"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

10.7 C
Trikala

Το θέμα των Υποδομών στην Κοιλάδα του Αχελώου τέθηκε στην Κυβέρνηση, στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο από τον Αντώνη Κοσσυβάκη

lafarm

Σχετικά άρθρα

Σε συνάντηση που είχε στις Βρυξέλλες το στέλεχος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Αντώνης Κοσσυβάκης με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, τον ευρωβουλευτή του Ποταμιού, Μέλος της Επιτροπής Μεταφορών του ΕΚ, Μίλτο Κύρκο και τον Αναπληρωτή Διευθυντή της Επιτρόπου Κορίνας Κρέτσου, αρμόδιας για την Περιφερειακή Ανάπτυξη στην Ευρώπη, Γιάννη Λατούδη, έθεσε το θέμα των υποδομών στην Κοιλάδα του Αχελώου.

Ειδικότερα στη συζήτηση ο κ. Κοσσυβάκης έθεσε τα θέματα: – του Οδικού άξονα Άρτας-Καρδίτσας για τον χαρακτηρισμό της ως Εθνική οδό, αφού είναι και ο κάθετος άξονας ένωσης του Ε65 με την Ιόνια οδό και για τη συντήρηση και διαπλάτυνσή της. – την αναγκαιότητα κατασκευής της Σήραγγας Τυμπάνου για την οποία υπάρχει ολοκληρωμένη μελέτη απο το 2013 η οποία χρειάζεται επικαιροποίηση και επανυποβολή σε συνεννόηση με την Περιφέρεια Θεσαλίας.

Είναι ανάγκη η Σήραγγα Τυμπάνου να γίνει προτεραιότητα ως έργο για τη Θεσσαλία και την Ήπειρο γιατί διευκολύνεται η επικοινωνία τα μέγιστα. – την αναγκαιότητα της ασφαλτόστρωσης του παρακαμπτηρίου δρόμου γέφυρας Πετρωτού προ εισόδου πρώτης οδικής Γαλαρίας άνωθεν του φράφματος-Γέφυρας Κοράκου ( μέχρι διασταύρωση με δρόμο προς Βραγκιανά,) μήκους 800μέτρων ώστε σε περιπτώσεις αποκλεισμού λόγω προβλημάτων σε αυτές να υπάρχει ενναλακτική διαδρομή.

Αποτέλεσμα εικόνας για σπιρτζης κοσσυβακης

Σήμερα υπάρχει χωματόδρομος. Επεσήμανε επίσης στον κ. υπουργό την αναγκαιότητα της αποπεράτωση της σύνδεσης Ανω Καλεντίνης με Στρόγγυλόκαμπο Ρετσιανά στο ρέμα του Στρογγυλόκαμπου και στη διασταύρωση προς Καστανιά από Ρετσιανά για την κατασκευή γέφυρας ώστε να ενταχθεί και αυτό το τμήμα στον Αρτας Καρδίτσας μειώνοντας έτσι την διαδρομή χωρίς υψομετρική ανάβαση για το χειμώνα.

Με προοπτική με την αποπερώτωση των συνδέσεων αυτών, να γίνει κύριο τμήμα αυτού του δρόμου. Στο Ρέμα του Στρογγυλόκαμπου και στη διασταύρωση προς Καστανιά στον ίδιο άξονα Αρτας Καρδίτσας. – την αναγκαιότητα παραποτάμιων δρόμων διασύνδεσης φραγμάτων Αχελώου από γέφυρα Κοράκου μέχρι Μεσόπυργο προς Βάλτο-Ιόνια Οδό και Μεσόπυργο-Βελανιδιά-Βουλιαγμένο-Κανάλια-Σκουληκαριά, αλλά και Μεγαλόχαρη-Κανάλια-Σκουληκαριά που θα διευκολύνουν την επικοινωνία όλων των οικισμών με προοπτική την ένωση με Ιόνια Οδό.

 

Αποπεράτωση δρόμου Αστροχωρίου-Μεγαλόχαρης-Μεσόπυργου αλλά και ασφαλτόστρωση του δρόμου Μονή Μεγαλόχαρης-Αμπέλια-Σταυρός-Τσιφλίκι-Πέρδικα-Μηλαιά. – την αναγκαιότητα αναβάθμισης των υποδομών στις τηλεπικοινωνίες και εγκατάστασης οπτικής ίνας κατά μήκους του δρόμου Αστροχώρι-Μεγαλόχαρη-Μεσόπυργος.,και βέβαια την αναβάθμιση τουριστική και χρηστική αξιοποίηση των Περαταριών του Αχελώου που είχε επισκεφθεί, αυτές του Μεσοπύργου και του Δίλοφου (Γλύνικα|) Πηγών.

Αποτέλεσμα εικόνας για σπιρτζης κοσσυβακης

Για τα παραπάνω ζητήθηκε και η στήριξη τόσο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αλλά και του Ευρωκοινοβουλίου ούτως ώστε να υπάρξει η δυνατότητα χρηματοδότησης από την επόμενη προγραμματική περίοδο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι τρεις Θεσμοί δεσμεύτηκαν ότι θα εξετάσουν τις δυνατότητες χρηματοδότησης των παραπάνω έργων από Ευρωπαϊκά και Εθνικά κονδύλια.

Τέλος ο κ. Κοσσυβάκης ευχαρίστησε τον υπουργό για το μεγάλο ενδιαφέρον που έχει δείξει και δείχνει για την περιοχή και ειδικότερα για την Κοιλάδα του Αχελώου και την Ανακατασκευή της Γέφυρας Κοράκου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης