Αυξήσεις (κι άλλες!) στα τέλη των μικρών και μεσαίων Ι.Χ. από το 2015 Reviewed by Momizat on .   Μια και (προφανώς) δεν έχουν άλλη δουλειά στην κυβέρνηση, είπαν να αλλάξουν πάλι τα τέλη κυκλοφορίας των Ι.Χ. Αυτό θα γίνει από το 2015 και θα ακολουθηθε   Μια και (προφανώς) δεν έχουν άλλη δουλειά στην κυβέρνηση, είπαν να αλλάξουν πάλι τα τέλη κυκλοφορίας των Ι.Χ. Αυτό θα γίνει από το 2015 και θα ακολουθηθε Rating: 0

Αυξήσεις (κι άλλες!) στα τέλη των μικρών και μεσαίων Ι.Χ. από το 2015

Αυξήσεις (κι άλλες!) στα τέλη των μικρών και μεσαίων Ι.Χ. από το 2015

 

Μια και (προφανώς) δεν έχουν άλλη δουλειά στην κυβέρνηση, είπαν να αλλάξουν πάλι τα τέλη κυκλοφορίας των Ι.Χ.
Αυτό θα γίνει από το 2015 και θα ακολουθηθεί το «Ολλανδικό μοντέλο. Αυτό σημαίνει επί του πρακτέου ότι ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για τα ΙΧ και θα γίνεται με βάσει την ετήσια χιλιομετρική απόσταση που διανύει ο κάτοχος του αυτοκινήτου.
Το συγκεκριμένο σύστημα προβλέπει την τοποθέτηση στα ΙΧ ειδικής συσκευής GPS που καταγράφει τις χιλιομετρικές αποστάσεις. Στη συνέχεια ο υπολογισμός των τελών προκύπτει με το γινόμενο των ετήσιων χιλιόμετρων και του συντελεστή 0,03. Δηλαδή ετήσια διανυθέντα χλμ. επί 0,03 ευρώ.
Αν και το σενάριο έχει ένα σημαντικό αγκάθι, αυτού του κόστους των συσκευών GPS, εάν όμως ισχύσει θα επιφέρει σημαντικές αυξήσεις στα μικρομεσαίου κυβισμού ΙΧ προς όφελος των μεγάλων σε κυβισμό.
To caranddriver.gr λαμβάνοντας υπόψη ένα ιδιαίτερα συντηρητικό σενάριο, αυτό των 10.000 διανυθέντων χλμ. κατά μέσο όρο (στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 15.000χλμ./έτος) και κάνοντας έναν απλό υπολογισμό έφτιαξε τους παρακάτω ενδεικτικούς πίνακες.
Σε αυτούς παρατηρούμε ότι τα μικρού κυβισμού ΙΧ επιβαρύνονται σημαντικά, ακόμη και με υπερδιπλασιασμό των τελών κυκλοφορίας.

pinakas aut

pinakas aut 1

 

(Πηγή topontiki.gr)

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή