Πλήρης η δικαίωση, όπως εξάλλου αναμένονταν από γνώστες της Ε65, της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ απέναντι στο Ελληνικό Δημόσιο για την εναλλακτική Χάραξη των 4 χιλιομέτρων του αυτοκινητόδρομου στο Νότιο τμήμα του Ε65 που διέρχεται πάνω από την σιδηροδρομική σήραγγα ΣΣ1 του ΟΣΕ στην Χ.Θ. 21+800 του αυτοκινητόδρομου.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της TRIKKIpress, εκδόθηκε τις προηγούμενες ημέρες η απόφαση της Διαιτησίας στην οποία είχαν καταφύγει το Ελληνικό Δημόσιο και η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, για την εναλλακτική Χάραξη των 4 χιλιομέτρων στο Νότιο τμήμα του Ε65 δικαιώνοντας πλήρως την Εταιρεία κατασκευής του Έργου και απορρίπτοντας όλες τις αιτιάσεις του Ελληνικού Δημοσίου, το οποίο είναι υπόλογο και υποχρεωμένο πλέον να επιβαρυνθεί με το επιπλέον κόστος που προκύπτει από την νέα εναλλακτική χάραξη του Αυτοκινητόδρομου και από τις καθυστερήσεις στην κατασκευή του Έργου.
Την διαμάχη του Ελληνικού Δημοσίου με την ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ προκάλεσε η οικονομική επιβάρυνση του Έργου, εξαιτίας της αναγκαιότητας αλλαγής της χάραξης του Ε65 στην περιοχή της σιδηροδρομικής σήραγγας ΣΣ1 σε μήκος 4 χιλιομέτρων που προέκυψε από την στατική ανεπάρκεια της υφιστάμενης σήραγγας του ΟΣΕ και το ποιος θα πληρώσει την επιπλέον αυτή οικονομική επιβάρυνση.
Η ολιγωρία του Ελληνικού Δημοσίου να δώσει άμεση λύση στο πρόβλημα της νέας χάραξης του αυτοκινητόδρομου, για κάτι μάλιστα που είχε προφανώς την αποκλειστική ευθύνη το Ελληνικό Δημόσιο, είχε ως αποτέλεσμα καθυστερήσεις τουλάχιστον δύο χρόνων στην ολοκλήρωση του Έργου.
Η απόφαση αυτή της Διαιτησίας ανοίγει το δρόμο για την ολοκλήρωση του Νοτίου
τμήματος του Ε65 στα τέλη του 2023 αντί του τέλους του 2021.