Αμεσα στον Χρυσοχοΐδη για την ηλεκτροκίνηση Reviewed by Momizat on . Την άμεση, εντός των 15 επόμενων ημερών το πολύ, επίσκεψη στον υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, συναποφάσισαν χθες το βράδυ, οι Φίλοι Την άμεση, εντός των 15 επόμενων ημερών το πολύ, επίσκεψη στον υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, συναποφάσισαν χθες το βράδυ, οι Φίλοι Rating: 0

Αμεσα στον Χρυσοχοΐδη για την ηλεκτροκίνηση

Αμεσα στον Χρυσοχοΐδη για την ηλεκτροκίνηση

Την άμεση, εντός των 15 επόμενων ημερών το πολύ, επίσκεψη στον υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, συναποφάσισαν χθες το βράδυ, οι Φίλοι του Τρένου Τρικάλων και Καρδίτσας. Αν δεν καταστεί αυτό εφικτό, το αίτημα θα υποβληθεί από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ των δύο νομών Παναγιώτα Δριτσέλη και Νίκο Μιχαλάκη.

Αυτό αποφασίστηκε σε χθεσινοβραδινή σύσκεψη στα γραφεία του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων, όπου συναντήθηκαν οι προαναγραφέντες, όπως είχαμε προαναγγείλει. Η συνάντηση διήρκησε σχεδόν μία ώρα. Σε αυτή, συζητήθηκαν τα προβλήματα ένταξης και χρηματοδότησης της ηλεκτροκίνησης της – έτοιμης να την υποδεχτεί – γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα. Όπως είναι γνωστό, η ηλεκτροκίνηση ξεκινά στη γραμμή Λάρισα – Βόλος (αναλυτικά στην προηγούμενη ανάρτηση), ενώ η γραμμή που αφορά ουσιαστικά όλη τη δυτική Θεσσαλία, παρότι έτοιμη, έχει μεταφερθεί στις ελληνικές καλένδες. Κάποιες υποσχέσεις του Περιφερειάρχη υπάρχουν, αλλά είναι σαφές ότι το έργο είναι πολύ πιο πίσω χρονικώς και οικονομικώς, από ό,τι αυτό της ανατολικής Θεσσαλίας. Το οποίο, παρότι βρισκόταν στο μηδέν, πλέον, έχει σπάσει όλα τα κοντέρ, αφού οι σχετικές ενέργειες είναι άμεσες και εξαιρετικά ταχείες. Οι Φίλοι του Τρένου δεν διαφωνούν καθόλου με την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και στην ανατολική Θεσσαλία. Απλώς, θέτουν το ζήτημα, γιατί η έτοιμη γραμμή σε Τρίκαλα και Καρδίτσα, δεν προχωρά. Πόσω μάλλον, όταν τα τελευταία 5 χρόνια υπάρχει συνεχής απαξίωση της γραμμής, με αποτέλεσμα, η μείωση των δρομολογίων, να οδηγεί σε μείωση εσόδων. Ταυτοχρόνως, η μείωση εσόδων, την ώρα που ιδιωτικοποιείται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάνει όλους καχύποπτους: γιατί η εταιρία που θα αγοράσει τους ελληνικούς σιδηρόδρομους, να επενδύσει σε μια γραμμή με μειωμένα έσοδα; Υπάρχει ενδεχόμενο κατάργησής της;

Όλα αυτά, θα τεθούν στον κ. Χρυσοχοΐδη, με το βασικό αίτημα, να αποσπαστεί ουσιαστική δέσμευση για άμεση υλοποίηση του έργου. Όταν λένε άμεση, εννοούν εντός του έτους.

Στο πλαίσιο αυτό, επειδή ο μόνος έτερος κοινοβουλευτικός που κινήθηκε για το θέμα, ήταν ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Γ. Κυρίτσης, μήπως θα ήταν ευκαιρία για τους βουλευτές της κυβέρνησης, να συνδράμουν τους Φίλους του Τρένου; Εξάλλου, δεν ωφελεί κανέναν η απαξίωση και πιθανή κατάργηση της γραμμής.

 

Θανάσης Μιχαλάκης

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή