"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

12.5 C
Trikala

To Smart Trikala στην υπηρεσία των τρικαλινών

lafarm

Σχετικά άρθρα

Εξι εφαρμογές της σύγχρονης («έξυπνης», όπως παλιότερα λεγόταν) πόλης παρουσίασε ο Δήμαρχος Τρικκαίων στους τρικαλινούς πολίτες. Πρόκειται για τις εφαρμογές που ουσιαστικά μέσω της τεχνολογίας, κάνουν ευκολότερη τη ζωή των πολιτών για απλά και καθημερινά, ουσιαστικά όμως ζητήματα.
Οι εφαρμογές υπάρχουν ήδη στην ιστοσελίδα (www.trikalacity.gr) και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου Τρικκαίων. Είναι τμήμα του Smart Trikala και χρησιμοποιούνται ήδη, αλλά πλέον κεφαλαιοποιήθηκαν για να είναι γνωστοποιηθούν συνολικότερα στους πολίτες.

Εξάλλου, θα υλοποιηθεί μια εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών, που θα ανακαλύπτυν συνεχώς τις δράσεις που διευκολύνουν ζητήματα καθημερινότητας. Μαζί με τον επιστημονικό συνεργάτη του, Δρ Λεωνίδα Ανθόπουλο, ο κ. Παπαστεργίου παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018 τα:
1. Trikala CheckApp: η επίσημη εφαρμογή του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Trikala CheckApp

2. Ανοικτά δεδομένα: πύλη ανοικτών δεδομένων του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Ανοικτά δεδομένα

3. Ηλεκτρονικές Πληρωμές προς το Δήμο Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Ηλεκτρονικές Πληρωμές προς τον Δήμο Τρικκαίων
4. Γεωγραφικά δεδομένα του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Γεωγραφικά δεδομένα του Δήμου Τρικκαίων
5. Bot: λογισμικό αυτο-εξυπηρέτησης του Δημότη από την επίσημη σελίδα του Δήμου Τρικκαίων στο κοινωνικό μέσο Facebook

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Bot
6. Δημόσιες διαβουλεύσεις του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Δημόσιες διαβουλεύσεις
Αυτές οι εφαρμογές εισάγουν τον πολίτη στην εποχή της καινοτομίας. Για παράδειγμα, όπως τόνισε ο Δήμαρχος Τρικκαίων, με το Triklala CheckApp δημιουργείται μια βάση δεδομένων, που ουσιαστικά επιδιώκει να επιλύσει προβλήματα, εκδιώκοντας το «μέσον» από αυτά. Είναι ένας μεγάλος σύγχρονος αποδέκτης παραπόνων, σημείωσε, εκθειάζοντας τη λειτουργία του τηλεφωνικού αριθμού «20000», του οποίου είναι τμήμα. Αναφέρθηκε, επίσης, στον θετικό ρόλο της τηλεφωνικής γραμμής, μιλώντας για τη μεγάλη αποδοχή από τους πολίτες, φέρνοντας ως παράδειγμα την αύξηση των αιτημάτων (4.854 το 2017 έναντι 4.590 το 2016) και τη μείωση του χρόνου ανταπόκρισης σε λιγότερο από 10 ημέρες για το 60% εξ αυτών. Ζήτησε επίσης, τη συνεργασία των πολιτών για ζητήματα ενημέρωσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

AppsInTrikala

Την ίδια συνεργασία ζήτησε για θέματα διαβουλεύσεων, λέγοντας ότι «οφείλουμε να συζητήσουμε περισσότερο για τις πόλεις μας»
Για το θέμα των on line πληρωμών στον Δήμο, τόνισε ότι πρόκειται για μια κίνηση προς διευκόλυνση του πολίτη, ενώ για τα συστήματα GIS (γεωγραφικά δεδομένα) τόνισε ότι είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους τα κτηματολογικά δεδομένα. Μάλιστα σημείωσε ότι υπάρχει ήδη η πρώτη σοβαρή προσέγγιση με στοιχεία για κάδους απορριμμάτων, δίκτυα ΔΕΥΑΤ, αριθμό φωτιστικών κ.α., χρήσιμα για κάθε πολίτη, μέσα από την εφαρμογή των ανοικτών δεδομένων (Open Data). Κάθε πολίτης μπορεί πλέον να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία που με διαφάνεια δίνονται από τον Δήμο Τρικκαίων, σε θέματα Πρόνοιας, Περιβάλλοντος, Οικονομίας κ.α., ενώ είναι γνωστό ότι ήδη υπάρχει διαφάνεια και στην υλοποίηση του προϋπολογισμού, αφού η εκτέλεσή του αποτυπώνεται και στην ιστοσελίδα του Δήμου.
Τέλος, αναφορικά με το Bot,είωσε ότι πρόκειται για μια πρωτοπόρα εφαρμογή, που «εκπαιδεύεται» να απαντά στο facebook του Δήμου Τρικκαίων σε πλήθος θεμάτων: από κινηματογραφικές προβολές και διανυκτερεύοντα φαρμακεία, μέχρι έγγραφα απαραίτητα για τέλεση γάμου ή για κοινωνική μέριμνα.

Από το γραφείο Τύπου

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης