"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

11.5 C
Trikala

Να σταματήσει τώρα η κατασκευή νέων πλευρικών διοδίων στην ΠΑΘΕ στο Κιλελέρ. Να μείνουν στα χαρτιά τα σχέδια για πλευρικά στο Βελεστίνο.

lafarm

Σχετικά άρθρα

Κατάργηση όλων των διοδίων και των συμβάσεων παραχώρησης των δρόμων στους επιχειρηματικούς ομίλους. Αυτά αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τομεακή Επιτροπή Μαγνησίας του ΚΚΕ.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

«Η Τομεακή Επιτροπή Μαγνησίας του ΚΚΕ καταγγέλλει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για την επέκταση των διοδίων, πλευρικών αυτήν τη φορά, στην είσοδο – έξοδο στο Βελεστίνο Μαγνησίας και στο Κιλελέρ της Λάρισας. Αυτό σημαίνει νέα χαράτσια στους κατοίκους και τους οδηγούς που μετακινούνται καθημερινά από Βόλο προς Λάρισα και αντίστροφα. Μαζί, διαμορφώνει συνθήκες “καρμανιόλας”, εξαιρετικά επικίνδυνες για τους οδηγούς που κινούνται στην παλαιά Εθνική Οδό Βόλου – Λάρισας, σε ένα δρόμο που έχει βαφτεί στο αίμα από την πολιτική των κυβερνήσεων υπέρ της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων. Μεγάλοι κερδισμένοι είναι οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι, που έχουν και την εκμετάλλευση των δρόμων, βλέποντας τα κέρδη τους να πολλαπλασιάζονται. Αυτά τα κέρδη είναι ποτισμένα με ανθρώπινες ζωές.

Πιο συγκεκριμένα, η τοποθέτηση των νέων αυτών πλευρικών διοδίων, καθιστά “αναγκαστική” την επιλογή για τους οδηγούς που θέλουν να μετακινηθούν από Βόλο προς Λάρισα και αντίστροφα, να ταξιδεύουν από την παλιά εθνικό οδό, που είναι σε αθλιότατη κατάσταση. Κυρίως, είναι δρόμος που δεν “αντέχει” τέτοιου είδους επιβάρυνση της κυκλοφορίας, δεν πληρεί τους απαραίτητους κανόνες ασφαλείας για τους οδηγούς και τους κατοίκους των περιοχών από τις οποίες διέρχεται. Ήδη έχουν συμβεί αρκετά τραγικά ατυχήματα, με ανθρώπινες θυσίες και υλικές καταστροφές, από την εκτροπή της κυκλοφορίας εξαιτίας των διοδίων.

Οι θέσεις όλων των άλλων κομμάτων είναι καθαρά υπέρ των επιχειρηματικών ομίλων και σε αυτό το ζήτημα, με οδηγό τους τη λεγόμενη ανταγωνιστικότητα της οικονομίας, την οικονομία της αγοράς, δηλαδή το καπιταλιστικό κέρδος. Αυτός ο στόχος είναι που οδηγεί και στην πολύμορφη φοροληστεία, τις περικοπές μισθών, συντάξεων, που επιβάλουν εδώ και χρόνια οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ..

Είναι ψεύτικα τα επιχειρήματά τους! Κοροϊδεύουν για να καλλιεργήσουν ανοχή στο εξόφθαλμο έγκλημα!

Τα διόδια και οι διαρκείς αυξήσεις δεν έγιναν για καλύτερους δρόμους, όπως ισχυρίζονται οι κυβερνήσεις, πριν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, σήμερα των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, η Περιφερειακή Αρχή και οι Δημοτικές Αρχές που στηρίζονται απ’ αυτά τα κόμματα, αλλά για να ωφεληθούν οι μεγαλοεργολάβοι. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ από κοινού ψήφισαν την παράδοση των οδικών αξόνων στους μεγαλοεργολάβους και ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ το τηρούν με ευλάβεια. Είναι ψέμα ότι αυτοί πληρώνουν για το φτιάξιμο των δρόμων. Στην ουσία, το δημόσιο χρηματοδοτεί τα έργα και αυτοί συμμετέχουν με ένα 10% περίπου, ενώ τους παραχωρείται το δικαίωμα να τα εκμεταλλεύονται για δεκαετίες, επιβάλλοντας δυσβάσταχτα χαράτσια στα διόδια. Η ΕΕ στηρίζει την αύξηση και των διοδίων και των τιμών.

Η υποκρισία τους χτυπάει κόκκινο κάθε φορά που χύνεται νέο αίμα στην άσφαλτο της ΠΕΟ ή του παράδρομου! Να θυμίσουμε ότι την περίοδο του τελευταίου δυστυχήματος, όπου έχασαν τη ζωή τους 3 νέοι άνθρωποι από Ριζόμυλο και Στεφανοβίκειο, περίσσεψε η υποκρισία και οι βαρύγδουπες δηλώσεις στελεχών της Περιφέρειας Θεσσαλίας και της Τοπικής Διοίκησης “για κατάργηση διοδίων”, “βελτίωση του παλιού δρόμου Βόλου – Λάρισας” κ.λπ.

Τα όσα ψελλίζουν κατά καιρούς, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας της ΝΔ και οι δήμαρχοι Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ, ότι το πρόβλημα είναι όχι τα διόδια, αλλά τα “ακριβά” διόδια, είναι κοροϊδία στο διπλάσιο. Για να χρυσώσουν το χάπι απαιτούν πιο φτηνά διόδια, σπέρνουν αυταπάτες ότι μπορούν να βάλουν χαλινάρι στην “αγορά”, στους μονοπωλιακούς ομίλους, μιλάνε για “μέτρα” απαγόρευσης της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στην ΠΕΟ και άλλα τέτοια ημίμετρα. Δεν εγκαταλείπουν το δόγμα ότι οι εθνικοί δρόμοι πρέπει να είναι στα χέρια των μεγαλοεργολάβων που θα τους εκμεταλλεύονται για δεκαετίες. Εξάλλου, πυρήνας της πολιτικής τους είναι η αποδοχή και η εξυπηρέτηση του καπιταλιστικού κέρδους μέσα από την τοπική διοίκηση. Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ότι μέση λύση δεν υπάρχει, ή με το λαό ή με τα μονοπώλια.

Φτάνει πια! Να σταματήσει αυτή η εγκληματική πολιτική! Είναι δικαίωμα του λαού και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες να έχουμε δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές συγκοινωνίες και δωρεάν σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητοδρόμους.

Καλούμε τα εργατικά σωματεία, τους αγροτικούς συλλόγους, τους συλλόγους ΕΒΕ και όλους τους μαζικούς φορείς της περιοχής να αναπτύξουν πολύμορφη δράση για:

  • Να σταματήσει τώρα η κατασκευή των νέων πλευρικών διοδίων σε Βελεστίνο και Κιλελέρ, να ανοίξει ελεύθερα η είσοδος και έξοδος σ’ αυτά τα σημεία.
  • Να καταργηθούν όλα τα διόδια και οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών δρόμων στους επιχειρηματικούς ομίλους.
  • Ελεύθερη διέλευση σε όλο το εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο.
  • Επιβάλλεται να γίνουν άμεσα όλες οι απαραίτητες παρεμβάσεις στον παλιό δρόμο Βόλου – Λάρισας (όχι πασαλείμματα) για ασφαλή διέλευση.
  • Να σταματήσουν οι διώξεις όσων αγωνίζονται για κατάργηση των διοδίων.
  • Δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές και με δωρεάν χρονικές ζώνες συγκοινωνίες. Δημόσια έργα, λαϊκή περιουσία.
  • Ενιαίος εθνικός, αποκλειστικά δημόσιος κατασκευαστικός φορέας που θα κατασκευάζει σύγχρονα, ποιοτικά και φθηνά έργα υποδομής για τις λαϊκές ανάγκες (δρόμους, κατοικίες, σχολεία, υγειονομικές μονάδες, κλπ.), χωρίς να επιβαρύνεται ο λαός και με προστασία του περιβάλλοντος».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης