Πωλούν (και) την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κινδυνεύει η ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία; Reviewed by Momizat on . Στην τελική φάση, αυτή της υποβολής δεσμευτικών προσφορών, εισήλθαν από χθες τέσσερις διαγωνισμοί από το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, καθώς το ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε Στην τελική φάση, αυτή της υποβολής δεσμευτικών προσφορών, εισήλθαν από χθες τέσσερις διαγωνισμοί από το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, καθώς το ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε Rating: 0

Πωλούν (και) την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κινδυνεύει η ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία;

Πωλούν (και) την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κινδυνεύει η ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία;

Στην τελική φάση, αυτή της υποβολής δεσμευτικών προσφορών, εισήλθαν από χθες τέσσερις διαγωνισμοί από το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, καθώς το ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε τα τελικά σχέδια των συμβάσεων πώλησης μετοχών. Συγκεκριμένα, στην τελική φάση για ιδιωτικοποίηση, εισέρχονται:

– τα περιφερειακά αεροδρόμια

– η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

– η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ).

– οι τουριστικοί λιμένες Χίου και Πύλου

Αυτό που ενδιαφέρει τον νομό μας, είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Διότι είναι υπεύθυνη για τις μελέτες που ΘΑ ολοκληρωθούν μέχρι τον Μάρτιο, προκειμένου να αρχίσει η διαδικασία ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα (περισσότερα είχαμε γράψει εδώ).

Το ερώτημα είναι απλό: αν πουληθεί η εταιρία, υπάρχει ή όχι φόβος να μην ολοκληρωθεί η διαδικασία εκπόνησης των μελετών για την ηλεκτροκίνηση, με δεδομένο ότι η εταιρία που θα αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα περάσει από κόσκινο κάθε μελέτη, σύμβαση, σχεδιασμό και έργο;

Αναμένουμε να πάρουν θέση, οι κυβερνητικοί βουλευτές, η Περιφέρεια Θεσσαλίας, που προώθησε σε χρόνο ρεκόρ την ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Λάρισα – Βόλος, διαβεβαιώνοντας συνεχώς ότι όλα θα γίνουν κανονικά για τη γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, αλλά και οι δημοτικές αρχές Τρικκαίων και Καλαμπάκας.

Θανάσης Μιχαλάκης

(με πληροφορίες από το ΑΜΠΕ)

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή