7ο Λύκειο: Αναζητώντας το παιδαγωγικό πρότυπο Reviewed by Momizat on . Η παρέμβαση της Διευθύντριας του 7ου Λυκείου Τρικάλων για τη λήξη της κατάληψης φαίνεται κατ’ αρχήν αιτιολογημένη, αν σκεφτούμε τον θεσμικό και μόνο ρόλο της. Η Η παρέμβαση της Διευθύντριας του 7ου Λυκείου Τρικάλων για τη λήξη της κατάληψης φαίνεται κατ’ αρχήν αιτιολογημένη, αν σκεφτούμε τον θεσμικό και μόνο ρόλο της. Η Rating: 0

7ο Λύκειο: Αναζητώντας το παιδαγωγικό πρότυπο

7ο Λύκειο: Αναζητώντας το παιδαγωγικό πρότυπο

Η παρέμβαση της Διευθύντριας του 7ου Λυκείου Τρικάλων για τη λήξη της κατάληψης φαίνεται κατ’ αρχήν αιτιολογημένη, αν σκεφτούμε τον θεσμικό και μόνο ρόλο της. Η μέθοδος, όμως, και οι πρακτικές που ακολούθησε δεν δικαιολογούν την εν λόγω πράξη της. Και εξηγούμαστε: ο προβληματισμός της για το αν θα δώσει τα ονόματα των «καταληψιών» – μαθητών στον εισαγγελέα, είναι τουλάχιστον αντιπαιδαγωγικός. Η παιδαγωγός να φέρεται έτσι στους μαθητές που διεκδικούν ένα καλύτερο σχολείο! Πού ακούστηκε! Ωραία παιδαγωγικά πρότυπα! Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί οι μαθητές σιχαίνονται τα μαθητικά τους χρόνια…
Μάλιστα η ίδια παραδέχτηκε ενώπιον μελών του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ότι ο Εισαγγελέας τής ζήτησε ονόματα μαθητών και πως η ίδια το σκέφτεται… αν θα τα δώσει ή όχι. Άναυδοι οι παριστάμενοι, της ζήτησαν να μη προχωρήσει σε τέτοια ενέργεια και σημείωσαν ότι αυτοί βρίσκονται εκεί, προκειμένου να διαφυλάξουν μία βασική αρχή που λέει ότι υπεύθυνοι για την κατάληψη ή όχι είναι αποκλειστικά και μόνο οι μαθητές! Τέλος, η ταυτοποίηση των «καταληψιών» με κομματικό χώρο από την ίδια, και η «ταμπελοποίηση» των παιδιών, αποτελεί αναχρονιστική μέθοδο που μας παραπέμπει σε άλλες εποχές και όχι σε σχολικούς χώρους!

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή