"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

9.5 C
Trikala

Αντίδραση Κυρίτση για τα (νέα) πλευρικά διόδια σε Μώλο και Μπράλο

lafarm

Σχετικά άρθρα

Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων υπέβαλλε ο βουλευτής Τρικάων της ΔΗΜΑΡ, Γ. Κυρίτσης, για το θέμα των πλευρικών διοδίων σε μώλο και Μπράλο, που απασχολούν πολλούς τρικαλινούς

Η ερώτηση έχει ως εξής:

Θέμα:Πλευρικά διόδια Μώλου & Μπράλου

Από τις 8 Σεπτεμβρίου, δυο νέοι πλευρικοί σταθμοί διοδίων (Μώλου, Μπράλου) ξεκίνησαν να εισπράττουν για έναν οδικό άξονα, τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας Ε65, το μεγαλύτερο μέρος του οποίου έχει παραπεμφθεί στις καλένδες. Γεγονός που έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση σε φορείς και κατοίκους της Φθιώτιδας. Επισημαίνεται ότι ο κόμβος Μπράλου αποτελεί σημείο πρόσβασης για τα μνημεία των Θερμοπυλών και της Αλαμάνας.

Επιπρόσθετα, η εταιρεία προτείνει ως εναλλακτική λύση την παλαιά εθνική οδό, η οποία είναι ήδη επιβαρυμένη από το μεγάλο αριθμό βαρέων οχημάτων που την χρησιμοποιούν.

Και όλα αυτά τη στιγμή που έχουν εξατμισθεί και λεηλατηθεί μισθοί και συντάξεις και που παρά τις υποσχέσεις ότι δεν θα επιβληθούν αυξήσεις στα διόδια, αυτά έχουν αυξηθεί έως και 500% (ανάλογα με τη κατηγορία του οχήματος). Και παρά τη μεγάλη δέσμευση του Υπουργού προκειμένου να λειάνει τη μεγάλη αύξηση των διοδίων, για την επίσπευση της λειτουργίας του έργου για την εγκατάσταση συστήματος αναλογικής χρέωσης ανά διανυόμενο χιλιόμετρο.

Επειδή:

  • Δεν υπήρξε διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες για άνοιγμα νέων σταθμών διοδίων σε ένα νομό που τον έχουν ζώσει από παντού με διόδια.
  • Δεν είναι δυνατόν να πληρώνονται διόδια και για εσωτερικές μετακινήσεις.
  • Τα διόδια θα οδηγήσουν την κυκλοφορία μέσα στη ιδιαίτερα κυκλοφοριακά συμφορημένη πόλη της Λαμίας για να συνεχίσει μέσα από χωριά και πυκνοκατοικημένες συνοικίες στη παλαιά εθνική οδό δηλαδή σε ένα προβληματικό δίκτυο που δεν μπορεί να απορροφήσει το μέγεθος της κυκλοφορίας.
  • Ακόμη και εκείνοι που δεν έχουν να πληρώσουν δικαιούνται ασφαλούς διέλευσης.
  • Ζητείται από τον εξασθενημένο πλέον πολίτη να πληρώνει αυξημένα και νέα διόδια, για ανύπαρκτα δίκτυα τα οποία καθυστερούν και περικόπτονται όχι από δική του βέβαια υπαιτιότητα τα πληρώνει δε σχεδόν τριπλά, όπως προβλέπουν οι επικαιροποιημένες συμβάσεις παραχώρησης.
  • Τίποτα δεν έχει προχωρήσει για την επιτάχυνση της υλοποίησης του συστήματος αναλογικής χρέωσης ανά διανυόμενο χιλιόμετρο που θα ήταν μια ουσιαστική διόρθωση στις συμβάσεις παραχώρησης σε ότι αφορά τις χρεώσεις των διοδίων.

 

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1)        Πως προτίθεσθε να αντιμετωπίσετε την ένταση και τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις τοπικές κοινωνίες και στους εποχούμενους γενικότερα;

2)        Προτίθεσθε να εξετάσετε εναλλακτικές λύσεις;

3)        Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία μελέτης και εγκατάστασης του συστήματος αναλογικής χρέωσης ανά διανυόμενο χιλιόμετρο;

 

Οι βουλευτές που ερωτούν

 

Ασημίνα Ξηροτύρη-Αικατερινάρη

 

Γιώργος Κυρίτσης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης