"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

13.2 C
Trikala

Tουριστική προβολή Περιφέρειας Θεσσαλιας 2019

lafarm

Σχετικά άρθρα

Στόχος  μας τα τελευταία χρόνια είναι να αφήσουμε δυνατό το στίγμα της Θεσσαλίας  στις διεθνείς αγορές και να φθάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα , να έχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα , να αποδώσουν στο μέτρο του δυνατού όλες οι προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιούμε για την ανάδειξη , διάδοση και προώθηση των τουριστικών προορισμών της Θεσσαλίας.

Στόχος  μας τα τελευταία χρόνια είναι να αφήσουμε δυνατό το στίγμα της Θεσσαλίας στις διεθνείς αγορές και να φθάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα , να έχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα , να αποδώσουν στο μέτρο του δυνατού όλες οι προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιούμε για την ανάδειξη , διάδοση και προώθηση των τουριστικών προορισμών της Θεσσαλίας.

Το 2018 συνεχίσαμε να αναδεικνυουμε τη μοναδικότητα του κάθε προορισμού στη Θεσσαλία  ξεχωριστά, τις εμπειρίες που προσφέρει στον επισκέπτη, έχοντας ως κεντρικό μας σύνθημα το THESSALY Handcrafted by time .

Οι δυνατότητες των προορισμών μας είναι ανεξάντλητες και αυτές προσπαθούμε να αναδεικνύουμε με τις κατάλληλες μεθόδους. Το εγχείρημα της προβολής όλης της Περιφέρειας Θεσσαλίας , όταν διαθέτεις όλα τα είδη – κατηγορίες τουρισμού   σε μια Περιφέρεια , είναι ιδιαίτερα απαιτητικό.

Ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός και η Περιφερειακή μας αρχή έχει αποδείξει ότι δεν την πτοούν τα δύσκολα. Βασικός μας στόχος είναι να παρακινήσουμε τους δυνητικούς  επισκέπτες απ’ όλες τις τουριστικές αγορές να επιλέξουν συνειδητά τη Θεσσαλία μας  για όλες τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει .

Γιάννης Μπουτίνας

Αντιπερ. Τουρισμού ,

Πολιτισμού και Δια Βίου Μάθησης

Περιφέρειας Θεσσαλίας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης