Δεύτερος χριστουγεννιάτικος προορισμός για τους Έλληνες μετά τη Βιέννη είναι τα Τρίκαλα, σύμφωνα με τους τουριστικούς πράκτορες της χώρας.
Η ομορφιά της πόλης, ο μύλος των Ξωτικών, η συστηματική διαφήμιση και ο συνδυασμός επίσης ότι σε μικρή απόσταση βρίσκονται τα Μετέωρα, η λίμνη Πλαστήρα και το Περτούλι, συνέβαλαν τα μέγιστα στη μεγάλη επισκεψιμότητα της περιοχής.
Η αύξηση των τουριστικών ροών, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου καθώς και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι ζητήματα που οφείλουν να απασχολήσουν τις αρχές και τους φορείς του τόπου.
Είναι γεγονός ότι ο νομός στερείται βασικής αναπτυξιακής στρατηγικής, ενώ ουδέποτε έχουν προβληθεί τα ιδιαίτερα και μοναδικά συγκριτικά πλεονεκτήματα του.
Χαρακτηριστική είναι η ολιγωρία στην ανάδειξη ιστορικών μνημείων(όπως το φρούριο, το Βαρούσι, ο Αγ. Στέφανος κλπ) και η δημιουργία βασικών υποδομών, που θα ενισχύσουν το τουριστικό προϊόν (πεζοδρόμηση παρόχθιας οδού, πάρκινγκ κλπ).
Ποτέ επίσης δεν συγκλήθηκε ένα συντονιστικό όργανο που θα κατέγραφε τα προβλήματα και τις ελλείψεις, προτείνοντας ταυτόχρονα λύσεις και τις αναγκαίες παρεμβάσεις προς τους αρμοδίους.
Η Δημοτική αρχή, σήμερα που η συγκυρία είναι ευνοϊκή και ο θεσμικός της ρόλος είναι ενισχυμένος (ΚΕΔΕ), επιβάλλεται να πάρει πρωτοβουλίες, πριν χαθεί η μοναδική αυτή ευκαιρία για τη πόλη και το νομό Τρικάλων.
Κωνσταντίνος Κουτσονάσιος.