Αβεβαιότητα και έντονη ανησυχία ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου, εκφράζουν οι επαγγελματίες της Καλαμπάκας.
Η περιοχή δεν έχει τη πολυτέλεια να χάσει κι άλλη σεζόν και το μερίδιό της στο Θρησκευτικό τουρισμό.
Οι αρμόδιοι φορείς τόσο της πόλης όσο και της Περιφέρειας, οφείλουν να εντείνουν τις προσπάθειες τους για την προβολή των Μετεώρων, στις τουριστικές αγορές των ομόδοξων χωρών της Ανατ. Ευρώπης(Ρωσία, Ουκρανία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Μαυροβούνιο κλπ).
Η διαφημιστική εκστρατεία πέρυσι της Σκιάθου στο Μετρό του Λονδίνου, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ευφυούς τουριστικής προβολής και θα μπορούσε να γίνει κάτι ανάλογο για το Δήμο Μετεώρων η ακόμη και για το νομό Τρικάλων, στα Μετρό της Μόσχας, Βελιγραδίου, Σόφιας, Βουκουρεστίου κλπ.
Κων. Κουτσονάσιος.