Για τα 5,5 κρίσιμα χιλιόμετρα του δρόμου Τρικάλων – Λάρισας Reviewed by Momizat on . Σε σύγχρονο και κυρίως ασφαλή δρόμο μετατρέπεται η εθνική οδός Τρικάλων - Λάρισας καθώς εντάσσεται στο ΠΕΠ Θεσσαλίας το έργο βελτίωσης και του τελευταίου τμήματ Σε σύγχρονο και κυρίως ασφαλή δρόμο μετατρέπεται η εθνική οδός Τρικάλων - Λάρισας καθώς εντάσσεται στο ΠΕΠ Θεσσαλίας το έργο βελτίωσης και του τελευταίου τμήματ Rating: 0

Για τα 5,5 κρίσιμα χιλιόμετρα του δρόμου Τρικάλων – Λάρισας

Για τα  5,5 κρίσιμα χιλιόμετρα του δρόμου Τρικάλων – Λάρισας

Σε σύγχρονο και κυρίως ασφαλή δρόμο μετατρέπεται η εθνική οδός Τρικάλων – Λάρισας καθώς εντάσσεται στο ΠΕΠ Θεσσαλίας το έργο βελτίωσης και του τελευταίου τμήματος του δρόμου εκεί όπου πριν μερικές ημέρες έχασε τη ζωή του, σε τροχαίο δυστύχημα ένας 21χρονος Λαρισαίος.

Πρόκειται για το επικίνδυνο στην πραγματικότητα – αφού δεν πληροί συνθήκες ασφαλείας για τους οδηγούς – τμήμα μήκους 5,5 χλμ. της εθνικής οδού, από τη διασταύρωση της Τερψιθέας έως τη διασταύρωση της Ραχούλας.

Στην εθνική οδό Τρικάλων – Λάρισας καταγράφεται πολύ υψηλός κυκλοφοριακός φόρτος που σε συνδυασμό με τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως το μικρό πλάτος της οδού (μία λωρίδα ανά κατεύθυνση), την απουσία διαχωριστικών κλπ, καθιστούν τον δρόμο ιδιαίτερα επικίνδυνο από την άποψη της οδικής ασφάλειας με αυξημένο επίσης κίνδυνο πρόκλησης ατυχημάτων.

Στην ίδια περιοχή δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις ενώ λόγω αγροτικών εκμεταλλεύσεων, στην εθνική οδό κινούνται γεωργικοί ελκυστήρες, ελλείψει παράπλευρου δικτύου. Το έργο βελτίωσης της σημερινής οδού είναι προϋπολογισμού 24,3 εκατ. ευρώ και τις επόμενες ημέρες απομένει και τυπικά η ένταξή του στο ΠΕΠ με δεδομένη την πολιτική βούληση της Περιφέρειας Θεσσαλίας να αναβαθμίσει το οδικό δίκτυο.

Tεχνικά σημεία

Όπως σημειώνεται και στην τεχνική περιγραφή του έργου, οι σημερινοί σηματοδοτούμενοι κόμβοι καταργούνται και στη θέση τους κατασκευάζονται κυκλικοί κόμβοι (roundabout) με αποτέλεσμα να «επιτυγχάνονται, χωρίς καθυστερήσεις, οι διαμπερείς κινήσεις επί της εθνικής οδού καθώς και η ασφαλής, άνετη εγκάρσια κίνηση οχημάτων και υπάρχει δυνατότητα αναστροφής».

Πέρα του κυκλικού κόμβου στην Τερψιθέα, τη διαπλάτυνση και βελτίωση της κύριας αρτηρίας, το έργο προβλέπει την «κατασκευή παράπλευρου δικτύου εκατέρωθεν της κύριας αρτηρίας σε όλο το μήκος αυτής, για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών, καθώς και την κατασκευή δεξιάς παράπλευρης οδού, από τον ανισόπεδο κόμβο Ραχούλας έως την κάτω διάβαση Μάνδρας».

Β.Κ.

e-enimerosi

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή