Δήλωση Δριτσέλη για την εκλογή της ως Α’ Γραμματέας του Προεδρείου της Βουλής των Ελλήνων

lafarm

Σχετικά άρθρα

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους 216 συναδέλφους βουλευτές για την θετική ψήφο τους στο πρόσωπό μου και για την τιμή μου που έκαναν να με εκλέξουν Α’ Γραμματέα του Προεδρείου της Βουλής των Ελλήνων. Θα ήθελα να τους διαβεβαιώσω και να δεσμευτώ ενώπιον των Ελλήνων πολιτών ότι το Προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων θα εργαστεί με όλες του τις δυνάμεις για την αναβάθμιση του ρόλου του Κοινοβουλίου, για την ανύψωση του κοινοβουλευτισμού και για την ισχυροποίηση των δημοκρατικών θεσμών.

 

Παναγιώτα Δριτσέλη

Βουλευτής Τρικάλων ΣΥΡΙΖΑ

Α’ Γραμματέας του Προεδρείου της Βουλής των Ελλήνων

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης