"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

15.2 C
Trikala

Ας ξεχάσουν οι Τρικαλινοί, τον Ε-65 που ονειρευτήκανε…

lafarm

Σχετικά άρθρα

Ουδεμία περίπτωση υπάρχει στο προσεχές διάστημα, ν`αρχίσει η κατασκευή του βόρειου τμήματος του Ε-65 με τα υπάρχοντα δεδομένα, αφού εθνικά κονδύλια δεν υφίστανται και η Ε.Ε. μέσω της Ε.τ.Ε, αρνείται κατηγορηματικά να χρηματοδοτήσει το έργο. 

Mε πρόσχημα τις μελέτες που υπάρχουν και καταδεικνύουν ότι δεν εκπληρώνονται τα νέα όρια κυκλοφοριακού φόρτου που ισχύουν από το 2015(λόγω φυσικά της οικονομικής κρίσης), μπλοκάρεται η έγκριση χρηματοδότησης της σύνδεσης από τα αρμόδια όργανα των Βρυξελλών, οδηγώντας ουσιαστικά στη λύση της κατασκευής ενός αυτοκινητόδρομου στο απώτερο μέλλον, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας αντί για τέσσερις.

Το μείζων ζήτημα που προκύπτει είναι, γιατί η ελληνική κυβέρνηση ενώ γνωρίζει τη παρούσα κατάσταση, αντί να πιέζει για εξαίρεση της χώρας από τη γενική κοινοτική οδηγία, κωλυσιεργεί και αρκείται ως συνήθως για άλλη μια φορά, στην επικοινωνιακή διαχείριση του προβλήματος. 

Κων.Κουτσονάσιος

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Με κάθε τρόπο θα πρέπει να ολοκληρωθεί Το ταχύτερο ο E-65! Όπως έχω επισημάνει και άλλες φορές στο παρελθόν η Δυτικη Μακεδονία αποτελεί τη μοναδική περιοχή της χώρας που δεν συνδέεται με την πρωτεύουσα Αθηνα με αυτοκινητόδρομο! Η ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου θα αυξήσει την κυκλοφορία του σε συνδυασμό με πρόγραμμα ανάπτυξης της Δυτικής Μακεδονίας!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης