"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

22.8 C
Trikala

Οι μάθητες έθεσαν τα προβλήματα, οι αντιδήμαρχοι τα άκουσαν;

lafarm

Σχετικά άρθρα

Με συμφωνία για καταβολή προσπάθειας επίλυσης αιτημάτων, ολοκληρώθηκε η συνάντηση τριών αντιδημάρχων του Δήμου Τρικκαίων με αντιπροσωπεία μαθητών του Συντονιστικού Αγώνα Σχολείου Τρικάλων (ΣΑΣΤ) που σήμερα το πρωί επισκέφθηκαν το Δημαρχείο. Η συνάντηση ήταν έκτακτη και προέκυψε από την πορεία που πραγματοποίησαν πολλοί μαθητές όλων των σχολείων της πόλης με κατεύθυνση το Δημαρχείο. Οι αντιδήμαρχοι κ. Βασιλένα Μητσιάδη (Νεολαίας, Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού) κ. Χρ. Κυρίτσης (Δημοσίων Σχέσεων, Προγραμμάτων, Τουρισμού) και Γ. Κωτούλας (Ποιότητας ζωής & Περιβάλλοντος) συζήτησαν επί μακρόν με τους 20 περίπου μαθητές που, ως αντιπρόσωποι των σχολείων, μετέβησαν στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτ9ικού Συμβουλίου, κατόπιν πρόσκλησης της δημοτικής αρχής.
Οι μαθητές έθεσαν υπ’ όψιν των αντιδημάρχων το πολιτικό πλαίσιο και τα αιτήματα που θέτουν με βάση τις ανάγκες τους και ως έκφραση της σημερινής πορείας.
Οι αντιδήμαρχοι συμφώνησαν με την πλειονότητα των αιτημάτων των μαθητών, ως δεδομένη και αδήριτη ανάγκη για βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Εθεσαν, δε, θέματα στήριξης των αιτημάτων που μπορεί ο Δήμος να υλοποιήσει. Δηλαδή, μόλις εκλεγούν τα νέα 15μελή συμβούλια, οι πρόεδροί τους να συναντηθούν με τους αντιδημάρχους και υπεύθυνους από το Αστικό και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ. Αντικείμενο της συνάντησης θα είναι το θέμα της πύκνωσης ή της αναπροσαρμογής των δρομολογίων κάποιες ώρες από συγκεκριμένους προορισμούς, αλλά και το θέμα του μαθητικού πάσο.

Ανακοίνωση του Συντονιστικού Αγώνα Σχολείων  Τρικάλων

Είδαμε το «νέο Λύκειο» που ετοίμασε η κυβέρνηση. Ξεσκαρτάρισμα των μαθητών ανάλογα με την τσέπη των γονιών τους, πανελλαδικές εξετάσεις από την Α΄ Λυκείου και φροντιστήρια από πιο νωρίς και στο βάθος… «Τράπεζα Θεμάτων» και χιλιάδες μαθητές μετεξεταστέοι. Ατέλειωτο τρέξιμο από το πρωί μέχρι το βράδυ, προσπαθώντας να περάσουμε σε κάποια σχολή. Για την κατάσταση που ζούμε στο σχολείο και στο σπίτι δεν φταίει η «κακή μας τύχη». Το σχολείο που φτιάχνουν οι κυβερνήσεις είναι ακριβό για τον λαό, φθηνό για το κράτος. Μετατρέπουν την Παιδείας σε εμπόρευμα για όποιον βαστάει η τσέπη του, ενώ ταυτόχρονου χτυπούν όποιο μορφωτικό δικαίωμα μας έχει απομείνει, πλασάροντας σκόρπιες γνώσεις και δεξιότητες ανάλογα με το τι υπηρετεί τους μεγαλοεπιχειρηματίες.

Παλεύουμε – Διεκδικούμε:

– Ενάντια στα εξαντλητικά ωράρια, τα φροντιστήρια, τις επαναλαμβανόμενες εξετάσεις

– Μετατρέπουμε την τάξη σε χώρο της συλλογικότητας από χώρο ανταγωνισμού μεταξύ των μαθητών που θέλουν να φτιάξουν

– Κατακτάμε τη γνώση. Η γνώση για μας είναι δύναμη. Αυτή τη γνώση απαιτούμε και παλεύουμε να την κατακτήσουμε. Μαθαίνουμε να κρίνουμε και να μην τα καταπίνουμε όλα «αμάσητα», να ενισχύουμε τις γνώσεις μας και με εξωσχολικά βιβλία.

– Να καταργηθεί η «Τράπεζα Θεμάτων». Οι εξετάσεις να έχουν αποκλειστικά ενδοσχολικό – προαγωγικό χαρακτήρα με την ευθύνη των εκπαιδευτικών.

– να μην πληρώσουμε εμείς και οι οικογένειές μας ούτε 1 ευρώ για τις λειτουργίες της εκπαίδευσης

– Κανένα σχολείο να μη μείνει χωρίς καθηγητές και βιβλία! Διορισμοί μόνιμοι καθηγητών για την κάλυψη των αναγκών.

– Ασφαλείς και δωρεάν μεταφορές για όλους τους μαθητές και για όλες τις ώρες της ημέρας

– Έκτακτο κονδύλιο για τους Δήμους, ώστε να εξασφαλίσει ένα γεύμα στο πλαίσιο του σχολικού προγράμματος σε όλα τα παιδιά

– Ολες οι εκδρομές, μονοήμερες και πολυήμερες να επιχορηγούνται από το κράτος, να είναι δωρεάν, με εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, χωρίς τη μεσολάβηση κανενός τουριστικού γραφείου.
– Κανένα παιδί χωρείς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Σύνδεση των δημοσίων μονάδων υγείας με τα σχολεία της γειτονιάς.

– Τα σχολεία να μένουν ανοιχτά για να γίνονται αθλητικές δραστηριότητες καθημερινά

mathites-dhm1 mathites-dim2

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης