"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

19.8 C
Trikala

Γιατί οι νταλίκες επιλέγουν το Λαμία-Λάρισα μέσω… Δομοκού, εγκαταλείποντας την ΠΑΘΕ

lafarm

Σχετικά άρθρα

Πληθαίνουν καθημερινά τα παράπονα όσων κάνουν τη διαδρομή Λάρισα- Φάρσαλα, για την επικινδυνότητα του δρόμου, ο οποίος πλέον παραλαμβάνει τοο φόρτο από δεκάδες νταλίκες που κατευθύνονται από Λαμία προς Θεσσαλονίκη και στρίβουν για Δομοκό για να αποφύγουν τα 4 στη σειρά διόδια μέχρι τη Λάρισα… Τα τροχαία ατυχήματα, με τις νταλίκες να έρχονται …καθρεφτάκι- καθρεφτάκι σε αυτό το στενό δρόμο, είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο…

Γιατί οι νταλίκες επιλέγουν το Λαμία-Λάρισα μέσω... Δομοκού, εγκαταλείποντας την ΠΑΘΕ - Κεντρική Εικόνα

Όπως εξήγησε ο πριφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός στο Θεσσαλία TV , υπάρχει μία ανεξήγητη  καθυστέρηση στην υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών για την εκπόνηση της μελέτης Λάρισα- Φάρσαλα, που θα ανακουφίσει όσους κάνουν καθημερινά τη διαδρομή σε ένα δρόμο με δύσκολα γεωμετρικά χαρακτηριστικά που είναι σχεδιασμένος πριν από δεκαετίες..

Φυσικά η λύση. κατέληξε ο περιφερειάρχης, είναι η αστυνόμευση για την απαγόρευση της εισόδου των φορτηγών από Λαμία προς Δομοκό..

Όμως φίλος της στήλης, οδηγός φορτηγού, έδωσε και μία άλλη εξήγηση γιατί οι συνάδελφοί του προτιμούν τη διαδρομή Λαμία- Δομοκός- Φάρσαλα – Λάρισα, πέραν του κόστους των διοδίων:

Η διαδρομή αυτή έναντι της εναλλακτικής της ΠΑΘΕ είναι κατά 45 χιλιόμετρα συντομότερη στο τμήμα Λαμία- Λάρισα, παρά τη συντόμευση με τις σήραγγες μετά την Πελασγία (παλαιότερα πριν αυτές κατασκευαστούν, ήταν 60 χιλιόμετρα συντομότερη) . Έτσι οι οδηγοί γλιτώνουν και καύσιμα αλλά κυρίως και πολύτιμο χρόνο που στις μεταφορές είναι σημαντικός…

Αυτό δείχνει και το μέγεθος της ανεξήγητης εμμονής του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ στα μέσα της δεκαετίας του 1990, να προκρίνει τη λύση της υποθαλάσσιας ζεύξης Μαλιακού, που στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε, αφού δαπανήθηκαν σημαντικά κονδύλια για την εκπόνηση της μελέτης, αντί της προτεινόμενης από το ΤΕΕ Κεντροδυτικής Θεσαλίας, παράκαμψης του Δομοκου, για τη συντόμευση της διαδρομής Λαμία- Λάρισα, ή αλλιώς Αθήνα – Θεσσαλονίκη (ΠΑΘΕ).

Τότε έγινε το στρατηγικό λάθος στη χάραξη των εθνικών και διευρωπαϊκών αξόνων και η επιμονή των παραγόντων της Μαγνησίας για παραλιακή χάραξη, υπερίσχυσε της ορθολογικής λύσης της παράκαμψης Δομοκού, η οποία αποτελεί και την όδευση των σιδηροδρομικών  δικτύων, αλλά και του αγωγού φυσικού αερίου…

Η ευθεία είναι συντομότερη κάθε τεθλασμένης έλεγε πριν απο 2400 χρόνια ο μεγάλος γεωμέτρης Ευκλείδης, αλλά αυτό το αξίωμα λησμόνησαν για λόγους μικρο-παραγοντισμού όσοι σχεδίαζαν τότε , με στρεβλό τρόπο όπως αποδείχτηκε, την ανάπτυξη της χώρας…

Πηγή: thessaliaeconomy.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης