Και η ΔΗΜΑΡ για ελλείψεις στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής Reviewed by Momizat on . Ερώτηση ο βουλευτής κατέθεσε Τρικάλων της ΔΗΜΑΡ κ. Γ. Κυρίτσης και συνάδελφοί του βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς σε σχέση με τις ελλείψεις στα Σχολεία Ειδ Ερώτηση ο βουλευτής κατέθεσε Τρικάλων της ΔΗΜΑΡ κ. Γ. Κυρίτσης και συνάδελφοί του βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς σε σχέση με τις ελλείψεις στα Σχολεία Ειδ Rating: 0

Και η ΔΗΜΑΡ για ελλείψεις στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής

Και η ΔΗΜΑΡ για ελλείψεις στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής

Ερώτηση ο βουλευτής κατέθεσε Τρικάλων της ΔΗΜΑΡ κ. Γ. Κυρίτσης και συνάδελφοί του βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς σε σχέση με τις ελλείψεις στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής. Υπενθυμίζεται ότι λίγες ημέρες πριν, με το ίδιο αντικείμενο ερώτηση κατέθεσε και η βουλευτίνα του ΚΚΕ, Λ. Κανέλλη.

Το περιεχόμενο της ερώτησης είναι το εξής:

kyritsis1«Τεράστιες είναι οι ελλείψεις που επισημαίνονται στον κρίσιμο και ευαίσθητο τομέα της εκπαίδευσης των παιδιών με αναπηρία.

Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της (13.9.13) η Εθνική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ) αναφέρεται στα δεκάδες προβλήματα στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής ανά την επικράτεια, επισημαίνοντας ελλείψεις στο σύστημα μετακίνησης των μαθητών, στα ωρολόγια προγράμματα, στο εκπαιδευτικό υλικό των Ειδικών Σχολείων και των Τμημάτων Ένταξης των Γενικών Σχολείων, καθυστερήσεις στους διορισμούς των εκπαιδευτικών στα Ειδικά Σχολεία, ελλείψεις ειδικού βοηθητικού προσωπικού που υποβαθμίζει την παροχή επαρκών εκπαιδευτικών υπηρεσιών, έλλειψη εκπαιδευτικών βιβλίων προσβάσιμων στα άτομα με αναπηρία.

Σύμφωνα δε με πανελλαδική καταγραφή (19.4.13) που υλοποιήθηκε από τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ), οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς στα Ειδικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία, σε τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης ξεπερνούν τις 1.000, καθώς σε 41 από τις 57 περιοχές έχουν καταγραφεί 887 κενά εκπαιδευτικών, σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) 122 και σε ειδικό βοηθητικό προσωπικό 74.

Επειδή, τα Ειδικά Σχολεία επιτελούν σημαντικό έργο στην καθημερινή εκπαίδευση και τη φροντίδα παιδιών με αναπηρία,

Επειδή, τα άτομα με αναπηρία έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν μέτρων που εξασφαλίζουν την αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή τους στην κοινωνική ζωή και η πολιτεία οφείλει να τα ενισχύει και να τα προστατεύει,

 

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

 

  1. Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί ώστε να καλύψει άμεσα τα λειτουργικά κενά και τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό, εξειδικευμένο και ειδικό βοηθητικό προσωπικό στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής ανά την επικράτεια;
  2. Πώς θα επιλυθεί το μείζον θέμα της μεταφοράς των παιδιών με αναπηρία προς και από τα σχολεία -το οποίο επιρρίπτει τεράστιο μερίδιο του βάρους της Ειδικής Αγωγής στις ήδη επιβαρυμένες οικογένειες των ΑμεΑ- ώστε να καλυφθούν πλήρως όλα τα παιδιά από δημόσια μέσα μεταφοράς που να πληρούν τους όρους ασφάλειας και δίχως επιβάρυνση των γονέων τους;».

 

Οι ερωτώντες βουλευτές

Κυρίτσης Γιώργος

Ρεπούση Μαρία

Ψαριανός Γρηγόρης

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή