"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

16.6 C
Trikala

Το φαινόμενο Παπαστεργίου

lafarm

Σχετικά άρθρα

Τη δεκαετία του 80`, το πιο διάσημο Τρικαλινό Brand name στην επικράτεια, ήταν το θρυλικό κέντρο διασκεδάσεως “Αλεπού” μετά τη γέφυρα στο Παραπόταμο, αφού από εκεί είχαν περάσει όλα τα μεγάλα ονόματα του πενταγράμμου.

Σήμερα από άκρη εις άκρη της χώρας, όλοι γνωρίζουν τον εξπέρ στις δημόσιες σχέσεις  και Δήμαρχο της έξυπνης πόλης κ.Παπαστεργίου με τους νεοτερισμούς που εφαρμόζει, έστω και αν τις περισσότερες φορές, δεν έχουν καμία χρησιμότητα για τους δημότες.

Απρόσμενα η ακατάσχετη προβολή του Δημάρχου, αποδείχτηκε τελικά ως η καλύτερη διαφήμιση για τη πόλη και σωτήρια για τη τοπική οικονομία.

Έτσι  όμως είναι το σύγχρονο marketing και ο famous πια πρόεδρος της ΚΕΔΕ, το γνωρίζει πολύ καλά, όπως απέδειξε και η επιτυχημένη του ως τώρα πορεία στο δημόσιο βίο.

Ο κ.Παπαστεργίου έδειξε ότι έχει “ίσκιο” και το πολιτικό timing, αλλά το κυριότερο για τη πόλη είναι ότι πουλάει και προϊόν που πουλάει δεν το αποσύρεις ποτέ. 

Κωνσταντίνος Κουτσονάσιος

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης