"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

8.9 C
Trikala

Αναβαθμισμένος εξοπλισμός στα ΚΕΠ του Δήμου Τρικκαίων

lafarm

Σχετικά άρθρα

Σε αναβάθμιση και αντικατάσταση του υλικοτεχνικού εξοπλισμού σε όλα τα ΚΕΠ προχώρησε ο Δήμος Τρικκαίων. Το έργο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» που έχει ενταχθεί στο Σχέδιο «Ελλάδα 2.0» και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Ο εξοπλισμός τοποθετήθηκε στα ΚΕΠ Τρικάλων, Βαλτινού, Μεγαλοχωρίου, Μ. Καλυβίων, Παλαιοπύργου, Ριζώματος, Πρίνους.

Επίσης, από τον Οκτώβριο του 2023 έγινε μετάβαση από το παλιό Πληροφοριακό Σύστημα Back Office Ερμής, στο νέο Πληροφοριακό Σύστημα KEP Back Office (υποστηρικτικές υπηρεσίες).  Σχεδιάστηκε για το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας ΑΕ (ΕΔΥΤΕ  ΑΕ)-GRNET και στοχεύει στην καλύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη.  Το Πρόγραμμα αποτελεί ένα από τα Προγράμματα των γνωστών ως ΕΕΑ Grants Greece, δηλαδή τον χρηματοδοτικό Μηχανισμό του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) (ΕΕΑ and Norway Grants) που αντιπροσωπεύουν τη συμβολή της Ισλανδίας ,του Λιχτενστάιν και της Νορβηγίας για μια πράσινη ανταγωνιστική Ευρώπη χωρίς αποκλεισμούς.

Όπως επεσήμανε η αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών Σοφία Αλεστά, η διαδικασία βελτίωσης των ΚΕΠ για τους πολίτες συνεχίζεται, με το δεύτερο σχετικό έργο, την «ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΤΩΝ ΚΕΠ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ». Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε, αφορά σε  εργασίες ανακαίνισης και διαμόρφωσης χωρών των ΚΕΠ του Δήμου Τρικκαίων και στοχεύει σε «βελτίωση των χώρων, για να είναι ευχάριστοι και εύκολα προσβάσιμοι στους πολίτες», σημείωσε.

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) εξάλλου, αποτελούν την τελευταία εικοσαετία, έναν από τους πιο φιλικούς προς τον πολίτη και ταυτόχρονα αποτελεσματικούς τομείς της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης.  Αποτελούν οργανικές μονάδες των Δήμων και διεκπεραιώνουν – μέχρι στιγμής – 1057 διαδικασίες της Δημόσιας Διοίκησης, διαδικασίες που αυξάνονται συνεχώς. Επίσης τα ΚΕΠ παρέχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης ,εκτός της φυσικής παρουσίας, με βιντεοκλήσεις και ψηφιακές αιτήσεις μέσω gov.gr.

Η διατήρηση της ποιότητας των υπηρεσιών από τα ΚΕΠ προς τον πολίτη απαιτούν συνεχείς επενδύσεις σε πολλαπλά επίπεδα, όπως η ενίσχυση των τεχνολογικών και των κτηριακών υποδομών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης