Αγωνιστικό που διακοσαρίζει κατασκεύασε Βολιώτης! Reviewed by Momizat on . Αυτοκίνητο αγγλικού τύπου Caterham κατασκεύασε ο 43χρονος Σπύρος Μόσιος από τη Νέα Ιωνία. Ενα αγωνιστικό αυτοκίνητο στα αγγλικά πρότυπα τύπου Caterham, που κόστ Αυτοκίνητο αγγλικού τύπου Caterham κατασκεύασε ο 43χρονος Σπύρος Μόσιος από τη Νέα Ιωνία. Ενα αγωνιστικό αυτοκίνητο στα αγγλικά πρότυπα τύπου Caterham, που κόστ Rating: 0

Αγωνιστικό που διακοσαρίζει κατασκεύασε Βολιώτης!

Αγωνιστικό που διακοσαρίζει κατασκεύασε Βολιώτης!

Αυτοκίνητο αγγλικού τύπου Caterham κατασκεύασε ο 43χρονος Σπύρος Μόσιος από τη Νέα Ιωνία.


Ενα αγωνιστικό αυτοκίνητο στα αγγλικά πρότυπα τύπου Caterham, που κόστισε 3.000 ευρώ και πιάνει σε ταχύτητα τα 200 χλμ(!) κατασκεύασε ο 43χρονος Σπύρος Μόσιος, γέννημα θρέμμα της Νέας Ιωνίας. Με το μεράκι και τον επαγγελματισμό  που τον διακρίνει κατάφερε να κατασκευάσει με τα ίδια του τα χέρια -όχι μόνο ένα ασφαλές και μηχανολογικά σωστά αυτοκίνητο- αλλά πήγε το όνειρο του ένα βήμα πιο πέρα συμμετέχοντας σε αγώνες Θεσσαλικών Πρωταθλημάτων.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Αθηνά Τσιργή

Ο κ. Σπύρος Μόσιος, οικογενειάρχης  και πατέρας δύο παιδιών, σήμερα εργάζεται ως πρακτικός μηχανικός σε λατομείο, ωστόσο από 13χρόνων εργάζονταν σε συνεργεία αυτοκινήτων της πόλης και έτσι κατάφερε να μάθει τη δουλειά της κατασκευής «από μέσα», όπως αναφέρει ο ίδιος χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας, πως από τότε που θυμάται τον εαυτό του είχε «τρέλα » με την ταχύτητα και τα αυτοκίνητα.

«Οι γείτονες νόμιζαν ότι κατασκευάζω κούνια!»

Μεγαλώνοντας, όπως περιγράφει ο ίδιος, θέλησε να ασχοληθεί ουσιαστικότερα με την αγάπη και το χόμπι του και έτσι πήρε την απόφαση,  τον Ιούλιου του 2010 να κατασκευάσει στην πυλωτή του σπιτιού (στην οδό Μικράς Ασίας) στη Νέα Ιωνία το δικό του αυτοκίνητο- ιδιοκατασκευή πρωτότυπου τύπου  Caterham, το οποίο κόστισε 3.000 ευρώ. Την κατασκευή του την ολοκλήρωσε μόλις σε τέσσερις μήνες μετά, τον Οκτώβριο του 2010.

Οπως αναφέρει ο ίδιος στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, όταν ξεκίνησε την κατασκευή -περικυκλωμένος από χαρτιά με σχέδια και φωτογραφίες πρωτότυπων αγγλικών οχημάτων- οι γείτονες και οι φίλοι του νόμιζαν ότι θα κατασκεύαζε μια κούνια, αλλά όταν μετά από ένα μήνα  είδαν τον «σκελετό» του αυτοκινήτου, όλοι έτρεξαν να τον βοηθήσουν, ωστόσο ο ίδιος με την ηλεκτροκόλληση, τον τροχό, το μοιρογνωμόνιο  και τη διάθεσή του ξεκίνησε να κατασκευάζει μόνος του το «όνειρό» του.

«Για εμένα ήταν ένα όνειρο ζωής η κατασκευή του αυτοκινήτου. Απλά λόγω υποχρεώσεων τα προηγούμενα χρόνια δεν μπορούσα να το  υλοποιήσω. Ξεκίνησα την  κατασκευή  τον Ιούλιο 2010 στην πυλωτή του σπιτιού μου και τον Οκτώβριο του 2010 είχε ήδη πατήσει στις ρόδες του. Το αυτοκίνητο το κατασκεύασα με τα χέρια μου και στο τέλος χρειάστηκα τη βοήθεια των φίλων μου σε θέματα ελαστικών και γενικότερα μηχανολογικά», σημειώνει ο κ. Μόσιος.

Εχει πάρει μέρος σε Θεσσαλικά Πρωταθλήματα        

Στη συνέχεια, όπως αναφέρει ο κ. Μόσιος, το αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει μέχρι στιγμής πάρει μέρος σε τρεις διοργανώσεις.  Η πρώτη δοκιμή, όπως θυμάται, έγινε σε πίστα Καρτ στο Βόλο, και ήταν αρκετά περιπετειώδης, καθώς με την ταχύτητα που ανέπτυξε χτύπησε πάνω στα προστατευτικά κιγκλιδώματα της πίστας.

Επειτα το 2011 και το 2012 συμμετείχε σε «Θεσσαλικό Πρωτάθλημα», στο οποίο μάλιστα συμμετείχαν ακόμη δύο αυτοκίνητα ιδιοκατασκευής. Ο πρώτος αγώνας έγινε στα Μέγαρα και ο δεύτερος έγινε Ρύσιο Θεσσαλονίκης, ενώ συμμετείχε σε ακόμη ένα φιλικό αγώνα που διοργανώθηκε στη μνήμη ενός παλιού αγωνιζομένου. Φέτος, όπως  αναφέρει ο κ. Μόσιος, δεν έγινε «Θεσσαλικό Πρωτάθλημα», για οικονομικούς λόγους.

Σήμερα  το μονοθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο του κ. Μόσιου βρίσκεται στην πυλωτή του σπιτιού του, ενώ η τελευταία του βόλτα έγινε πριν δέκα ημέρες στη Βιομηχανική Περιοχή του Βόλου.

«Μετά τη γέννηση των δύο μου παιδιών, η κατασκευή του αυτοκινήτου είναι για εμένα μια από τις καλύτερες εμπειρίες της ζωής μου. Άλλωστε το αυτοκίνητο το θεωρώ και αυτό παιδί μου. Σήμερα όταν αγωνίζομαι σε πίστες με το αυτοκίνητο που κατασκεύασα γίνομαι ένα με αυτό. Το έχω μάθει και με έχει μάθει. Η αλήθεια βέβαια είναι, ότι μετά την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου, σκέφτομαι να κατασκευάσω ένα δεύτερο και πιστεύω ότι θα πάει ακόμη καλύτερα», επισημαίνει ο ίδιος.

Σημαντικό το θέμα της ασφάλειας

Ενας από τους βασικούς λόγους που ο κ. Μόσιος προχώρησε στην κατασκευή του αυτοκινήτου ήταν το θέμα της ασφάλειας. «Αποφάσισα να προχωρήσω στην κατασκευή του αυτοκινήτου για να μπορώ να κάνω την τρέλα μου με ασφάλεια μόνο μέσα σε πίστες και όχι στους δρόμους της πόλης. Το να τρέχω σε πίστες προφυλάσσω και τον κόσμο, αλλά και τον εαυτό μου και γι’ αυτό προτρέπω όλους τους νέους που αγαπάνε τα αυτοκίνητα και την ταχύτητα να εξασφαλίζουν πρώτα απ’ όλα το θέμα της ασφάλειας. Προτρέπω τον κόσμο να τρέχει αποκλειστικά και μόνο μέσα σε πίστες ».

Απευθύνθηκε στην Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος 

Για την κατασκευή του ο κ. Μόσιος απευθύνθηκε το προηγούμενο διάστημα στην Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ), προκειμένου να δουν το αγωνιστικό αυτοκίνητο που κατασκεύασε.

Ωστόσο, από την Ομοσπονδία πήρε την απάντηση ότι στη λίστα με τους δημιουργούς υπάρχουν πολλά άτομα σε πανελλαδικό επίπεδο και ότι κάποια στιγμή θα συσταθεί ειδική επιτροπή η οποία θα προβεί σε ελέγχους των κατασκευών, καθώς ο κάθε κατασκευαστής έχει το δικό του στυλ αυτοκινήτου π.χ. κεντρομήχανο κ.α.

Πουλάει το αγαπημένο του αυτοκίνητο… για να κατασκευάσει δεύτερο

Σήμερα ο κ. Μόσιος πουλάει 4.000 ευρώ το αγαπημένου του αυτοκίνητο προκειμένου να εξασφαλίσει χρήματα για την κατασκευή του δεύτερου αυτοκινήτου, το οποίο θα είναι κεντρομήχανο στα πρότυπα της Formoula 3.

Μάλιστα ο ίδιος σε αγγελία πώλησης που έχει αναρτήσει το διαδίκτυο περιγράφει ως εξής την κατασκευή του  «Ιδιοκατασκευή πρωτότυπου τύπου caterham, με μοτέρ Μ40Β18 BMW με βελτιωμένη εισαγωγή ploumen ρυθμιστή πίεσης 3.5 bar,120 hp 5αρι σασμάν 2 διαφορικά ανάλογα την χρηση,4.10 και 3.46 μπλοκε, μεταξόνιο 2.30m μετατρόχιο 1.45 μπροστά διπλοψάλιδο πίσω γέφυρα e30 λάστιχα toyo r888 ημισλικ, roll bar. Ιδανικό για παιχνίδι σε πίστα, track days».

 (Πηγή taxydromos.gr)

 

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή