«Οδηγός» για τη χώρα τα λεωφορεία χωρίς οδηγό των Τρικάλων; Reviewed by Momizat on . Προχωρά η διαδικασία για τα λεωφορεία χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα. Με δελτίο Τύπου της e-trikala, γίνεται γνωστό ότι πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο υπουργείο Μεταφο Προχωρά η διαδικασία για τα λεωφορεία χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα. Με δελτίο Τύπου της e-trikala, γίνεται γνωστό ότι πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο υπουργείο Μεταφο Rating: 0

«Οδηγός» για τη χώρα τα λεωφορεία χωρίς οδηγό των Τρικάλων;

«Οδηγός» για τη χώρα τα λεωφορεία χωρίς οδηγό των Τρικάλων;

Προχωρά η διαδικασία για τα λεωφορεία χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα. Με δελτίο Τύπου της e-trikala, γίνεται γνωστό ότι πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο υπουργείο Μεταφορών, με τον αρμόδιο υφυπουργό, για δύο λόγους. Ο ένας, να μπορέσει να δοθεί άδεια κυκλοφορίας στα οχήματα (αναγκαίο, φυσικά). Ο δεύτερος, και πιο μεγαλεπήβολος, το ενδεχόμενο να είναι η Ελλάδα η χώρα που θα προωθήσει στην ΕΕ τα οχήματα με διαφορετικά επίπεδα αυτόματων χειρισμών. Αυτό το δεύτερο, είναι όντως σημαντικό, εξαιρετικά ελπιδοφόρο, ανοίγει νέες προοπτικές, όχι μόνο για την e-trikala και τον Δήμο Τρικκαίων, αλλά και γενικότερα για τη χώρα μας: δεν έχουμε παρά ελάχιστες σοβαρές προτάσεις στον τομέα της τεχνολογία (σε μαζική παραγωγή, διότι ερευνητικώς, πάμε πολύ καλά), οπότε δίνεται η ευκαιρία, να προσανατολιστούν πτυχές της παραγωγής σε αυτόν τον τομέα. Απαιτούνται, φυσικά, σταθερή πολιτική βούληση ανεξαρτήτως κυβέρνησης και χρήμα (διάθεση και τεχνογνωσία, υπάρχουν)

Ακολουθεί το δελτίο Τύπου:

«Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Υπουργείο Μεταφορών & Υποδομών μεταξύ των:

1. Υφυπουργού Μεταφορών Υποδομών & Δικτύων, κου Μ. Παπαδόπουλου

2. Βουλευτή Νομού Τρικάλων, κου Μ. Ταμήλου

3. Διευθύντριας Γραφείου του Υφυπουργού, κα Ε. Τσάγκα

4. Δρ.Α. Αμδίτης, Ερευνητής Α’, Διευθυντής Έρευνας I-SENSE/ΕΠΙΣΕΥ του ΕΜΠ.

5. Δρ. Γ.Καραϊσετανίδης, Ερευνητής Έργων Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών  ΕΠΙΣΕΥ του ΕΜΠ (I-SENSE Group)

6. κ.κ. Ο. Ράπτης, Διευθύνων Σύμβουλος και, Γ. Βάλλας, Διευθυντής Ανάπτυξης της e-Trikala A.E.,

για την δυνατότητα ταξινόμησης των πιλοτικών πλήρως αυτομάτων οχημάτων στα πλαίσια του Προγράμματος City Mobil 2, όπου η πόλη των Τρικάλων επιλέχθηκε ως μία από αυτές στις οποίες θα πραγματοποιηθούν δοκιμές τέτοιων οχημάτων.

Δρομολογήθηκε η διαδικασία με την οποία σύντομα, τα οχήματα θα λάβουν άδεια κυκλοφορίας και ασφαλιστική κάλυψη, ουσιώδεις παράγοντες για την πιλοτική τους κυκλοφορία στην πόλη των Τρικάλων.

Συζητήθηκε επίσης η δυνατότητα της Ελληνικής Πολιτείας να προωθήσει σε Ευρωπαϊκό επίπεδο τη δυνατότητα σταδιακής ενσωμάτωσης στην κυκλοφορία οχημάτων με διαφορετικά επίπεδα αυτοματοποίησης.

Η μεθόδευση των περαιτέρω ενεργειών , η αποφασιστικότητα από τον Υφυπουργό κ Μεταφορών Υποδομών & Δικτύων κο Παπαδόπουλο για την γρήγορη επίλυση των όποιων τεχνικών ή άλλων ζητημάτων προκύψουν και η  διαρκής υποστήριξη του έργου από τον Βουλευτή και πρώην Δήμαρχο Τρικάλων κο Μ. Ταμήλο, για άμεση προώθηση των ζητημάτων, επισφράγισε την συνάντηση, αναδεικνύοντας την πιλοτική κυκλοφορία των οχημάτων στα Τρίκαλα σε Εθνικό στοίχημα για την κατάκτηση – στην πράξη – της Παγκόσμιας πρωτοπορίας σε θέματα κυκλοφορίας πλήρως αυτοματοποιημένων οχημάτων σε πραγματικό οδικό περιβάλλον, τιμώντας με αυτό τον τρόπο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Αξιολόγησης που βαθμολόγησε με τον υψηλότερο συντελεστή την πρόταση της πόλης των Τρικάλων μεταξύ των προτάσεων πολλών άλλων Ευρωπαϊκών πόλεων».

Θανάσης Μιχαλάκης
ΣΗΜ: Στις φωτό παρουσιάζονται, όπως αναφέρεται στο δελτίο, τα οχήματα που επελέγησαν να κυκλοφορήσουν στα Τρίκαλα: αριστερά το NAVIA της Induct  και δεξιά το Vulcania CTS της Robosoft

 

Σχόλια (1)

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή