Γίνεται υπερσύγχρονος ο δρόμος Καρδίτσας – Τρικάλων Reviewed by Momizat on . Δημοπρατείται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας η μελέτη για τη βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο δρόμο Καρδίτσας – Τρικάλων, σε συνολικό μήκος 8 περίπου χιλιομέτρω Δημοπρατείται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας η μελέτη για τη βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο δρόμο Καρδίτσας – Τρικάλων, σε συνολικό μήκος 8 περίπου χιλιομέτρω Rating: 0

Γίνεται υπερσύγχρονος ο δρόμος Καρδίτσας – Τρικάλων

Γίνεται υπερσύγχρονος ο δρόμος Καρδίτσας – Τρικάλων

Δημοπρατείται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας η μελέτη για τη βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο δρόμο Καρδίτσας – Τρικάλων, σε συνολικό μήκος 8 περίπου χιλιομέτρων με πρόβλεψη για 4 κυκλικούς κόμβους.

Η μελέτη είναι προϋπολογισμού 341.643 ευρώ και χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Πρόκειται για επικαιροποίηση – συμπλήρωση υφιστάμενης μελέτης στον εν λόγω οδικό άξονα, συνολικού μήκους 25 χιλιόμετρων, με σκοπό τη βελτίωση των χαρακτηριστικών του, ώστε να ανταποκρίνεται στη λειτουργική κατάταξη της οδού, τους φόρτους και τις ταχύτητες κυκλοφορίας και να εξυπηρετεί με ασφάλεια τις κυκλοφοριακές ανάγκες.

Η μελέτη εντάσσεται στο πλαίσιο ολοκλήρωσης της αναβάθμισης της οδού από την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Ήδη με το έργο των παρακάμψεων Αρτεσιανού και Ριζοβουνίου, έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή τμήματος συνολικού μήκους 5,2 χλμ.

Η μελέτη

Το αντικείμενο της μελέτης περιλαμβάνει:
-Τμήμα μήκους 2,8 χλμ: από Αρτεσιανό έως Ριζοβούνι και
-Τμήμα μήκους 5,0 χλμ: από Ριζοβούνι έως τον κόμβο εξόδου Αγναντερού προς Τρίκαλα
-Κυκλικούς κόμβους: Ριζοβουνίου (εξόδου), Καλογριανών, Παλαιοχωρίου και Αγναντερού (εισόδου).
Ειδικότερα, θα εκπονηθούν οι παρακάτω μελέτες:
1. Μελέτη κτηματολογίου (επικαιροποίηση)
2. Μελέτη κύριας αρτηρίας (επικαιροποίηση) και μελέτη παράπλευρων οδών
3. Μελέτη κυκλικών κόμβων
4. Μελέτες σήμανσης ασφάλισης
5. Υδραυλική μελέτη αποχέτευσης – αποστράγγισης όλων των οδικών έργων
6. Μελέτη αποχέτευσης καταστρώματος γέφυρας
7. Μελέτες ηλεκτροφωτισμού
8. Μελέτες τεχνικών
9. Τροποποίηση περιβαλλοντικών όρων του έργου

Σχόλια (10)

  • Τριαντάφυλλος

    Υπερσύγχρονος …με φανάρια για να περάσουν τα τρακτέρ!! Κοστίζουν οι γέφυρες παλικάρια.

    Απάντηση
    • ΣΧΟΛΙΟ

      Ακόμη και έτσι, να δούμε πως θα βρεθούν πόροι για να ολοκληρωθεί. Μελέτη θα γίνει τώρα.
      Υπάρχει ήδη ο Ε65 με γέφυρες για όποιον βιάζεται.

      Απάντηση
      • Γιώργος Σ.

        Δεν είναι καθόλου καλή επιλογή ο Ε65 για να πας απο την πόλη των Τρικάλων στην πόλη της Καρδίτσας. Αυτό ισχυει γιατί ο Ε65 (Κεντρική οδός) περνάει πολύ πιο έξω απο τις πόλεις των Τρικάλων και της Καρδίτσας και αν πας απο εκεί κάνεις ουσιαστικά πολύ μεγαλυτερη απόσταση ( 16 !!! χιλιόμετρα επιπλέον) οπότε πάλι αργότερα θα φτάσεις. Η αναβαθμιση του Τρικάλων-Καρδίτσας είναι απλά αναγκαία και επειδη δεν υπάρχει εναλλακτική καλό θα είναι να γίνουν όσο περισσότεροι ανισόπεδοι κόμβοι (γέφυρες) γίνεται, οπως και στον δρόμο για Λάρισα. Το να γεμίσεις καινούργιο δρόμο με δυο λωρίδες ανα κατεύθυνση με ισόπεδους κόμβους (κυκλικούς κόμβους και φανάρια) δεν είναι οτι καλύτερο.

        Απάντηση
        • ΣΧΟΛΙΟ

          Και πιστεύεις ότι θα χρηματοδοτηθεί ποτέ ανταγωνιστικός δρόμος με γέφυρες, δίπλα σε κλειστό αυτοκινητόδρομο που λειτουργεί ήδη και έχει χρηματοδοτηθεί ήδη?

          Απάντηση
          • Γιώργος Σ.

            Μιλάμε πάντα για χρήση μεταξύ δυο πόλεων, που ο υπάρχοντας δρόμος έχει κυκλοφοριακό φόρτο που να δικαιολογεί την αναβάθμιση, ενώ ο Ε65 περνάει τόσο έξω που δεν αποτελεί καν πιθανή εναλλακτική. Θα πρέπει να έχει έστω κάποιους ανισόπεδους κόμβους-γέφυρες, γιατί πρέπει να γίνει με τις καλύτερες δυνατές προδιαγραφές που να αρμόζουν σε δρόμο του σήμερα. Δεν συζητάμε για κάποιο φαραωνικό έργο, αλλά για 2 τμήματα συνολικού μήκους 8 χλμ. Αν έχει φανάρια και κυκλικούς κόμβους κάθε 2 χλμ θα είναι χειρότερος και από τον Τρικάλων-Καλαμπάκας με τα απανωτά φανάρια, την γραμμή τρένου και προσεχώς και κυκλικό κόμβο για είσοδο στον Ε65. Από την μια 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και από την άλλη θα σταματάμε κάθε λίγο και λιγάκι σε φανάρι ή κυκλικό κόμβο.

            Απάντηση
            • ΣΧΟΛΙΟ

              Η ολοκλήρωση Εθνικής Οδού Λάρισας – Τρικάλων με το τμήμα 5,5 χλμ. που περιλαμβάνει και ένα κυκλικό κόμβο, από τον ισόπεδο κόμβο Τερψιθέας έως τον ανισόπεδο κόμβο Ραχούλας, είναι συνολικού προϋπολογισμού 27.504.872 ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 -2020. Άντε βρες άλλα τόσα, αντίστοιχα για 8 χλμ και παραπάνω για ανισόπεδες γέφυρες, και να πείσεις την ΕΕ να πληρώσει ΔΥΟ φορές, διπλανούς δρόμους…

      • Τριαντάφυλλος

        Δεν είναι θέμα βιασύνη αλλά θέμα ασφάλειας. Πόσα φανάρια έχει στο δρόμο για Λάρισα;

        Απάντηση
        • ΣΧΟΛΙΟ

          Για αυτό και θα γίνουν κυκλικοί κόμβοι. Δεν θα χρηματοδοτηθεί πότε δεύτερος δρόμος, με γέφυρες, ενώ υπάρχει Ε65. Δεν είμαστε Κουβέιτ, ούτε φυτρώνουν λεφτόδεντρα.

          Απάντηση
          • Γιωργος Σ.

            Αυτό που θα πρέπει να ξεχωρίσουμε είναι ότι ο Ε65 δεν καλύπτει την ανάγκη σύνδεσης των πόλεων Τρικάλων και Καρδίτσας με σύγχρονο τετράιχνο δρόμο, οπότε το ότι ο Ε65 είναι διπλανός δρόμος δεν θα πρέπει να παίξει κανένα ρόλο γιατί δεν έλυσε το πρόβλημα της σύνδεσης των 2 πόλεων. Και σε ότι αφορά τους ισόπεδους κόμβους το θέμα είναι να υπάρχουν μόνο κάποιοι, σε συνδυασμό με κάποιους ανισόπεδους κόμβους για να μην έχουμε συνέχεια αυτό το σταμάτα-ξεκίνα κάθε λίγο. Είναι γεγονός ότι όλοι οι τετράιχνοι δρόμοι από Τρίκαλα προς Καλαμπάκα, Λάρισα και Πύλη έχουν κάποιους περιττούς ισόπεδους κόμβους που θα μπορούσαν να μην υπάρχουν καν. Μην γίνει το ίδιο και προς Καρδίτσα. Συζητάμε ξανά και ξανά για 8 χιλιόμετρα ευθεία στον κάμπο με κάποιους μόνο ανισόπεδους κόμβους, άμα δεν είναι σε θέση να προχωρήσει ούτε ένα τέτοιο έργο τι να περιμένουμε μετά γενικότερα…πόσο μάλλον όταν είναι απαραίτητο έργο και δεν καλύπτεται καθόλου από τον υπάρχοντα κοντινό αυτοκινητόδρομο έτσι ώστε να πούμε ότι υπάρχει ήδη μια λύση και δεν χρειάζεται κάτι άλλο.

            Απάντηση

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή