Ερωτήσεις προς εικονιζόμενους πριν μας πάρουν πρέφα …… Reviewed by Momizat on . Με τυμπανοκρουσίες και με διάφορες κορώνες έγινε τελικά η πολυδιαφημιζόμενη συνάντηση για την παραμονή των Σχολών στα Τρίκαλα . Οι ερωτήσεις για θέματα που δεν Με τυμπανοκρουσίες και με διάφορες κορώνες έγινε τελικά η πολυδιαφημιζόμενη συνάντηση για την παραμονή των Σχολών στα Τρίκαλα . Οι ερωτήσεις για θέματα που δεν Rating: 0

Ερωτήσεις προς εικονιζόμενους πριν μας πάρουν πρέφα ……

Ερωτήσεις προς εικονιζόμενους πριν μας πάρουν πρέφα ……

Με τυμπανοκρουσίες και με διάφορες κορώνες έγινε τελικά η πολυδιαφημιζόμενη συνάντηση για την παραμονή των Σχολών στα Τρίκαλα .

Οι ερωτήσεις για θέματα που δεν συζητήθηκαν : 

  1. κ. Παπαδόπουλε πόσα εκατομμύρια ευρώ στοιχίζει η λειτουργία του ΤΕΦΑΑ και Δομικών Έργων στο κράτος ;
  2. κ. Βλαχογιάννη επειδή επικρατεί η άποψη πως πρόκειται για σχολές που δεν δίδουν επαγγελματικη αποκατάσταση . Εκτιμάτε ότι εκ των πραγμάτων θα κλείσουν λόγω έλλειψης φοιτητών και θα πηγαίνουν μόνο ντόπιοι λόγω κρίσης ; 
  3. κ. Παπαστεργίου είναι βιώσιμη η επιλογή της διασποράς των σχολών σε 4 θεσσαλικές πόλεις και όχι σε μια ; 
  4. κ. Ταμήλο εκτιμάται πως μόνη της μια σχολή δεν.μπορεί να υπάρξει ; Αργά ή γρήγορα θα κλείσει ; 
  5. κ. Λάππα και γιατί δεν απαιτείτε  να μετατραπούν τα Τρικαλα σε πανεπιστημιουπολη όπως τα Γιάννενα . Φανταστείτε τι άλμα θα έκανε η κοινωνία.αν κυκλοφορούσαν 5.000 φοιτητες στην πόλη.
  6.  κ. Καϊκη πηγαινετε  αύριο να βγάλετε μία φωτό   το Kλειστό γυμναστήριο Καρυων …. και διπλα το ποδηλατοδρόμιο …θα κλαψετε με μαύρο δάκρυ . 
  7. κ Λάππα πρόεδρε της Συνεταιριστικής , το τεφαα ειναι μια απο τις πεντε στην ελλαδα και παραγει ανεργους ο δε κινδυνος να μεινει με ελαχιστους φοιτητες στο μελλον ειναι ορατος ; 
  8. κ. Γουγουλάκη πρόεδρε των δικηγόρων . Ποσο θα αντέξει  το δομικων εργων αφού το πτυχίο είναι άνευ αντικρίσματος ; 
  9. κ. Ψύχο Πώς θα μεριμνήσετε για τα επαγγελματικά δικαιώματα όσων τελειώνουν το πανεπιστήμιο για να μην τους ρουφάει το brain drain ; 
  10. Πώς θα εξασφαλίσετε την παροχή ίσων ευκαιριών στους φοιτητές που προέρχονται από οικογένειες που πλήττονται από την κρίση, μειωμένων εισοδημάτων κλπ. ; 
  11. πώς θα συνδέσετε το πανεπιστήμιο με την τοπική οικονομία, φυσιογνωμία, κοινωνικές ανάγκες -και δεν εννοώ την είσπραξη ενοικίων , πως ;   
  12. K.K.

Σχόλια (1)

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή