Ετσι θα συναρμολογείται στην Ελλάδα το νέο Pony [video] Reviewed by Momizat on . Το Pony, το αυτοκίνητο που κατασκευαζόταν στη Θεσσαλονίκη τις δεκαετίες του '70 και του '80, επιστρέφει την ερχόμενη Άνοιξη. Η τέταρτη γενιά του θα έχει κινητήρ Το Pony, το αυτοκίνητο που κατασκευαζόταν στη Θεσσαλονίκη τις δεκαετίες του '70 και του '80, επιστρέφει την ερχόμενη Άνοιξη. Η τέταρτη γενιά του θα έχει κινητήρ Rating: 0

Ετσι θα συναρμολογείται στην Ελλάδα το νέο Pony [video]

Ετσι θα συναρμολογείται στην Ελλάδα το νέο Pony [video]

Το Pony, το αυτοκίνητο που κατασκευαζόταν στη Θεσσαλονίκη τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, επιστρέφει την ερχόμενη Άνοιξη. Η τέταρτη γενιά του θα έχει κινητήρα 1.500 cc και τελική τιμή €7.000, ενώ υπάρχει ήδη ζήτηση για 128 αυτοκίνητα ημερησίως.

Ο πρόεδρος της Namco Πέτρος-Τζανέτος Κοντογούρης δήλωσε: «Η φλόγα σιγόκαιγε όλα αυτά τα χρόνια. Βρεθήκαμε αντιμέτωποι με χιλιάδες εμπόδια, καθώς το ελληνικό κράτος ποτέ δεν ήταν φιλόξενο απέναντι στην εταιρεία. Ωστόσο, είμαστε πλέον έτοιμοι να ξεκινήσουμε την παραγωγή της νέας γενιάς Pony την οποία προετοιμάζαμε αδιαλείπτως τα τελευταία χρόνια».
pony_2
Το πλαίσιο και το αμάξωμα του Pony 4ης γενιάς θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Namco στη Θεσσαλονίκη, ενώ ο κινητήρας των 1.500 cc και το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα έρχονται από το εξωτερικό. Το νέο Pony θα έχει μήκος 3,81 m και μεταξόνιο 2,42 m, ενώ θα ζυγίζει μόλις 850 kg. Ο  έξυπνος  τρόπος συναρμολόγησής του μειώνει πολύ το κόστος και περιορίζει τον χρόνο κατασκευής.

Η Namco σκοπεύει να παράγει τρεις παραλλαγές του Pony με ρυθμό 24 αυτοκινήτων την ημέρα. Κανένα δεν προβλέπεται να μείνει απούλητο. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της εταιρίας θα υπάρχει ζήτηση για 128 αυτοκίνητα ημερησίως αφού το νέο Pony θα εξάγεται κυρίως στην Αίγυπτο, το Μαρόκο, την Τυνησία και την Αλγερία.

Το αν το Pony θα διατίθεται και στην Ελλάδα και αν η τιμή του θα παραμείνει κοντά στα 7.000 που αναμένεται να κοστίζει στις παραπάνω χώρες, μένει να το δούμε.

(Πηγή drive.gr)

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή