Αδιαφορία για ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία Reviewed by Momizat on . Απαράδεκτες καθυστερήσεις, πλήρης αδιαφορία, ανέξοδες υποσχέσεις και καμία κίνηση, συνθέτουν το παζλ της μη υλοποίησης του έργου της ηλεκτροκίνησης στη δυτική Θ Απαράδεκτες καθυστερήσεις, πλήρης αδιαφορία, ανέξοδες υποσχέσεις και καμία κίνηση, συνθέτουν το παζλ της μη υλοποίησης του έργου της ηλεκτροκίνησης στη δυτική Θ Rating: 0

Αδιαφορία για ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία

Αδιαφορία για ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία

Απαράδεκτες καθυστερήσεις, πλήρης αδιαφορία, ανέξοδες υποσχέσεις και καμία κίνηση, συνθέτουν το παζλ της μη υλοποίησης του έργου της ηλεκτροκίνησης στη δυτική Θεσσαλία. Εδώ και έναν σχεδόν χρόνο, δεν έχει γίνει απολύτως τίποτε για ένα έργο έτοιμο. Αντιθέτως, προχωρά με εξαιρετικά γοργούς ρυθμούς η ηλεκτροκίνηση του συρμού Βόλος – Λάρισα. Όπως ήδη έχουμε γράψει προ μηνός, επελέγη ανάδοχος για το έργο προϋπολογισμού 8.825.250 ευρώ, η εταιρεία ΛΕΟΝΑΡΔΟΣ ΡΗΓΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΤΕ. Πριν λίγες ημέρες μάλιστα, στις 2 Σεπτεμβρίου, το Περιφερειακό Συμβούλιο ενέκρινε την εισήγηση της ∆ιεύθυνσης  Περιβάλλοντος  και  Χωρικού Σχεδιασµού για τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου:«Ηλεκτροκίνηση της Σιδηροδροµικής Γραµµής Λάρισας – Βόλου».
Όλα προχωρούν κανονικά, κι εμείς καθόμαστε άπραγοι. Εντελώς ακίνητοι. Μόνο ο Θανάσης Τσιάρας δεν ψήφισε από τους τρικαλινούς το έργο. Οι άλλοι, γιατί το ψήφισαν; Προφανώς στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας. Μα, πότε είδαν κάτι ουσιαστικό να γίνεται για την ηλεκτροκίνηση στην περιοχή μας; Οι Καρδιτσιώτες, γιατί το ψήφισαν; Διότι κάποια στιγμή, ίσως βρεθούν χρήματα και ίσως προχωρήσει το έργο; Μέχρι τώρα, γιατί δεν έγινε κάτι; Γιατί, αντιθέτως, έγιναν όλα για τη γραμμή Λάρισα – Βόλος; Πώς γίνεται, το κράτος να πληρώνει για ένα έργο που δεν είναι έτοιμο, και να αφήνει στην άκρη ένα έργο που είναι έτοιμο; Ποιον ρόλο παίζουν οι ανισότητες στη Θεσσαλία; Θυμάται κανείς την εισήγηση της Λαρισαίας Ρένας Καραλαριώτου, που έλεγε, όπως είχαμε γράψει, ότι πρέπει να ενισχυθεί το δίπολο της ανατολικής Θεσσαλίας, κάτι στο οποίο αντιτάχθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Χρ. Μιχαλάκης;

Στην πράξη όμως, το δίπολο ενισχύεται. Τίποτε δεν γίνεται για τα Τρίκαλα και την Καρδίτσα. Πλήρης αδιαφορία. Όπως λένε και οι Φίλοι Σιδηροδρόμου Τρικάλων: «Πριν πέντε μήνες σε απάντηση του αρμόδιου  υπουργού κ. Κωστή Χατζηδάκη που δόθηκε στη βουλή αναφερόταν ότι για την ολοκλήρωση της ΜΠΕ για τη δυτική Θεσσαλία έπρεπε να παραταθεί η σύμβαση του μελετητή  και να βρεθεί χρηματοδότηση. Έκτοτε δεν έγινε γνωστό τίποτα σχετικό. Επίσης ο κ. υπουργός είχε δεσμευτεί ότι η ολοκλήρωση  των μελετών και η σύνταξη των τευχών δημοπράτησης θα ολοκληρωνόταν εντός του 2013.

Το ερώτημα που ανακύπτει είναι αν εξακολουθούν πράγματι να ισχύουν οι δεσμεύσεις αυτές».

Τι κάνουν οι κοινοβουλευτικοί; Τι κάνουν οι Δήμαρχοι; Τι κάνει η αντιπεριφέρεια; Κάθονται και βλέπουν τη συνεχή προώθηση και υλοποίηση ενός έργου που θα σημάνει το τέλος του σιδηροδρόμου για τη δυτική Θεσσαλία… Απλώς ακούν υποσχέσεις και δεν πράττουν.

Και, πλέον, δεν είναι ώρα για δελτία Τύπου που θα λένε ότι ΘΑ γίνει το έργο. Χρειαζόμαστε ημερομηνίες, δεσμεύσεις, χρονοδιαγράμματα, συγκεκριμένα προγράμματα εκταμίευσης χρημάτων. Λόγια και υποσχέσεις, δεν επαρκούν πια. Ειδικά τώρα, που η κυβέρνηση θέλει να πουλήσει και τον ΟΣΕ. Κι άντε μετά να ψάχνουν – αν ψάχνουν – τρικαλινοί και καρδιτσιώτες, όχι να ηλεκτροκινηθεί η γραμμή, αλλά να υπάρχει…Εξάλλου, αυτό είναι το μυστικό. Αν πουληθεί ακόμη ένας δημόσιος Οργανισμός, που εμείς έχουμε πληρώσει, ο ιδιώτης δεν θα ενδιαφερθεί καθόλου για μια γραμμή χωρίς ηλεκτροκίνηση. Μα καθόλου. Και θα την κλείσει.

Θανάσης Μιχαλάκης
(Πρώτη δημοσίευση ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 9-9-13)

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή