"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

13.6 C
Trikala

Όλυμπος: Mεγάλη επένδυση σε logistics – Εξαγωγικές αιχμές η φέτα και το Greek Yogurt

lafarm

Σχετικά άρθρα

Δηλώσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου του Θεσσαλικού ομίλου “Ελληνικά Γαλακτοκομεία” Μιχάλη Σαράντη, φιλοξενεί το περιοδικό Food & Beverage με αφορμή την εντυπωσιακή παρουσία της γαλακτοβιομηχανίας Όλυμπος στην φετινή Sial στο Παρίσι.

Γαλακτοβιομηχανία Όλυμπος: Μεγάλη επένδυση στα logistics

Το δημοσίευμα αναφέρει τα εξής:

“Σε συνολική επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ προχωρά η Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε. στις εγκαταστάσεις της.

“Στο πλαίσιο επένδυσης, πoυ έχουμε ξεκινήσει να υλοποιούμε, δημιουργείται ένα πολύ μεγάλο ψυγείο με χωρητικότητα έως 25.000 παλέτες. H επένδυση πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις μας, στα Τρίκαλα, και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2019”, εξηγεί στο FnB Daily ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Μιχάλης Σαράντης.

ΕΞΑΓΟΡΕΣ: ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

Στο ερώτημα εάν ο όμιλος εξετάζει εξαγορές, ο Μιχάλης Σαράντης λέει: “Βλέπουμε τη συγκέντρωση, που επικρατεί στο σύνολο της αγοράς, με την αρχή να έχει γίνεια από τα supermarket. Η ροή των πραγμάτων είναι τέτοια, που θα πρέπει να υπάρξει συγκέντρωση σε όλους τους κλάδους. Εξετάζουμε όλες τις ευκαιρίες, όταν και εφόσον εμφανίζονται”. 

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ

Στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι να εξάγει ελληνικά προϊόντα στους καταναλωτές των Βαλκανίων. “Εκεί ρίχνουμε το βάρος της εμπορικής ανάπτυξης, με εξαγωγή των προϊόντων μας από την Ελλάδα”.

Σε επίπεδο κύκλου εργασιών, η Ελληνικά Γαλακτοκομεία αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη σε σχέση με το 2017. 15Η

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ SIAL

Σε ό,τι αφορά τη συμμετοχή της στην έκθεση SIAL, η εταιρεία συμμετέχει για περισσότερα από 15 χρόνια. “Στόχος μας είναι να συναντήσουμε τους πελάτες μας, και να μας δουν περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες. Η κίνηση είναι ικανοποιητική και ελπίζουμε ότι θα πάμε καλά”, σημειώνει ο κύριος Σαράντης.

ΔΙΠΟΛΟ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΦΕΤΑ ΚΑΙ GREEΚ YOGURT

Εξαγωγικά, η εταιρεία επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στη φέτα, “τη ναυαρχίδα των εξαγωγών”, όπως τη χαρακτηρίζει ο κ. Σαράντης. “Ακολουθεί, με μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης, το greek yogurt”, επισημαίνει. “Σημαντική είναι η ζήτηση τόσο για τους χυμούς, που παράγει η εταιρεία υπό το brand, Όλυμπος, όσο και για τα φυτικά ροφήματα από ελληνικούς καρπούς, με αμύγδαλο, καρύδι και φυστίκι”.

Γιώργος Λαμπίρης (FnB)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης