Βόλος: Βάση δεδομένων για τα παράπονα των πολιτών στη ΔΕΥΑΜΒ Reviewed by Momizat on . Ακόμη πιο άμεσα θα ανταποκρίνεται στις βλάβες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες η ΔΕΥΑΜΒ, η οποία θα διενεργήσει διαγωνισμό για τις υπηρεσίες αντα Ακόμη πιο άμεσα θα ανταποκρίνεται στις βλάβες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες η ΔΕΥΑΜΒ, η οποία θα διενεργήσει διαγωνισμό για τις υπηρεσίες αντα Rating: 0

Βόλος: Βάση δεδομένων για τα παράπονα των πολιτών στη ΔΕΥΑΜΒ

Βόλος: Βάση δεδομένων για τα παράπονα των πολιτών στη ΔΕΥΑΜΒ

Ακόμη πιο άμεσα θα ανταποκρίνεται στις βλάβες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες η ΔΕΥΑΜΒ, η οποία θα διενεργήσει διαγωνισμό για τις υπηρεσίες ανταπόκρισης στο πρόγραμμα Novoville του Δήμου Βόλου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑΜΒ συνεδρίασε χθες και ενέκρινε τη μελέτη και τους όρους δημοπράτησης του έργου, το οποίο είναι προϋπολογισμό 30.000 ευρώ.

Σύμφωνα με την εισήγηση του ασκούντος καθήκοντα γενικού διευθυντή Νίκου Τουρναβίτη, το πρόγραμμα Novoville εξυπηρετεί τη λήψη παραπόνων των πολιτών για διάφορα θέματα που αφορούν στην καθημερινότητά τους, μεταξύ των οποίων και οι βλάβες οδών και πεζοδρομίων, συνέπεια κατασκευής έργων δικτύων.

Οι υπηρεσίες του Δήμου που είναι υπεύθυνες για τη συλλογή των προβλημάτων, αναγγέλλουν στη ΔΕΥΑΜΒ τις περιπτώσεις που, κατά την κρίση τους, αφορούν στην Επιχείρηση.

Η ΔΕΥΑΜΒ μετά τη λήψη των ειδοποιήσεων, πρέπει να κατηγοριοποιήσει τις αναγγελλόμενες βλάβες με κριτήρια όπως για παράδειγμα εάν είναι ύδρευσης ή αποχέτευσης.

Εντούτοις, η κατηγοριοποίηση είναι εξαιρετικά χρονοβόρα, καθώς οδηγεί σε κατασπατάληση ανθρώπινων πόρων και τελικά αποδεικνύεται παντελώς αναποτελεσματική. Στην πράξη ακυρώνει το ίδιο το πρόγραμμα το οποίο στοχεύει στην αμεσότητα της επίλυσης του προβλήματος που αντιμετωπίζει ο πολίτης.

Δεδομένου λοιπόν ότι δεν υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό για την κάλυψη με ταχύτητα των απαιτήσεων των πολιτών, το Διοικητικό Συμβούλιο έκρινε ότι είναι αναγκαίο να διαρθρωθεί μια διαδικασία υπηρεσιών ώστε να υπάρξει ανταπόκριση στο πρόγραμμα Novoville, μέσω της εν λόγω σύμβασης υπηρεσιών.

Η σύμβαση μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει τη δημιουργία βάσης καταχώρισης των αιτημάτων, επιτόπια επαλήθευση της αναγγελθείσας βλάβης με φωτογραφική απεικόνιση και συντεταγμένες, κατηγοριοποίηση της βλάβης και τέλος την επίλυση του προβλήματος.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή