Οταν πιάνουμε τιμόνι, τίποτε δεν μας σταματά Reviewed by Momizat on . Η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Θεσσαλίας δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβ Η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Θεσσαλίας δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβ Rating: 0

Οταν πιάνουμε τιμόνι, τίποτε δεν μας σταματά

Οταν πιάνουμε τιμόνι, τίποτε δεν μας σταματά

Η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Θεσσαλίας δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν, κατά τη διάρκεια του μηνός Μαρτίου 2014, στην εδαφική αρμοδιότητα των νομών Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων και Καρδίτσας. Η δημοσίευση των μηνιαίων στοιχείων συνοδεύεται με στατιστικά –  αριθμητικά στοιχεία του αντίστοιχου περσινού μήνα.

α. Τροχαία Ατυχήματα

Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Θεσσαλίας, σημειώθηκαν 24 τροχαία ατυχήματα (έναντι 22 το 2013).
Ειδικότερα σημειώθηκαν:
– 3 θανατηφόρα ατυχήματα (έναντι 5 το 2013)
– 12 σοβαρά τροχαία ατύχημα (έναντι 3 το 2013)
– 9 ελαφρά τροχαία ατυχήματα (έναντι 14 το 2013)

Από τα τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν σε αστικές και αγροτικές περιοχές των νομών καταγράφηκαν συνολικά  36 παθόντες (έναντι 32 το 2013).
Ειδικότερα καταγράφηκαν:
– 3 νεκροί (έναντι 5 το 2013)
– 14 βαριά τραυματίες (έναντι 4 το 2013)
– 19 ελαφρά τραυματίες (έναντι 23 το 2013)

Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων –  δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:
– Η παραβίαση της προτεραιότητας
– Η απόσπαση προσοχής του οδηγού
– Η έλλειψη δεούσης προσοχής

β. Δράσεις Τροχονομικής αστυνόμευσης

Οι Υπηρεσίες Τροχαίας της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Θεσσαλίας βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων και δυστυχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο.

Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, το μήνα Μάρτιο 2014, πραγματοποιήθηκαν (61.851) έλεγχοι (έναντι 58.588 το 2013) και βεβαιώθηκαν (3864) παραβάσεις (έναντι 3157 το 2013). Παρατίθενται ενδεικτικά οι παρακάτω βεβαιωθείσες παραβάσεις:
– 1082 για υπερβολική ταχύτητα (έναντι 1215 το 2013),
– 145 για οδήγηση χωρίς άδεια ικανότητας οδηγού (έναντι 117 το 2013),
– 84 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση (έναντι 43 το 2013),
– 201 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση (έναντι 184 το 2013),
– 140 για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος (έναντι 134 το 2013) και
– 62 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση (έναντι 59 το 2013),

γ. Συμβουλές Οδικής Ασφάλειας

Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας με σκοπό να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων υπενθυμίζει σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.
Στο πλαίσιο αυτό οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή και να ακολουθούν τις υποδείξεις και τις συμβουλές του προσωπικού της Τροχαίας.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει :

– Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
– Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και τον έλεγχο του οχήματος
– Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
– Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας
– Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας
– Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας
– Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος
– Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα
– Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη
– Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα
– Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ
– Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς
– Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.

Οι παραπάνω συμβουλές θα επαναλαμβάνονται διαρκώς με σκοπό να συμβάλλουν στην εμπέδωση της κυκλοφοριακής και οδικής κουλτούρας.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή