Μαχητικές και ουσιαστικές αποφάσεις του Συλλόγου Δασκάλων – Νηπιαγωγών Τρικάλων Reviewed by Momizat on . Συνεχίζεται ο αγώνας του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Τρικάλων, ενάντια στην αξιολόγηση, όχι γενικώς και αορίστως, αλλά όπως αυτή επιχειρείται να προωθηθ Συνεχίζεται ο αγώνας του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Τρικάλων, ενάντια στην αξιολόγηση, όχι γενικώς και αορίστως, αλλά όπως αυτή επιχειρείται να προωθηθ Rating: 0

Μαχητικές και ουσιαστικές αποφάσεις του Συλλόγου Δασκάλων – Νηπιαγωγών Τρικάλων

Μαχητικές και ουσιαστικές αποφάσεις του Συλλόγου Δασκάλων – Νηπιαγωγών Τρικάλων

Συνεχίζεται ο αγώνας του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Τρικάλων, ενάντια στην αξιολόγηση, όχι γενικώς και αορίστως, αλλά όπως αυτή επιχειρείται να προωθηθεί από το υπουργείο Παιδείας. Με δύο επιστολές – ανακοινώσεις του ΔΣ στα μέλη του Συλλόγου και μία δράση, επιβραβεύεται η στάση της διευθύντριας (τέως, πλέον) του 18ου Δημοτικού Σχολείου, η οποία παραιτήθηκε (όπως πρώτοι είχαμε γράψει εδώ). Επίσης, θέτουν, επιτέλους, τους σχολικούς συμβούλους προς των ευθυνών τους: καλώντας τους να μη συμμετάσχουν στα περιβόητα σεμινάρια αξιολόγησης (τα οποία καλούνται να παρακολουθήσουν, προκειμένου να υλοποιήσουν τη συγκεκριμένη αξιολόγηση), προσφέροντάς τους συνδικαλιστική κάλυψη, μέσω στάσης εργασίας. Οι σχολικοί σύμβουλοι είναι πολύ συγκεκριμένοι στα Τρίκαλα και θα πρέπει να πάρουν τις αποφάσεις τους. Κι όσο για εκείνους που συνεχίζουν να αναφέρονται (ακόμη!) στην αξιολόγηση ως πανάκεια, μπορούν να ανατρέξουν, τόσο στις θέσεις (από χρόνια καταγεγραμμένες) της ΔΟΕ για το ποια αξιολόγηση είναι αναγκαία, με προτάσεις και άποψη. Διότι η λέξη «αξιολόγηση» είναι παρά πολύ «γλυκιά». Στην πράξη, σημαίνει απολύσεις και μια εντελώς γραφειοκρατική διαδικασία, που δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την ουσιαστικά η μάθηση. Μετριέται η συνεισφορά του δασκάλου στην αντιμετώπιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού; Μετριέται η συνεισφορά του νηπιαγωγού σε παιδί που εντελώς ξαφνικά παρουσιάζει πυρετό λόγω σκωληκοειδίτιδας;…
Θανάσης Μιχαλάκης
* Η φωτό προέρχεται από τη ακύρωση σεμιναρίου για την αξιολόγηση στο 3ο Δημοτικό, ακριβώς πριν από 3 μήνες

 

Τα συγχαρητήρια στην Ευγενία Χασιώτη

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η συνάδελφός μας Ευγενία Χασιώτη παραιτήθηκε από τη θέση της διευθύντριας του 18ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων. Αρνήθηκε να πάρει μέρος στη διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου και της Αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που ολόκληρος ο κλάδος πιστεύει ότι θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών. Εκείνη, όμως, έκανε πράξη τα πιστεύω της. Η απόφασή της μας φέρνει όλους αντιμέτωπους με τα δικά μας πιστεύω. Ήρθε η ώρα να κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας. Δεν έχουμε παρά να τη συγχαρούμε για τη γενναία και έντιμη στάση της. Είμαστε σίγουροι ότι από οποιαδήποτε θέση κι αν υπηρετεί τη δημόσια εκπαίδευση θα το κάνει με αγάπη και πίστη.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                               Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

Γκαμπράνας Αθανάσιος                                                 Καργιώτη Χαρίκλεια

 

 

 

Η επιστολή ευθύνης στους σχολικούς συμβούλους

 

ΘΕΜΑ 1ο : «Επιστολή προς τους Σχολικούς Συμβούλους Ν. Τρικάλων».

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες Σχολικοί Σύμβουλοι,

Με εκτίμηση στο παιδαγωγικό σας έργο και αναγνώριση της προσφοράς σας, σας καλούμε να συνταχθείτε με τους εκπαιδευτικούς και να βρεθείτε στο πλευρό μας όχι μόνο κατά το τριήμερο της επιμόρφωσής σας για την αξιολόγηση, αλλά και σε όλη την πορεία του αγώνα κατά της αξιολόγησης – χειραγώγησης.

Ο κλάδος μας σε συντριπτική πλειοψηφία, τάσσεται κατά της συγκεκριμένης αξιολόγησης – χειραγώγησης. Πιστεύει ότι ένα σύστημα αξιολόγησης θα έπρεπε να δίνει έμφαση στη συνεχή ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση και μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών και όχι να οδηγεί στην κατηγοριοποίησή τους που βασίζεται σε συλλογή τυπικών προσόντων. Ένα σύστημα που θα έχει πραγματικά ανατροφοδοτικό και διαμορφωτικό χαρακτήρα και δε θα συνδέεται με ποσοστώσεις. Ένα σύστημα που θα ασχολείται με τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων και όχι με χρονοβόρες και γραφειοκρατικές διαδικασίες. Τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης, όπως και η ίδια η πιλοτική εφαρμογή της ΑΕΕ έχει επιβεβαιώσει  με τους αρνητικούς δείκτες που προέκυψαν από αυτή, είναι η έλλειψη οικονομικών πόρων, εξοπλισμού και μέσων, η καθυστέρηση στην τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες, η υποστήριξη της επιστημονικής – παιδαγωγικής κατάρτισης και εξέλιξης των εκπαιδευτικών.

Ειλικρινά πιστεύουμε και ελπίζουμε σε μια ουσιαστική και εποικοδομητική συνεργασία και τώρα και στο μέλλον. Οι στόχοι μας είναι κοινοί. Ήρθε η ώρα να συντονίσουμε τις δράσεις μας.  Σας καλούμε να βρεθείτε δίπλα μας έξω από το Υπουργείο Παιδείας και όχι μέσα σε αυτό. Η συμμετοχή στα σεμινάρια για μια τέτοια αξιολόγηση θα επαναφέρει τον «επιθεωρητισμό» και θα οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων. Την ύστατη στιγμή καλούμε όλους τους Σχολικούς Συμβούλους να σταθούν στο ύψος των ιστορικών στιγμών για το δημόσιο σχολείο και να μην αναλάβουν το ρόλο του «πρόθυμου» αξιολογητή.

Θέμα 2ο: «Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας για τους Σχολικούς Συμβούλους της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων»

Κηρύσσουμε 3ωρη στάση εργασίας, τις 3 πρώτες ώρες του πρωινού προγράμματος, για την Παρασκευή 11 Απριλίου αξιοποιήσιμη μόνο από τους Σχολικούς Συμβούλους της περιοχής μας. Σε συνδυασμό με την 3ωρη στάση εργασίας που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ, τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού προγράμματος, διαμορφώνεται μία πλήρης απεργιακή μέρα αξιοποιήσιμη από τους Σχολικούς Συμβούλους της περιοχής μας ώστε να μην παραστούν στα σεμινάρια για την αξιολόγηση και να καλυφθούν από το συνδικαλιστικό όργανο του κλάδου μας για την απουσία τους από αυτά.

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                   Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

Γκαμπράνας Αθανάσιος                                                               Καργιώτη Χαρίκλεια

 

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή