"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

19.8 C
Trikala

Δύο σεμινάρια για τους επιχειρηματίες από το Επιμελητήριο Τρικάλων

lafarm

Σχετικά άρθρα

Δύο ενδιαφέροντα σεμινάρια για τη «Στρατηγική & Διαχείριση Πωλήσεων Λιανικής» και τη «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες» διοργανώνει η διοίκηση του Επιμελητηρίου Τρικάλων. Αναλυτικά:

Το Επιμελητήριο Τρικάλων λόγω του έντονου ενδιαφέροντος των επιχειρηματιών – μελών του στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, διοργανώνει για δεύτερη φορά το διήμερο 11 και 12 Μαρτίου 2017 το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα: «Στρατηγική & Διαχείριση Πωλήσεων Λιανικής».

Σκοπός: Στο σεμινάριο παρουσιάζεται η μεθοδολογία για τη ανταγωνιστική αύξηση των πωλήσεων λιανικής. Παρουσιάζονται οι βέλτιστες πρακτικές Διαμόρφωσης Ανταγωνιστικής Εμπειρίας Επίσκεψης, Κτισίματος Ανταγωνιστικής Πιστότητας, Προσέλκυσης / Διατήρησης Πελατών και Αύξησης της Απόδειξης. Επιπλέον συστηματοποιούνται τα Μοντέλα Πώλησης και Εξυπηρέτησης καθώς και η μεθοδολογία του Μυστικού Αγοραστή (Mystery Shopping). Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στη βελτίωση των ικανοτήτων των Πωλητών Λιανικής να Εξυπηρετούν, να Πουλάνε και να Διατηρούν την εικόνα του καταστήματος. Παρουσιάζονται πραγματικά case studies Λιανικής.

Θέματα:

–      Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης και Μοντέλα Πώλησης και Εξυπηρέτησης

–      Στρατηγικές Κτισίματος Πιστότητας

Έννοια Πιστότητας. Η Πιστότητα δημιουργεί πωλήσεις.

Ο Σχεδιασμός της Ανταγωνιστικής Εικόνας.

Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών.

Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Πιστότητας και Προγράμματα CRM.

–      Στρατηγικές Αύξησης Απόδειξης

Ευκαιρίες Ανάπτυξης Κατηγορίας, Βαθμός Διείσδυσης Κατηγορίας, Δυνατότητες Αύξησης Πωλήσεων Κατηγορίας.

Ανάπτυξη Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών.

Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Αύξησης απόδειξης.

Συμπληρωματικές Πωλήσεις.

–      Διαχείριση Απόδοσης Καταστήματος

Coaching Προσωπικού Πωλήσεων για βελτίωση απόδοσης

Επιθεώρηση Καταστήματος / Δικτύου

Mystery Shopping

Ημερομηνίες & Διάρκεια Προγράμματος:

Σάββατο 11 Μαρτίου (17:00-21:00) και Κυριακή 12 Μαρτίου (10:00-14:00).

Εισηγητής: κος Σιγανός Νίκος – Σύμβουλος Στρατηγικής και Πωλήσεων.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες να δηλώσουν συμμετοχή το αργότερο έως την Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Περισσότερες πληροφορίες & Δηλώσεις Συμμετοχής, Τηλ.: 2431027493

Αριστείδης Δημήτρης (εσωτ. 105, e-mail: aristidis[at]trikala-chamber[dot]gr)

Σδρένια Σοφία (εσωτ. 106, e-mail: sdrenia[at]trikalabiz[dot]gr)

 «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες»

Το Επιμελητήριο Τρικάλων στο πλαίσιο της υποστήριξης της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων – μελών του και σε συνεργασία με τον Οργανισμό Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου – πρώην ΟΠΕ) διοργανώνει σεμινάριο με θέμα: «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες», το διήμερο 3 και 4 Μαρτίου 2017.

Στόχος: Να ενημερωθούν διεξοδικά οι ενδιαφερόμενοι εξαγωγείς για όλο το πλέγμα που καθορίζει μια επιτυχημένη εξαγωγική προσπάθεια. Το σεμινάριο είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα εξαγωγέων και καλύπτει θέματα όπως:

–       Δημιουργία – κατοχύρωση εμπορικών σημάτων.

–       Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος από πλευράς της marketing διάστασής του δηλ. design, συσκευασία (περιέκτης, ετικέτα), πιστοποιήσεις.

–       Σήμανση προϊόντων – barcode κ.λ.π.

–       Δημιουργία επικοινωνιακών εργαλείων.

–       Επιλογή ξένων αγορών και προσαρμογή των προϊόντων σε αυτές.

–       Μεθοδολογία εξεύρεσης πελατών στις αγορές – στόχους.

–       Δράσεις που απαιτούνται για την εξεύρεση πελατών.

–       Αναφορά σε Διεθνείς Εκθέσεις (τρόπος επιλογής της κατάλληλης Έκθεσης και βήματα οργάνωσης).

–       Αναφορά σε Β2Β συναντήσεις και τρόπος σωστής προετοιμασίας τους.

–       Τρόπος συζήτησης με τους υποψήφιους πελάτες, θέματα κατάρτισης εμπορικών συμφωνιών.

–       Τι περιλαμβάνει μια εμπορική συμφωνία.

–       Τρόποι παράδοσης – χρήση Διεθνών εμπορικών όρων.

–       Τρόποι πληρωμής – συνεργασία με τράπεζες.

–       Ασφαλίσεις φορτίων – πελατών.

–       Κοστολόγηση εξαγόμενου προϊόντος, θέματα Φ.Π.Α. εξαγωγών.

–       Συνοδευτικά έγγραφα εξαγωγών κ.λ.π.

–       Ιδιαιτερότητες – ειδικό καθεστώς εξαγωγών σε τρίτες χώρες σχετικά με έλεγχο και πιστοποίηση φορτίων (έκδοση ειδικών πιστοποιητικών κ.λ.π.)

–       Χρήση κατάλληλων βάσεων δεδομένων για άντληση χρήσιμων στοιχείων. Αξιοποίηση των εμπορικών μας ακολούθων.

Ημερομηνίες & Διάρκεια Σεμιναρίου:

Παρασκευή 3 Μαρτίου και Σάββατο 4 Μαρτίου (ώρες 17:00-21:00).

Εισηγητής: κος Παπαστεργιόπουλος Γεώργιος – Δ/ντής Πληροφόρησης και Υποστήριξης Επιχειρήσεων της Enterprise Greece.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες να δηλώσουν συμμετοχή το αργότερο έως την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Περισσότερες πληροφορίες & Δηλώσεις Συμμετοχής, Τηλ.: 2431027493

Αριστείδης Δημήτρης (εσωτ. 105, e-mail: aristidis[at]trikala-chamber[dot]gr)

Σδρένια Σοφία (εσωτ. 106, e-mail: sdrenia[at]trikalabiz[dot]gr)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης