Για 26 χλμ. οδηγούσε στο αντίθετο ρεύμα της ΠΑΘΕ! Reviewed by Momizat on . «Άγιο» είχε 80χρονος οδηγός που, χωρίς να το συνειδητοποιήσει εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα της ΠΑΘΕ και έχοντας μάλιστα την ψευδαίσθηση πως κινείται στη σωστή κατ «Άγιο» είχε 80χρονος οδηγός που, χωρίς να το συνειδητοποιήσει εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα της ΠΑΘΕ και έχοντας μάλιστα την ψευδαίσθηση πως κινείται στη σωστή κατ Rating: 0

Για 26 χλμ. οδηγούσε στο αντίθετο ρεύμα της ΠΑΘΕ!

Για 26 χλμ. οδηγούσε στο αντίθετο ρεύμα της ΠΑΘΕ!

«Άγιο» είχε 80χρονος οδηγός που, χωρίς να το συνειδητοποιήσει εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα της ΠΑΘΕ και έχοντας μάλιστα την ψευδαίσθηση πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση, διήνυσε 26 ολόκληρα χιλιόμετρα, «σπάζοντας» κάθε ρεκόρ.

«Άγιο» είχαν και όσοι οδηγοί διασταυρώθηκαν με το Ι.Χ. του ηλικιωμένου οδηγού αφού δεν προκλήθηκε κανένα ατύχημα, από τον κόμβο του Βελεστίνου έως τα διόδια του Μοσχοχωρίου, όπου «αναχαιτίστηκε» τελικά η πορεία του επιβατικού αυτοκινήτου, με το όλο συμβάν να ολοκληρώνεται με μια… απλή βεβαίωση παράβασης στον εν λόγω οδηγό .

Ωστόσο δεν είναι η πρώτη φορά που οδηγός, χωρίς να προσέξει τη σήμανση, μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα. Σύμφωνα με στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» και, στα 230 χλμ. της νέας εθνικής (από τις Ράχες Φθιώτιδας έως το Κλειδί Ημαθίας) που διαχειρίζεται η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», από τον Μάρτιο του 2008 έως και σήμερα «έχουν καταγραφεί 1.270 συμβάντα με αντίθετα κινούμενο όχημα»(!) όπως τονίζει στην «Ε» η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας Ειρήνη Ζαβρίδου η οποία εφιστά την προσοχή των οδηγών, δίνοντας οδηγίες για το τι πρέπει να πράξουν σε μια τέτοια περίπτωση. Μέγεθος ανησυχητικό με την εταιρία να επισημαίνει ωστόσο πως «η σήμανση στην είσοδο των κόμβων είναι υπαρκτή».

ΑΝΤΙΘΕΤΑ

Είναι νωρίς το απόγευμα Σαββάτου και ο ηλικιωμένος οδηγός, κινούμενος με προορισμό τη Λάρισα, εισέρχεται στην ΠΑΘΕ από τον ανισόπεδο κόμβο του Βελεστίνου. Μόνο που, χωρίς να το έχει αντιληφθεί, κατευθύνεται όντως προς τη Λάρισα έχοντας ωστόσο εισέλθει στο αντίθετο ρεύμα, που οδηγεί προς Αθήνα.

Κινούμενος, σύμφωνα με μαρτυρίες οδηγών, με κανονική ταχύτητα καταλαμβάνει μάλιστα τη δεξιά λωρίδα μόνο που για όλους όσοι κινούνται κανονικά, πρόκειται για τη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας στο δικό τους ρεύμα και ο κίνδυνος πρόκλησης μετωπικής σύγκρουσης, είναι κάτι παραπάνω από ορατός.

Πρώτος το αντιλαμβάνεται διερχόμενος οδηγός που έκπληκτος ενημερώνει την άμεσο δράση Μαγνησίας, που με τη σειρά της ενημερώνει την άμεσο δράση της Λάρισας για να ενεργοποιηθούν, η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» και Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων Λάρισας.

Το περιστατικό επιβεβαιώνεται και από τις κάμερες του Κέντρου Διαχείρισης, με το αυτοκίνητο να συνεχίζει στον κόμβο του Μεγ. Μοναστηρίου να κινείται σε αντίθετη πορεία στο ρεύμα προς Αθήνα. Το ίδιο επιβεβαιώνεται και στον κόμβο του Κιλελέρ και η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» υποχρεώνεται να διακόψει την κυκλοφορία των οχημάτων, του ρεύματος προς Αθήνα, στο ύψος των διοδίων του Μοσχοχωρίου.

Παράλληλα, περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ. εντοπίζει το αυτοκίνητο και το συνοδεύει έως τα διόδια όπου, αφενός το όχημα κατευθύνεται στο σωστό ρεύμα προς Λάρισα και αφετέρου από την Τροχαία, βεβαιώνεται η σχετική παράβαση. Παράβαση που αντιστοιχεί σε χρηματικό ποσό καθώς δεν προκλήθηκε κάποια ατύχημα και προπαντός δυστύχημα.

Είτε λόγω της ώρας είτε επειδή αρκετοί οδηγοί επιλέγουν να κινούνται από παράπλευρες οδούς λόγω και του υψηλού αντιτίμου στα διόδια, η κίνηση στην ΠΑΘΕ εκείνη την ημέρα δεν ήταν ιδιαίτερη και τα 20 λεπτά, όσο διήρκησε δηλαδή η κίνηση του επίμαχου Ι.Χ. στο αντίθετο ρεύμα, ευτυχώς για τον ίδιο τον οδηγό αλλά και για όλους όσοι κινούνταν στη σωστή κατεύθυνση, καταγράφηκε ως ένα ακόμη συμβάν με αίσιο τέλος.

ΟΔΗΓΙΕΣ

Αντίθετα με το πρόσφατο συμβάν, σε άλλες δύο περιπτώσεις, τον Φεβρουάριου και τον Ιούλιο του 2009, προκλήθηκαν τροχαία δυστυχήματα με επιβαίνοντες σε οχήματα να χάνουν τη ζωή τους.

Με την κ. Ζαβρίδου να σημειώνει πως «το Κέντρο Διαχείρισης του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου επιβεβαιώνει την καταγραφή συμβάντος κίνησης οχήματος στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας» από «ώρα 17:40 που το όχημα εισήλθε από τον Κόμβο Βελεστίνου προς Αθήνα και κατευθύνθηκε προς Λάρισα όπου και αναχαιτίστηκε περίπου στις 18:00 στα διόδια Μοσχοχωρίου».

Για να προσθέσει ωστόσο πως «αυτό είναι ένα από τα 1.270 συμβάντα με αντίθετα κινούμενο όχημα που έχουν καταγραφεί στο Κέντρο Διαχείρισης του Αυτοκινητόδρομου από τις 20/3/2008 όπου ανέλαβε η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου την διαχείριση του τμήματος της ΠΑΘΕ μήκους 230 χλμ. από τις Ράχες Φθιώτιδας έως το Κλειδί Ημαθίας.

Από τα 1.270 αυτά συμβάντα ένα που σημειώθηκε στις 8/2/2009 στον Ανισόπεδο Κόμβο Ευαγγελισμού και το δεύτερο που σημειώθηκε την 1/7/2009 στον Ανισόπεδο Κόμβο Νίκαιας είχαν σαν αποτέλεσμα τροχαίο δυστύχημα με απώλειες ζωής.

Οι οδηγοί θα πρέπει να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί με τη σήμανση κατά την κίνησή τους στον αυτοκινητόδρομο και κατά την είσοδο και έξοδό τους στους κόμβους. Αν, από λάθος κάποιος εισέλθει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας θα πρέπει αμέσως να ανάψει τα αλάρμ και να σταματήσει στη Λ.Ε.Α. (Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης), να καλέσει το 1075 τον Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου και να περιμένει ακινητοποιημένος έως ότου έρθει βοήθεια» καταλήγει η κ. Ζαβρίδου.

Β. ΚΑΚΑΡΑΣ – “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”

 

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή