Το Football Manager αποκτά σάρκα και οστά Reviewed by Momizat on . Ποιος θα το φανταζόταν ότι ύστερα από τέσσερα χρόνια και το άρθρο «Το ποδόσφαιρο μετά από 40 χρόνια – η γαλλική εκδοχή», που φιλοξενούνταν στις σελίδες του πρώτ Ποιος θα το φανταζόταν ότι ύστερα από τέσσερα χρόνια και το άρθρο «Το ποδόσφαιρο μετά από 40 χρόνια – η γαλλική εκδοχή», που φιλοξενούνταν στις σελίδες του πρώτ Rating: 0

Το Football Manager αποκτά σάρκα και οστά

Το Football Manager αποκτά σάρκα και οστά

Ποιος θα το φανταζόταν ότι ύστερα από τέσσερα χρόνια και το άρθρο «Το ποδόσφαιρο μετά από 40 χρόνια – η γαλλική εκδοχή», που φιλοξενούνταν στις σελίδες του πρώτου τεύχους μας, θα φτάναμε στο σημείο να βλέπουμε μπροστά μας πολλά από όσα περιγραφόταν σε αυτό το άρθρο.
Αφορμή για αυτό που γράφουμε είναι η επισημοποίηση της συνεργασίας μεταξύ της Sports Interactive, δηλαδή των δημιουργών του δημοφιλούς βιντεοπαιχνιδιού Football Manager, και της εταιρείας στατιστικής ανάλυσης Prozone, που έχει πελάτες της μερικούς από τους πλουσιότερους αθλητικούς συλλόγους του πλανήτη. Σκοπός της συνεργασίας θα είναι η εκμετάλλευση των δεδομένων του βιντεοπαιχνιδιού από αληθινούς ανιχνευτές ταλέντων προς όφελος των μεγάλων ομάδων της Premier League και όχι μόνο.
Εύκολα λοιπόν συμπεραίνουμε ότι η αθλητική αγορά αναβαθμίζεται και βρίσκει συμμάχους ακόμα και στα πιο απίθανα μέρη. Μία καινοτόμα και φοβερά ρεαλιστική ιδέα, όπως αυτή του Football Manager, κατάφερε να συνεπάρει τους ιδρυτές της Prozone, οι οποίοι προφανώς και ήταν σε ανοικτή επικοινωνία με τα αφεντικά της Premier League, και εγένετο γάμος.
Έτσι, το ποδόσφαιρο θα γίνει ακόμα πιο μηχανικό μιας και οι παίκτες θα είναι υπό διαρκή αξιολόγηση για τα προσόντα τους. Το πιο δυσάρεστο σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι τείνει προς εξαφάνιση ο όρος «παλτό». Και μαζί του θα εξαφανιστεί και η καζούρα προς τον αντίπαλο οπαδό. Όχι άλλους παίκτες ρομπότ! Λυπηθείτε μας!
Ακολουθεί μεταφρασμένο το άρθρο που δημοσιεύτηκε τη Δευτέρα, που μας πέρασε (11/08/14) στην ιστοσελίδα της Mirror:

Οι ομάδες της Premier League θα χρησιμοποιούν τη βάση δεδομένων του Football Manager για να βελτιωθούν στον τομέα των μεταγραφών

Επετεύχθη η συμφωνία μεταξύ των δημιουργών του κορυφαίου βιντεοπαιχνιδιού και των αναλυτών της Prozone προς όφελος των κορυφαίων ομάδων της Premier League που θα χρησιμοποιούν τους σκάουτερς τους για να βρουν ελπιδοφόρα ταλέντα.
Οι κορυφαίες ομάδες της Premier League θα χρησιμοποιούν εφεξής τη βάση δεδομένων του βιντεοπαιχνιδιού Football Manager για να κατασκοπεύουν παίχτες, αφού οι δημιουργοί του βιντεοπαιχνιδιού ήρθαν σε συμφωνία-ορόσημο με την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Prozone.
Η συμφωνία θα σημάνει την ενσωμάτωση της πλούσιας και παγκόσμιας βάσης δεδομένων της απόδοσης των παικτών της Sport Interactive με την εφαρμογή RECRUITER που χρησιμοποιεί η Prozone. Η εφαρμογή RECRUITER χρησιμοποιείται ήδη από κορυφαίες ομάδες σε όλον τον κόσμο για να διευκολυνθεί η ανάλυση των αθλητών.

Recruiter

Recruiter_03Η βάση δεδομένων, η οποία αποτελεί τη ραχοκοκαλιά αυτού του βιντεοπαιχνδιού προσομοίωσης που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ, περιέχει 250 κομμάτια βιογραφικών, αθλητικών και συμβολαιογραφικών πληροφοριών για περισσότερους από 550.000 παίκτες, προπονητές και βοηθητικό προσωπικό παγκοσμίως. Έχοντας αποθεωθεί από πάνω από 1.300 σκάουτερς από κάθε γωνιά του πλανήτη, τώρα θα αποκτήσει πιο ολοκληρωμένη μορφή με τη βοήθεια του λογισμικού της Prozone καθώς θα χρησιμοποιείται από διάφορες ομάδες που θα ψάχνουν νέους παίκτες.
«Εδώ και χρόνια ακούμε ιστορίες από πραγματικούς μάνατζερς και σκάουτερς που χρησιμοποιούν τα στοιχεία μας για να βελτιωθούν στον τομέα των μεταγραφών», λέει ο Miles Jacobson, ο studio director της Sports Interactive. «Πλέον είναι επίσημο. Οι αληθινοί μάνατζερς θα βρίσκουν και θα συγκρίνουν παίκτες χρησιμοποιώντας τα δεδομένα και το σύστημα αναζήτησης με τα οποία είναι ήδη εξοκοιωμένοι οι παίκτες του Football Manager».
«Οι πληροφορίες που έχει συλλέξει το δίκτυό μας από περισσότερους από 1.300 σκάουτερς παγκοσμίως, σε συνδυασμό με την απίθανη βάση δεδομένων της Prozone, το καθιστά ένα αναντικατάστατο εργαλείο για κάθε ποδοσφαιρικό σύλλογο που παίρνει στα σοβαρά την υπόθεση των μεταγραφών νέων παικτών».
Η εφαρμογή RECRUITER (όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες) θεωρείται από πολλές ομάδες προτιμότερη από το παραδοσιακό σκάουτινγκ όσον αφορά τη βολιδοσκόπηση παικτών και την υποβολή τους σε λεπτομερή εξέταση.
Ο Thomas Schmider, ο CEO της Prozone, πιστεύει ότι ο συνδυασμός του πλούτου της βάσης δεδομένων της Sports Interactive με το δικό τους προϊόν θα αποτελέσει φέρει τεράστια αλλαγή στον τρόπο που οι σύλλογοι αντιμετωπίζουν τη μεταγραφική περίοδο.
«Το RECRUITER της Prozone κατασκευάστηκε για να αποτελέσει βοηθητικό συμπλήρωμα της διαίσθησης των σκάουτερς και των προπονητών προσφέροντάς τους αναλυτικές πληροφορίες απόδοσης για πάνω από 80.000 παίκτες παγκοσμίως».
«Δεν είναι λύση για όλα. Απεναντίας, σχεδιάστηκε για να ενδυναμώσει τους συλλόγους ώστε αυτοί να προσαρμόσουν τη λειτουργία του ανάλογα με τις δικές τους απαιτήσεις».
«Η βάση δεδομένων της Sports Interactive είναι μία φοβερά ακριβής και αξιόπιστη πηγή που θα εμπλουτίσει και άλλο τις υπηρεσίες που παρέχουμε. Θα συμπληρώσουμε την τεχνική βάση δεδομένων και το υλικό από βίντεο με εξαιρετικά βιογραφικά, αθλητικά και συμβολαιογραφικά στοιχεία».

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή