Ερώτηση Κυρίτση για τα βιβλιάρια υγείας του ΟΑΕΕ Reviewed by Momizat on . Ερώτηση υπέβαλε ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Γ. Κυρίτσης και συνάδελφοί του βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς για την καθυστέρηση στη θεώρηση βιβλιαρίων υγείας ασφα Ερώτηση υπέβαλε ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Γ. Κυρίτσης και συνάδελφοί του βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς για την καθυστέρηση στη θεώρηση βιβλιαρίων υγείας ασφα Rating: 0

Ερώτηση Κυρίτση για τα βιβλιάρια υγείας του ΟΑΕΕ

Ερώτηση Κυρίτση για τα βιβλιάρια υγείας του ΟΑΕΕ

kyritsis1Ερώτηση υπέβαλε ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Γ. Κυρίτσης και συνάδελφοί του βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς για την καθυστέρηση στη θεώρηση βιβλιαρίων υγείας ασφαλισμένων του ΟΑΕΕ που βρίσκονται σε ρύθμιση. Το κείμενο της ερώτησης είναι το εξής:

Ερώτηση που υπέβαλε ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Γ. Κυρίτσης και συνάδελφοί του βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς για την καθυστέρηση στη θεώρηση βιβλιαρίων υγείας ασφαλισμένων του ΟΑΕΕ που βρίσκονται σε ρύθμιση.

 

Προς τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας

ΘΕΜΑ: Καθυστέρηση στη θεώρηση βιβλιαρίων υγείας ασφαλισμένων του ΟΑΕΕ που βρίσκονται σε ρύθμιση

 

Προβλήματα με τη θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας τους αντιμετωπίζουν ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ οι οποίοι έχουν προχωρήσει σε ρύθμιση των οφειλών τους. Συγκεκριμένα, όπως καταγγέλλουν πολλοί ασφαλισμένοι, παρόλο που καταβάλουν εμπρόθεσμα την οφειλόμενη δόση για την τήρηση της ρύθμισης, παρατηρείται το φαινόμενο να μην ενημερώνονται εγκαίρως οι υπηρεσίες του ΟΑΕΕ από την ΗΔΙΚΑ και τις τράπεζες, με αποτέλεσμα να αρνούνται να θεωρήσουν τα βιβλιάρια υγείας την πρώτη του κάθε μήνα.

Η σχετική ενημέρωση μπορεί να καθυστερήσει μέχρι και 7 ημέρες, πράγμα που σημαίνει ότι για τις ημέρες αυτές οι ασφαλισμένοι είναι ουσιαστικά χωρίς καμία υγειονομική κάλυψη, παρόλο που έχουν καταβάλει εγκαίρως και μάλιστα για ολόκληρο τον μήνα τις εισφορές τους. Επιπλέον, οι υπηρεσίες δεν δέχονται ούτε την προσκόμιση του σχετικού αποδεικτικού κατάθεσης για τη θεώρηση του βιβλιαρίου αλλά περιμένουν την ενημέρωση του συστήματος.

Η καθυστέρηση αυτή σημαίνει μεγάλη ταλαιπωρία για αρκετούς ασφαλισμένους, οι οποίοι αναγκάζονται να ακυρώσουν ραντεβού και επεμβάσεις που έχουν προγραμματίσει μήνες πριν και να μπουν εκ νέου σε λίστα αναμονής, γιατί την επίμαχη ημέρα δεν διαθέτουν θεωρημένο βιβλιάριο.

Μεταξύ των λύσεων που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν από τη Διοίκηση του ΟΑΕΕ είναι η χορήγηση δίμηνης θεώρησης ή και η θεώρηση διάρκειας ενός μηνός από την ημέρα της προηγούμενης θεώρησης και όχι από την πρώτη ημέρα του μήνα.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάστε:

1)      Που οφείλεται η καθυστέρηση στην ενημέρωση των υπηρεσιών του ΟΑΕΕ ότι οι ασφαλισμένοι έχουν τηρήσει τη ρύθμισή τους, για να προχωρήσουν στη θεώρηση την πρώτη εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα;

2)      Πότε και με ποιόν τρόπο σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε την ως άνω κατάσταση;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Κατερίνα Μάρκου – Β’ Θεσσαλονίκης

Θωμάς Ψύρρας – Λάρισας

Γιώργος Κυρίτσης – Τρικάλων

 

 

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή