"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

19.8 C
Trikala

Όχι στην αποκοπή της δυτικής Θεσσαλίας από το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

lafarm

Σχετικά άρθρα

Πραγματοποιήθηκε χθες κοινή συνεδρίαση των Δ.Σ. των δύο συλλόγων φίλων του σιδηροδρόμου στην Καρδίτσα με την παρουσία και εργαζομένων του ΟΣΕ.
Οι συμμετέχοντες στη συζήτηση ομόφωνα κατέληξαν στο παρακάτω ψήφισμα, σχετικά με το θέμα της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα:
Εκφράζουμε την  κάθετη αντίθεσή μας  σε κάθε προσπάθεια καθυστέρησης ή και ματαίωσης  του τόσο σημαντικού για την περιοχή μας έργου.
Εδώ και οκτώ χρόνια αγωνιζόμαστε για την μη αποκοπή της δυτικής Θεσσαλίας από το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Τώρα που τα έργα της ηλεκτροκίνησης ολοκληρώνονται σε όλο τον  κεντρικό άξονα, αλλά και ταυτόχρονα έχουν δρομολογηθεί με εξασφαλισμένη και ονοματισμένη πίστωση στη γραμμή Βόλου – Λάρισας, είναι απόλυτη ανάγκη να προχωρήσει αμέσως η ηλεκτροκίνηση και στη δυτική Θεσσαλία για να μην οδηγηθούμε μοιραία στην πλήρη εγκατάλειψη της γραμμής.
Η περιφέρεια Θεσσαλίας  ενέταξε στο ΠΕΠ Θεσσαλίας την υλοποίηση του έργου το οποίο έχει ήδη εγκριθεί από την Επιτροπή Παρακολούθησης στην πρώτη της συνεδρίαση. Και ενώ βρισκόμαστε ενόψει της πρόσκλησης ενδιαφέροντος από την Διαχειριστική Αρχή, ώστε η ΕΡΓΟΣΕ να αναλάβει την υλοποίηση του έργου παράλληλα με το αντίστοιχο της ανατολικής Θεσσαλίας, προέκυψε η ανακοίνωση του προέδρου της ΠΕΔ δημάρχου Μουζακίου κ. Κωτσού ο οποίος ζητάει να απενταχθεί το έργο από το ΠΕΠ Θεσσαλίας ώστε τα χρήματα να μοιραστούν στους δήμους για την υλοποίηση διάφορων οδικών έργων.
Μια τέτοια εξέλιξη θα ήταν εντελώς απαράδεκτη διότι θα δημιουργούσε με βεβαιότητα μεγάλη καθυστέρηση και ίσως τελικά την ματαίωση υλοποίησης του έργου, αφού καμία   βεβαιότητα δεν μπορεί να υπάρξει τώρα πια για την καθυστερημένη ένταξη του έργου στο τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου.
Στο πρόγραμμα αυτό έχει ενταχθεί από το 2014 το έργο της Ανατολικής Θεσσαλίας. Πού ήταν τότε οι παράγοντες της δυτικής Θεσσαλίας για να εντάξουν και το δικό μας έργο στο ίδιο πρόγραμμα;
Και αν υποθέσουμε ότι υπάρχει και τώρα η δυνατότητα ένταξης έργων στο τομεακό πρόγραμμα γιατί δεν εντάσσουν εκεί για παράδειγμα τον δρόμο Μουζακίου-Άρτας,  ενός τόσο σημαντικού επίσης για την άρση της απομόνωσης της δυτικής Θεσσαλίας έργου;
Δεν είναι στις προθέσεις μας να έρθουμε σε αντιπαράθεση με κανέναν και ιδιαίτερα με τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, τους οποίους θέλουμε συμπαραστάτες στους αγώνες μας.
Ας πάψουν λοιπόν όλοι να βλέπουν το δικό τους δέντρο ο καθένας και να χάνουν έτσι από το οπτικό τους πεδίο το δάσος του ευρύτερου συμφέροντος.
Καλούμε τους πολιτικούς της περιοχής μας, τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, τα επιμελητήρια και τα εργατικά κέντρα να πάρουν θέση και να συνταχθούν στην υποστήριξη του αγώνα μας.
Ας συνεργαστούμε όλοι ώστε η δυτική Θεσσαλία να πάψει επιτέλους να είναι ο φτωχός συγγενής της περιφέρειας.
Αποφασίζουμε,  άμεσα κοινή επιτροπή των συλλόγων μας να έχει επαφές με τον περιφερειάρχη κ. Κώστα Αγοραστό,  με τον υπουργό μεταφορών και δικτύων κ. Σπίρτζη όπως επίσης και με την ΕΡΓΟΣΕ.
Στόχος μας είναι να ξεπεραστεί και το παραμικρότερο ακόμα πρόβλημα, ώστε να προχωρήσει άμεσα το έργο της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης