"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

16.6 C
Trikala

«Λεωφορείο» χωρίς οδηγό : Πειραματισμοί χωρίς κοινωνικό περιεχόμενο – Σπατάλη  χωρίς  φραγμούς   

lafarm

Σχετικά άρθρα

 

 

Με καθυστέρηση σχεδόν 2 ½ μηνών μετά την υποτιθέμενη θέση του σε πλήρη κυκλοφορία, «εγκαινιάζεται» με πρωταγωνιστές πολυεθνικές αυτοκινητοβιομηχανίες και ασφαλιστικές  εταιρείες, αλλά και υπουργικές αφίξεις, το εγχείρημα του «λεωφορείου» χωρίς οδηγό .

Με συνολική δαπάνη που φθάνει, σύμφωνα με την ομολογία των υπευθύνων του προγράμματος , στο ποσό των 400.000 ευρώ, δαπάνη για την οποία κανείς μέχρι σήμερα δεν έχει δώσει αναλυτικό λογαριασμό στο Δημοτικό Συμβούλιο, το πιο σοβαρό project για τη σημερινή δημοτική αρχή, σύμφωνα με δηλώσεις των ανθρώπων της, θα κυκλοφορεί (;;;) τις επόμενες ημέρες στους κεντρικούς δρόμους της πόλης μας .

leoforeio 2

Σε μια πόλη , που το αστικό και εμπορικό της κέντρο ταλανίζεται χρόνια από έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα, αλλά και στο οποίο προσβάλλεται κατάφωρα η προσβασιμότητά των πολιτών της , αντί  να σχεδιάσουμε ως Δήμος μια νέα στρατηγική για την κίνηση στην πόλη, μέσα από την ανάπτυξη δημοτικής συγκοινωνίας, μέσων μεταφοράς σταθερής τροχιάς, στοχευμένη επέκταση πεζοδρομήσεων, περιφερειακούς χώρους στάθμευσης οχημάτων, αλλά και την ανάπτυξη ασφαλούς δικτύου ποδηλατοδρόμων, η δημοτική αρχή και η διεύθυνση της e-trikala ανακάλυψαν ένα καινούργιο «παιγνίδι» για να προωθήσουν τα γνωστά   επικοινωνιακά  τους  ευρήματα.

Η  διαδρομή που σχεδιάστηκε  μέσα από τους πιο κεντρικούς δρόμους, αντί για μια πιο «ήπια» και αποκεντρωμένη  προς την περιφέρειά της πόλης, αλλά και η έλλειψη επιστημονικά άρτιας κυκλοφοριακής μελέτης, οδήγησαν σε προχειρότητες στη χάραξη και στη λειτουργία του «λεωφορειόδρομου», ταλαιπώρησαν και συνεχίζουν να ταλαιπωρούν τους πολίτες, οδηγούς και πεζούς, έθεσαν ακόμα και σε διακινδύνευση την οδική τους ασφάλεια, επιδείνωσαν τα προβλήματα του εμπορικού  κόσμου .

Ήμασταν η μόνη δημοτική παράταξη που από την άνοιξη προσπαθήσαμε να μεταπείσουμε τη δημοτική αρχή, ώστε να επανακαθορίσει τους σχεδιασμούς της, παρ` όλα αυτά αυτή συνέχισε να επιμένει σε μια μεγαλοιδεατίστικη στάση, σαν να επρόκειτο για την υπεράσπιση μια δικής της εφεύρεσης !!!

Είμαστε σίγουροι ότι από όλο αυτό το εγχείρημα το μόνο που θα μείνει για το Δήμο μας , θα είναι μερικές φωτογραφίες με τα συνήθη χαμόγελα   και τα καρφιά στην άσφαλτο .

Η πρόφαση για δημιουργία  ποδηλατοδρόμου στη χάραξη της διαδρομής  του «λεωφορειόδρομου» καταρρίπτεται από την ίδια την μελέτη του έργου , την οποία υπερψήφισε  η συντριπτική πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου, που προβλέπει επαναφορά στην προτεραία κατάσταση στις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, μετά τη λήξη του εγχειρήματος, στις 28/2/20016 .

Συνεπώς για ακόμα μία φορά ο Δήμος μας σπαταλά δημοτικούς, εθνικούς αλλά και ευρωπαϊκούς πόρους σε άστοχες δράσεις, αφού το εγχείρημα σε τίποτα δεν θα συμβάλλει στην βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών και της δημόσιας συγκοινωνίας .

Το «Λεωφορείο» χωρίς οδηγό δεν πρόκειται να αποκτήσει κοινωνικό περιεχόμενο ειδικά αν αναλογισθούμε ότι με τους οικονομικούς  πόρους που απαιτήθηκαν για την υλοποίησή του, θα μπορούσαμε να προσδώσουμε μια διαφορετική προοπτική για τις κυκλοφοριακές συνθήκες και την προσβασιμότητα στην  πόλη μας .

Τρίκαλα 9 Νοεμβρίου 2015

Το Γραφείο Τύπου

ΦΥΣΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης