«Πράσινο» φως για το τελευταίο τμήμα της Λάρισας – Τρικάλων Reviewed by Momizat on . Το «πράσινο» φως για τη δημοπράτηση του έργου της κατασκευής του οδικού τμήματος από Ι/Κ Τερψιθέας έως Α/Κ Ραχούλας συνολικού προϋπολογισμού 23. 450.0 Το «πράσινο» φως για τη δημοπράτηση του έργου της κατασκευής του οδικού τμήματος από Ι/Κ Τερψιθέας έως Α/Κ Ραχούλας συνολικού προϋπολογισμού 23. 450.0 Rating: 0

«Πράσινο» φως για το τελευταίο τμήμα της Λάρισας – Τρικάλων

«Πράσινο» φως για το τελευταίο τμήμα της Λάρισας – Τρικάλων

Το «πράσινο» φως για τη δημοπράτηση του έργου της κατασκευής του οδικού τμήματος από Ι/Κ Τερψιθέας έως Α/Κ Ραχούλας συνολικού προϋπολογισμού 23. 450.000 ευρώ άναψε η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Πρόκειται για ένα σημαντικό με το οποίο ολοκληρώνεται ουσιαστικά η αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης Λάρισα – Τρίκαλα και με το οποίο η Εθνική Οδός Λάρισας – Τρικάλων θα διαθέτει πλέον σε όλο το μήκος της δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και με παράδρομους σ’ όλο το μήκος της.

Αναφορικά με το συγκεκριμένο έργο ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός τόνισε τα εξής: «Προχωρά η διαδικασία δημοπράτησης για την υλοποίηση ενός σημαντικού οδικού έργου με το οποίο η Θεσσαλία αποκτά ακόμη έναν υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο ο οποίος συνδέει τη Λάρισα με τα Τρίκαλα. 

Στόχος μας είναι η υλοποίηση οδικών έργων τα οποία συμβάλλουν στην ενίσχυση της ασφάλειας στη μετακίνηση των ανθρώπινων κοινοτήτων και στη μεταφορά των προϊόντων.

Με το συγκεκριμένο έργο βελτιώνονται οι δυνατότητες κυκλοφορίας και οι περιβαλλοντικές συνθήκες της ευρύτερης περιοχής.

Παράλληλα η κατάργηση του σηματοδοτημένου κόμβου με την κατασκευή του κυκλικού κόμβου (Roundabout) έχει ως αποτέλεσμα τις διαμπερείς κινήσεις, χωρίς καθυστερήσεις επί της Εθνικής Οδού καθώς και την ασφαλή, άνετη και εγκάρσια κίνηση των οχημάτων.

Ενώ με την κατασκευή παράπλευρων οδών κατεύθυνσης εξασφαλίζεται η άνετη και ομαλή επικοινωνία και εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών και περιοχών.

Βελτιώνεται έτσι σημαντικά η οδική ασφάλεια, αφού οι παράπλευροι οδοί συνδέονται στην αρτηρία μέσω κόμβων και εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη ανακατεύθυνση».

Στοιχεία έργου

Το έργο αφορά στην βελτίωση του τμήματος της Εθνικής Οδού, από τον Ισόπεδο Κόμβο (Ι/Κ) Τερψιθέας έως τον Ανισόπεδο Κόμβο(Α/Κ) Ραχούλας, μήκους περί τα 5,5 χιλιόμετρα, καθώς και στις προσαρμογές στην υφιστάμενη οδό (αρχή και τέλος) και το αντίστοιχο παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Ειδικότερα περιλαμβάνονται:

•    Η μετατροπή σε Κυκλικό Κόμβο του υφιστάμενου σηματοδοτούμενου Ι/Κ Τερψιθέας

•    Η διαπλάτυνση – βελτίωση της κύριας αρτηρίας, από τον Ι/Κ Τερψιθέας (Χ.Θ. 6+600) έως πριν τον Α/Κ Ραχούλας (Χ.Θ. 12+073), μήκους 5,5 χιλιομέτρων

•    Η κατασκευή παράπλευρου δικτύου εκατέρωθεν της κύριας αρτηρίας σε όλο το μήκος αυτής, για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών,

•    Η κατασκευή τεχνικού Κάτω Διάβασης που συνδέει και τις εκατέρωθεν παράπλευρες οδούς, στη Χ.Θ. 8+391 της αρτηρίας, στη διασταύρωση με την οδό προς το Κ.Τ.Ε.Ο. Λάρισας.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή