"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

11.5 C
Trikala

Με συνεργάτες τους υπαλλήλους ο Παπαστεργίου

lafarm

Σχετικά άρθρα

Η ουσιαστική επανεκκίνηση του Δήμου ξεκινά από την επανεκκίνηση των υπηρεσιών του. Με το πνεύμα αυτό, ο Δήμαρχος Τρικκαίων, κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, κάλεσε τους υπαλλήλους του Δήμου να μετάσχουν με πνεύμα συνεργασίας στη νέα προσπάθεια αλλαγής και εκσυγχρονισμού του τρόπου εργασίας.
Στην ομιλία του κινήθηκε στο πνεύμα του τρίπτυχου:

ergaz1Εξυπηρέτηση πολιτών – επίλυση των προβλημάτων που ανακύπτουν – εκμηδένιση φαινομένων που προκαλούν τους πολίτες.
Για το πρώτο, ήταν σαφής:
«Να έχετε στο μυαλό σας πως ο πολίτης -στο επίπεδο της εξυπηρέτησης- είναι πελάτης μας στο Δήμο. Αυτός μας πληρώνει και, αν μη τι άλλο, θέλει να του δώσουμε σημασία, να τον ακούσουμε και να του μιλήσουμε με ευγένεια. Αν έχει δίκιο, να τον εξυπηρετήσουμε όσο πιο άμεσα μπορούμε. Αν έχει άδικο, να τον βοηθήσουμε να το καταλάβει. Να τον πάρουμε ένα τηλέφωνο ή να του στείλουμε ένα email ή sms και να τον ενημερώσουμε για την πορεία του αιτήματός του. Να του εξηγήσουμε απλά και κατανοητά να καταλάβει, τι πρέπει να κάνει».

Για την επίλυση των προβλημάτων, τόνισε:
ΠΡΕΠΕΙ επιτέλους να καταλάβουμε πως η λογική μας θα πρέπει είναι ΠΩΣ μπορεί να γίνει κάτι και όχι να βρίσκουμε δικαιολογίες για το πώς να ΜΗΝ γίνει.

Για τα δε φαινόμενα που προκαλούν τους πολίτες, σημείωσε:

–          Δεν είναι δυνατόν εν ώρα εργασίας να μην είμαστε στα γραφεία μας και τις δουλειές και να πίνουμε π.χ. καφέ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ γείτονες, φίλους, γνωστούς, συγχωριανούς, που ξέρουν ότι θεωρητικά την ώρα εκείνη δουλεύουμε.

–          Δεν είναι δυνατόν να καπνίζουμε στους χώρους εργασίας. Ούτε είναι ωραία εικόνα να μαζευόμαστε στην είσοδο του Δημαρχείου και να καπνίζουμε όλοι μαζί. Παρότι τα τσιγάρα είναι ακριβά και κάνουν κακό, στο σπίτι σας μπορείτε να καπνίσετε όσο θέλετε. Στους χώρους του Δημαρχείου το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους: Δήμαρχο, αντιδημάρχους, διευθυντές, προϊσταμένους, υπαλλήλους. Οι δημότες δεν χρωστάνε σε τίποτε να μπαίνουν σε γραφεία τεκέδες.

–          Είναι εκνευριστικό να δουλεύουμε όλα τα κλιματιστικά ή τη θέρμανση και παράλληλα να έχουμε τα παράθυρα ορθάνοιχτα, να γεμίζουμε τα γραφεία μας με φωτογραφίες που είναι προφανές πως έχουν εκτυπωθεί σε εκτυπωτές του Δήμου, να αφήνουμε φώτα και υπολογιστές ανοιχτούς.

Ειδικά από τους συναδέλφους του μηχανικούς, ζήτησε «ξανά ενδιαφέρον για τη δουλειά μας. Μην δίνουμε άλλες λαβές να μας κακολογούν».
Επίσης, στάθηκε ιδιαιτέρως στην αναστροφή του κλίματος στα ζητήματα:

–          της έλλειψης επικοινωνίας μεταξύ των υπηρεσιών

–          της ενασχόλησης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εν ώρα εργασίας

–          της προσβολής των δημοτών, με την «αποστολή» τους από γραφείο σε γραφείο

–          της τήρησης του ωραρίου: «Δεν κολλάω στους τύπους αλλά από την άλλη, δεν μπορεί να ερχόμαστε στη δουλειά στις 9.30 με τον καφέ στο χέρι, την ώρα που ο καταστηματάρχης κάτω από σπίτι μας είναι από τις 7 στο πόδι για το μεροκάματο και μας βλέπει να το κάνουμε αυτό συστηματικά», σημείωσε.

ergaz2Ειδικά για τη διαφθορά, ήταν όσο σαφέστερος γίνεται: «θα είμαι αμείλικτος σε περιπτώσεις διαφθοράς». Συμπληρώνοντας: «όπως θέλω και εσείς να είστε μαζί μου».
Υπενθύμισε, δε, ότι «είμαι στην πιάτσα, ακούω, βλέπω, κρίνω».

Αναφορικά με την αξιολόγηση, εξέφρασε τη αντίθεσή του «σε πλάγιους τρόπους απολύσεων όπως αρχικά επιχειρήθηκε να γίνει με την αξιολόγηση». Ζήτησε, όμως, «να υπάρξει ένας σωστός τρόπος αξιολόγησης. Σε αυτόν πιστεύω πως θα πρέπει να μετράει τόσο η γνώμη των συναδέλφων και προϊσταμένων όσο και των πολιτών που είναι και οι τελικοί αποδέκτες των υπηρεσιών του Δήμου». Επίσης, προκειμένου να προωθηθεί η συνεργασία, θα υλοποιηθούν σεμινάρια, θα οργανωθούν και πάλι πρωταθλήματα, εκδρομές, γιορτές, «θα είναι τελικά ωραίο πράγμα να ανήκεις σε μία ομάδα που παράγει έργο, που προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο…».
Σε μια πρωτότυπη κίνηση, θα ζητηθεί – εθελοντικά – η συμπλήρωση ερωτηματολογίου από τους υπαλλήλους για τη δουλειά τους, τις δεξιότητές τους, αλλά και για το αν θεωρούν ότι μπορούν να προσφέρουν περισσότερα στον δημότη, αλλά από άλλη θέση.

Εξάλλου, κύριο μέλημα της νέας δημοτικής αρχής είναι η προσφορά στον δημότη. Είναι η εξυπηρέτησή του. Είναι η σιγουριά ότι θα λυθεί το πρόβλημά του. Είναι η βελτίωση των σχέσεων Δήμου – πολιτών. Στο πλαίσιο αυτό, η συνεργασία με την «καρδιά» του Δήμου, τους υπαλλήλους του, είναι η πλέον σημαντική προτεραιότητα. Γι’ αυτό και ο κ. Παπαστεργίου τόνισε, κλείνοντας την ομιλία του:
Είμαι βέβαιος ότι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά…

Είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να αναμορφώσουμε τον Δήμο και τις ζωές μας.

Ώρα να το δείξουμε και στους συνδημότες μας…

 

 

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης