Πάρκα και πράσινο, οι ανάγκες της πόλης Reviewed by Momizat on . Η ανάγκη για χώρους πρασίνου και πάρκα, για ελεύθερους δημόσιους χώρους, για διαφορετική αντίληψη για την πόλη και τους κατοίκους της, αναδείχτηκαν από τη σημερ Η ανάγκη για χώρους πρασίνου και πάρκα, για ελεύθερους δημόσιους χώρους, για διαφορετική αντίληψη για την πόλη και τους κατοίκους της, αναδείχτηκαν από τη σημερ Rating: 0

Πάρκα και πράσινο, οι ανάγκες της πόλης

Πάρκα και πράσινο, οι ανάγκες της πόλης

Η ανάγκη για χώρους πρασίνου και πάρκα, για ελεύθερους δημόσιους χώρους, για διαφορετική αντίληψη για την πόλη και τους κατοίκους της, αναδείχτηκαν από τη σημερινή παρέμβαση των μελών του “Φυσάει Κόντρα” στην πλατεία τη ΔΕΗ. Μια πλατεία που δεν είναι ακριβώς πλατεία, αλλά ένα μεγάλος επίπεδος χώρος με άσφαλτο. Σε τι χρησιμεύει; Σε στάθμευση αυτοκινήτων τις Δευτέρες. Αυτό. Τίποτε άλλο.

Δεν θα μπορούσε να γίνει πάρκο; Φυσικά. Αν υπήρχε η βούληση. Αυτό επισημάνθηκε από τα μέλη της παράταξης και τους λίγους κατοίκους που πήραν μέρος στη συγκέντρωση. Κάτι τέτοιο, αυτή η συγκέντρωση θα μπορούσε να είναι ο θεσμός των λαϊκών συνελεύσεων στις γειτονιές. Το είχε προβλέψει το ΠΑΣΟΚ (σε μια έξαρση στήριξης στον λαό) πριν από 31 χρόνια, όταν μετά τις δημοτικές εκλογές του 1982, στήθηκαν κάλπες σε κάποιες γειτονιές των Τρικάλων για τα λαϊκά συμβούλια. Μετά, τίποτε. Παρόμοια πρόβλεψη είχε κάνει και ο «Καλλικράτης». Αλλά, όσο είδαμε πρωταθλητή τον ΟΦΗ, άλλο τόσο είδαμε και τα αντίστοιχα συμβούλια. Όλα αυτά, φυσικά, προϋποθέτουν συμμετοχή των πολιτών, συνειδητοποίηση του ρόλου τους και ενεργοποίησή τους, και όχι διά της αντιπροσώπευσης επίλυση προβλημάτων.

Πάντως χθες, επισημάνθηκε από τον Δημ. Παπαθανασίου, ότι το «Φυσάει Κόντρα» θα ενεργοποιηθεί στην κατεύθυνση της κατάθεσης μελέτης, σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του Δήμου. Η μελέτη θα στοχεύει στη μετατροπή της μη χρησιμοποιούμενης ασφάλτου σε πάρκο, με δεδομένο ότι η διπλανή παιδική χαρά, παραείναι μικρή. Θα πρέπει, όμως, να προβλεφθεί και χώρος για στάθμευση οχημάτων, αλλά και τι θα γίνει με τη συνήθεια των πωλητών της λαϊκής, να σταθμεύουν στον χώρο τα οχήματά τους, καθώς κάθε Δευτέρα, ο διπλανός χώρος της στάθμευσης φορτηγών, γεμίζει ασφυκτικά. Το μεγαλύτερο θέμα, πάντως, είναι, πόσος χώρος χρησιμοποιήθηκε για το ΚΑΠΗ και πόσος πάει χαμένος, ενώ θα μπορούσε να είναι ένα πολύ μεγάλο – το μεγαλύτερο – πάρκο εντός της πόλης. Για τα υπόλοιπα, λύση μπορεί να βρεθεί, με δεδομένο ότι όλα όσα υφίστανται στην περιοχή της ΔΕΗ, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν πριν δώδεκα τουλάχιστον χρόνια, χωρίς καμία πρόβλεψη για τη μελλοντική αύξηση του πληθυσμού.

Θανάσης Μιχαλάκης

Σχόλια (1)

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή