Απαιτείται αναθεώρηση των προγραμμάτων προβολής του νομού Reviewed by Momizat on . Tην πρώτη εβδομάδα του περασμένου Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και συγκεκριμένα στη πλατεία Κοτζιά, έκθεση Κρητικών προϊόντων, με ομολογουμένως μεγάλη Tην πρώτη εβδομάδα του περασμένου Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και συγκεκριμένα στη πλατεία Κοτζιά, έκθεση Κρητικών προϊόντων, με ομολογουμένως μεγάλη Rating: 0

Απαιτείται αναθεώρηση των προγραμμάτων προβολής του νομού

Απαιτείται αναθεώρηση των προγραμμάτων προβολής του νομού

Tην πρώτη εβδομάδα του περασμένου Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και συγκεκριμένα στη πλατεία Κοτζιά, έκθεση Κρητικών προϊόντων, με ομολογουμένως μεγάλη επιτυχία.

Συμμετείχαν δεκάδες εκθέτες και φορείς του νησιού, ενώ συγχρόνως στο περιθώριο της έκθεσης, διοργανώθηκαν μουσικοχορευτικές και γαστρονομικές εκδηλώσεις.

Τα οφέλη για τη τουριστική προβολή και την οικονομία της Περιφέρειας, από την ευρηματική αυτή διαφημιστική καμπάνια ήταν πολλαπλά και αποφασίστηκε το project να συνεχιστεί σε μεγάλες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Λίγους μήνες αργότερα και συγκεκριμένα στα μέσα Φεβρουαρίου, ξεκινά στο Μετρό του Λονδίνου η τουριστική διαφήμιση της Σκιάθου.

Βλέπουμε από τα παραπάνω παραδείγματα, ότι την ώρα που άλλες περιοχές τις χώρας, βρίσκουν πρωτότυπους και έξυπνους τρόπους να προωθήσουν το παραγωγικό και τουριστικό προϊόν τους, εμείς ακολουθούμε ξεπερασμένες και αναποτελεσματικές μεθόδους προβολής του νομού.

Άλλωστε κλασική περίπτωση, σύγχρονης και αποδοτικής εκ του αποτελέσματος διαφημιστικής εκστρατείας, αποτελεί η πόλη των Τρικάλων (Μύλος των Ξωτικών), την ίδια στιγμή που η μοναδική σε φυσική ομορφιά περιοχή του Ασπροποτάμου (φωτο) , παραμένει παντελώς άγνωστη στο ευρύ κοινό.

Κων.Κουτσονάσιος.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή