"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

12.3 C
Trikala

Mίνι… σιδηροδρομικό μουσείο στα Τρίκαλα

lafarm

Σχετικά άρθρα

Ένα μίνι σιδηροδρομικό μουσείο και παράλληλος χώρος εκδηλώσεων δημιουργείται στα Τρίκαλα. Ο Δήμος Τρικκαίων, στηρίζοντας το αίτημα του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων, προωθεί τις διαδικασίες για την έλευση στην πόλη, ενός βαγονιού τύπου Breda. Πρόκειται για βαγόνι που βρίσκεται σε κατάσταση ημιδιάλυσης, αλλά διατίθεται, πλέον, στον Σύλλογο, προκειμένου να το αξιοποιήσει ως μνημειακό – μουσειακό υλικό. Μέλη του ΔΣ του Συλλόγου, με επικεφαλής τον πρόεδρο κ. Βασίλη Τριανταφύλλου και τα μέλη, τους κ.κ. Ντίνα Ζαχαράκη, Γιώργο Κρανιά και Κώστα Μιχαλάκη, επισκέφθηκαν τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016  τον Δήμαρχο Τρικκαίων. Ο κ. Παπαστεργίου, συμφώνησε στο να αξιοποιηθεί το εν λόγω βαγόνι, τοποθετούμενο σε δημοτικό χώρο. Η ακριβής τοποθεσία θα είναι αποτέλεσμα αυτοψίας, αν και φαίνεται να προκρίνεται χώρος κοντά στο υπάρχον βαγόνι, στην πλατεία ταγματάρχη Πούλιου, ακριβώς απέναντι από το κτήριο του ΟΣΕ. Εκεί, δηλαδή, όπου ο Σύλλογος έχει τα γραφεία του, πραγματοποιεί εκδηλώσεις και δέχεται τις επισκέψεις μαθητών σχολείων, με σκοπό την ενημέρωση για τη σιδηροδρομική ιστορία της πόλης και της Θεσσαλίας γενικότερα.
Αυτό το ιταλικό βαγόνι – μέρος των αποζημιώσεων για τον πόλεμο – είναι μεγάλου μήκους (21 μ.) και πολλών θέσεων (περί τις 80). Στη σημερινή συζήτηση, αφού αναλύθηκαν λεπτομέρειες για τεχνικά και διαδικαστικά ζητήματα, τέθηκε επί τάπητος το ζήτημα της αξιοποίησης. Μια ουσιαστική σκέψη είναι, να αξιοποιηθεί ως ένας πολύ διαφορετικός και πρωτότυπος χώρος φιλοξενίας εκδηλώσεων, κάθε είδους, αφού χωρά περί τα 70 άτομα. Επίσης, σε συνδυασμό με το ενδιαφέρον, τη φροντίδα και το μεράκι των μελών του ΣΦΣΤ, το βαγόνι θα φυλάσσεται, θα βαφεί και θα συντηρηθεί, τουλάχιστον ω προς την εξωτερική του πλευρά. Σε αυτό το σημείο, ενδιαφέρουσα θα είναι και η συμμετοχή της τρικαλινής κοινωνίας, σε μια προσπάθεια διατήρησης της μνήμης, από ένα βαγόνι που μέχρι το 1989 κυριαρχούσε στα δρομολόγια στον θεσσαλικό κάμπο.

Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης