Ένας χρόνος συμπληρώθηκε από την τελευταία φορά που η Καλαμπάκα, τα Τρίκαλα, η Καρδίτσα αλλά και ο Βόλος , είδαν για τελευταία φορά το τρένο να περνά. Ένα χρόνο μετά τον Ντάνιελ ακούμε μόνο φήμες για δήθεν έργα που τρέχουν ή ετοιμάζονται να τρέξουν, ενώ στις επίσημες τοποθετήσεις, οι πιθανές ημερομηνίες παράδοσης της γραμμής αλλά και της εγκατάστασης της ηλεκτροκινησης , συνεχώς αλλάζουν. Με άλλα λόγια, ο χρόνος αποκατάστασης της γραμμής , παραμένει άγνωστος, όπως άγνωστη ακόμα παραμένει και η πηγή χρηματοδότησης του έργου.Την ίδια ώρα, όπως πάντα…όλα τα λεφτά πέφτουν στο οδικό δίκτυο ενώ ο σιδηρόδρομος παραμένει απαξιωμένος στα μάτια του επιβατικού κοινού.Είναι χαρακτηριστικό ότι η έκταση του ενεργού σιδηροδρομικού δικτύου έχει μειωθεί στο μισό, σταδιακά, την τελευταία 5ετια.