Kώστας Κρεμμύδας: Μύλος των Ξωτικών-Μύθοι και αλήθειες Reviewed by Momizat on . Αναφέρεται ο κ . Παπαστεργίου στα έργα ορόσημα: Ο Μύλος των Ξωτικών (πρωτοβουλία που ξεκίνησε από την προηγούμενη Δημοτική αρχή) από 300.000 επισκέψεις έφτασε φ Αναφέρεται ο κ . Παπαστεργίου στα έργα ορόσημα: Ο Μύλος των Ξωτικών (πρωτοβουλία που ξεκίνησε από την προηγούμενη Δημοτική αρχή) από 300.000 επισκέψεις έφτασε φ Rating: 0

Kώστας Κρεμμύδας: Μύλος των Ξωτικών-Μύθοι και αλήθειες

Kώστας Κρεμμύδας: Μύλος των Ξωτικών-Μύθοι και αλήθειες

Αναφέρεται ο κ . Παπαστεργίου στα έργα ορόσημα: Ο Μύλος των Ξωτικών (πρωτοβουλία που ξεκίνησε από την προηγούμενη Δημοτική αρχή) από 300.000 επισκέψεις έφτασε φέτος πάνω από 1.300.000!

Ας δούμε όμως τα ξεροκέφαλα νούμερα όπως τα αλιεύσαμε από το διαδίκτυο:
• Μύλος των ξωτικών 2014-2015 999.117 
• Μύλος των Ξωτικών 2015-2016 961.608 
• Μύλος των Ξωτικών 2016-17 916.562
• Μύλος των Ξωτικών 2017-2018 1.122.345
• Μύλος των Ξωτικών 2018-2019 1.168.081

Ο Μύλος των Ξωτικών δεν ξεκίνησε απλά ως πρωτοβουλία από την δημοτική αρχή Λάππα αλλά στήθηκε , οργανώθηκε, δημιουργήθηκε το know how, απέκτησε οντότητα , δυναμική , brand name και παραδόθηκε στην επόμενη δημοτική αρχή με μεγάλη προίκα επισκεπτών (999.117 το έτος 2014) .

Ευτυχώς ,εγκαίρως, η δημοτική αρχή του κ.Παπαστεργίου διαπίστωσε την ωφελιμότητα της δράσης και φυσικά δεν διανοήθηκε να την καταργήσει όπως αρχικά έντονα φημολογούνταν . Δυστυχώς όμως δεν κατάφερε να εξελίξει τη λειτουργία του Θεματικού Πάρκου πέρα από τη χαρά της μαγείας και του παραμυθιού των Χριστουγέννων σε μια πολιτιστική διάδραση που θα διαχέεται σε όλη τη πόλη και θα δίνει το στίγμα του πολιτισμού μας και της παράδοσής μας.

Ο δήμος μας οφείλει να γίνει φυτώριο πολιτισμού και τέχνης με δραστηριότητες που αναπτύσσονται από κάτω προς τα πάνω σε με μια ανάδρομη πορεία με την υποστήριξη και την αιγίδα της αρχής σε ένα πλαίσιο δημιουργίας και όχι χειραγώγησης και στράτευσης πόσο μάλλον εξυπηρέτησης μικροσυμφερόντων και προσωπικών φιλοδοξιών.

Είναι δεδομένο πλέον ότι η ακαθάριστη πρόσοδος έχει αυξηθεί απροσδόκητα από ένα οικονομικό τομέα που η περιοχή μας αγνοούσε, τον τουρισμό. Τα Τρίκαλα πλέον βρήκαν ένα τρόπο στην Ελλάδα της κρίσης να αυξήσουν το εισόδημά τους και ο Δημοτικός Χαρακτήρας της διοργάνωσης πρέπει να διατηρηθεί και να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο .

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή