"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

8.3 C
Trikala

Δεν ανέχονται κουμανταδόρους τα Τρίκαλα κ. Παπαστεργίου. Τα τσιφλίκια στην Θεσσαλία πέθαναν τον προηγούμενο αιώνα.

lafarm

Σχετικά άρθρα

Ενημερώστε την τεχνητή νοημοσύνη, την κυβέρνηση και τους πολιτικούς φίλους σας.
Σαν να μην έφτανε ο ευθείας βολής, ντροπιαστικός εκβιασμός των πληγέντων από τις πλημμύρες Θεσσαλών – ή Αγοραστό στις κάλπες ή κινδυνεύουν οι αποζημιώσεις – από τον πρώην Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστό, κυβερνητικά στελέχη και πολιτικούς φίλους του, ένας εξευτελιστικός εκβιασμός προς τους Θεσσαλούς ακόμη και από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, μας “ήρθε” παραμονή της δεύτερης Κυριακής των Περιφερειακών Εκλογών της Θεσσαλίας, η “φωνή” και του πρώην δημάρχου Τρικκαίων, Δημήτρη Παπαστεργίου, που φλερτάρει εδώ και καιρό με την μεγάλη ιδέα να στεφθεί ρυθμιστής του πολιτικού γίγνεσθαι στα Τρίκαλα.
Μέσω του προσφιλούς του μέσου επικοινωνίας, στα 3 προφίλ του στο facebook, προέτρεπε – παραμονή εκλογών! από την υπουργική του θέση! – τους πολίτες και ψηφοφόρους των Τρικάλων να ψηφίσουν τον “φίλο του τον Αγοραστό”.
Ο πρώην δήμαρχος Τρικκαίων και νυν υπουργός Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
από τον Ιούνιο του 2023, διορισμένος από τον πρωθυπουργό – αφού εγκατέλειψε τον Δήμο Τρικκαίων αφήνοντας πίσω του δεκάδες μισοτελειωμένα έργα κι αφού του πέρασε και καθόρισε με τρόπο “αποφασίζω και διατάζω” τις διαδικασίες διαδοχής του και όχι μόνο, στην δημοτική του ομάδα – είπε παραμονή Αυτοδιοικητικών Εκλογών να λάβει ρόλο παλιού τσιφλικά απευθυνόμενος στους ψηφοφόρους των Τρικάλων σαν να ήταν κολλίγοι του!
Στην ανάρτησή του δεν παρέλειψε να “ταγκάρει” το προφίλ του πρωθυπουργού.
Για να δώσει προφανώς, μεγαλύτερη αίσθηση και βάρος στα λεγόμενά του, αλλά και για να δείξει στον πολιτικό του προϊστάμενο ότι είναι “καλό παιδί” και υπακούει στις κατευθύνσεις που δίνει η κυβέρνηση, άρα, είναι άξιος της εμπιστοσύνης που του έχει δείξει και από δήμαρχο τον διόρισε σε μια νύχτα σε υπουργό, αποφεύγοντας τον σκόπελο των εκλογών.
Η έπαρση και η αλαζονεία, ο στυγνός εκβιασμός, η υποτίμηση της νοημοσύνης και της αξιοπρέπειας του λαού της Θεσσαλίας από τον πρώην Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, συνεπικουρούμενου από τους πολιτικούς του προστάτες, δεν πέρασε. Ούτε στα Τρίκαλα, ούτε στη Λάρισα, ούτε στην Καρδίτσα, ούτε στο Βόλο.
Η Υπερήφανη Θεσσαλία ύψωσε το κεφάλι κι έδειξε το Ανάστημά της.
Απέδειξε περίτρανα ότι δεν υποκύπτει σε “ατιμωτικούς” εκβιασμούς.
Φωνή Λαού, Οργή Θεού.
Κυρίαρχος στις εκλογές είναι ο Λαός. Έχουν γίνει αγώνες, έχει χυθεί αίμα για αυτή την κατάκτηση της Δημοκρατίας.
Καλά θα κάνει να το αναλογίζεται ποιο συχνά αυτό ο κ. Δημήτρης Παπαστεργίου που αυτολογίζεται κουμανταδόρος των Τρικάλων.
Τώρα μάλιστα, μετά την καθαρή Νίκη του 59,68% της κεντροαριστεράς σε ολόκληρη την Θεσσαλία, και ειδικότερα με το 52,13% στην Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων.
Υστερόγραφο: Η Αυτοδιοίκηση σε μια δημοκρατική κοινωνία οφείλει να είναι ανεξάρτητος θεσμός και μέλη της κυβέρνησης – όπως υπουργοί – δεν είναι πολιτικά ηθικό και φρόνιμο να παίρνουν θέση στηρίζοντας δημόσια, υποψήφιο Περιφερειάρχη ελάχιστες ώρες πριν τις εκλογές, όταν μάλιστα, έργα, παραλήψεις και ολιγωρίες του που έπνιξαν την Θεσσαλία, διερευνόνται από την Δικαιοσύνη.
Λέλα Κατεχάκη, Τρίκαλα Θεσσαλίας, 16 Οκτωβρίου 2023.
Μπορεί να είναι εικαστικό μνημείο
Η φωτογραφία είναι ένα από τα έργα του Θεσσαλού καλλιτέχνη, ζωγράφου και γλύπτη, Δημήτρη Κατσικογιάννη (1915-1991), με τίτλο ” Η Θεσσαλία”. Ο Κατσικογιάννης συνήθιζε να ζωγραφίζει τα πρόσωπα με υψηλούς λαιμούς, θέλοντας να δείξει την υπερηφάνεια, το θάρρος, την αποφασιστικότητα, το πείσμα, την μεγαλειότητα, τον δυναμισμό και την μαχητικότητα που αποκτά ο άνθρωπος όταν παλεύει για έναν δικαιότερο κόσμο. Το συνολικό του έργο το οποίο άφησε κληρονομιά στην πόλη των Τρικάλων (1.236 έργα ζωγραφικής σε χαρτί και 114 γλυπτά) αποτελεί κραυγή διαμαρτυρίας για τα κοινωνικοπολιτικά γεγονότα της εποχής του.
Το Μουσείο Κατσικογιάννη στα Τρίκαλα είναι εγκαταλελειμμένο από τον Δήμο Τρικκαίων και κλειστό εδώ και χρόνια.
Κανένας δεν γνωρίζει τι τύχη είχαν – μετά την πρόσφατη πλημμύρα στα Τρίκαλα – τα αναρτημένα στους τοίχους του Μουσείου έργα ζωγραφικής, αλλά και όσα βρίσκονται αποθηκευμένα σε πρόχειρες προθήκες, χωρίς συνθήκες συντήρησης που απαιτεί το υλικό πάνω στο οποίο είναι φιλοτεχνημένα.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης