Ετοιμος ο δρόμος Τρικάλων – Λάρισας, 33 χρόνια μετά… Reviewed by Momizat on . Δηλώσεις «γέμισε» πάλι σήμερα η Εθνική οδός Τρικάλων – Λάρισας με την παράδοση προς χρήση τμήματος του υπό κατασκευή οδοστρώματος. Κάθε μήνα σχεδόν, ο Περιφερει Δηλώσεις «γέμισε» πάλι σήμερα η Εθνική οδός Τρικάλων – Λάρισας με την παράδοση προς χρήση τμήματος του υπό κατασκευή οδοστρώματος. Κάθε μήνα σχεδόν, ο Περιφερει Rating: 0

Ετοιμος ο δρόμος Τρικάλων – Λάρισας, 33 χρόνια μετά…

Ετοιμος ο δρόμος Τρικάλων – Λάρισας, 33 χρόνια μετά…

Δηλώσεις «γέμισε» πάλι σήμερα η Εθνική οδός Τρικάλων – Λάρισας με την παράδοση προς χρήση τμήματος του υπό κατασκευή οδοστρώματος. Κάθε μήνα σχεδόν, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας συγκεντρώνει τους επιχώριους συνεργάτες του και ανακοινώνει την ολοκλήρωση κάποιου τμήματος του δρόμου.

Καλεί στο μεταξύ και τις κάμερες για να μας θυμίζει συνεχώς τη μακροχρόνια ταλαιπωρία των οδηγών και το μεγάλο αριθμό θυμάτων λόγω της κακής κατάστασης του δρόμου και των χρόνιων παρακάμψεων.

Μόλις αποπερατωθεί ένα τμήμα και είναι προσπελάσιμο, παίρνουμε και ένα Δελτίο Τύπου! Ντόρος να γίνεται μέχρι να τελειώσει κανένα κομμάτι ακόμα και ούτω καθεξής!

Έτσι στον απολογισμό των δράσεων της Περιφέρειας θα αριθμηθεί εκδήλωση παράδοσης και έργο! Και τώρα ίσως κάποιος μας πει πως πρόκειται για τεύχη δημοπράτησης και αντίστοιχη παράδοση των εν λόγω έργων!

Αυτό είναι γραφειοκρατικό τερτίπι και ουδόλως απασχολεί τον πολίτη! Έτσι μέχρι να κοπεί κορδέλα και στο τελευταίο κομμάτι θα χει χαλάσει το πρώτο! Δε βαριέσαι….προεκλογικά τα πάντα μετριούνται με αριθμούς! Εμείς δεν έχουμε παρά να βλέπουμε και να αξιολογούμε αναλόγως!

Για τον ιστορικό του μέλλοντος όσα είναι τα χρόνια του Χριστού και του Μ. Αλεξάνδρου, τόσα είναι και τα χρόνια  κατασκευής και ολοκλήρωσης της Εθνικής Οδού Λάρισας – Τρικάλων! Ναι! Καλά διαβάσατε και μην εκπλήσσεσθε καθόλου!

Η αρχική μελέτη εκπόνησης του έργου συντάχθηκε το 1980 και το έργο πρόκειται να αποπερατωθεί και να παραδοθεί, στο σύνολο του, το Νοέμβριο του 2013!

Χρειάστηκαν, λοιπόν, 33 ολόκληρα χρόνια, χρονική περίοδος κατά την οποία θυσιάστηκαν, στο βωμό της ασφάλτου και της γραφειοκρατίας, δεκάδες αθώες ψυχές!

Ούτε το γιοφύρι της Άρτας να ήταν! Έτσι για την ιστορία…. 60 χλμ. δρόμου για 33 χρόνια ισοδυναμεί με 182 περίπου μέτρα το χρόνο! Με το φτυάρι και τη σπάτουλα να τον έκαναν γρηγορότερα θα ‘χε τελειώσει!

Πάντως, τα 11 χλμ. που παραδόθηκαν σήμερα από το Μεγαλοχώρι μέχρι το Πετρωτό, ολοκληρώνουν το ασφαλτικό μέρος από τα Τρίκαλα μέχρι τη Λάρισα, σχεδόν με διπλή κυκλοφορία παντού. Απομένει η ολοκλήρωση του κόμβου του Ζάρκου, του υπόγειου κόμβου Πετρωτού, αλλά και τα μεταλλικά στηθαία σε όλο το μήκος του δρόμου, από τη στροφή για Τύρναβο μέχρι Λάρισα. Φυσικά, η γέφυρα του Πηνειού είναι ένα ακόμη σημείο, το οποίο, όμως, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα Χριστούγεννα, όπως και όλες οι λοιπές εργασίες. Εξάλλου, δεν αποκλείεται, για τον λόγο αυτόν, να γίνουν και εγκαίνια – άλλη μια φορά – του δρόμου, παρουσία κάποιου υπουργού..

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή