«Δημιουργώντας κύκλους επικοινωνίας» Reviewed by Momizat on . Την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014 στις 6 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Τρικάλων η δεύτερη θεματική ενότητα «Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδ Την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014 στις 6 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Τρικάλων η δεύτερη θεματική ενότητα «Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδ Rating: 0

«Δημιουργώντας κύκλους επικοινωνίας»

«Δημιουργώντας κύκλους επικοινωνίας»

Την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014 στις 6 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Τρικάλων η δεύτερη θεματική ενότητα «Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού και του έφηβου» στα πλαίσια του κύκλου συναντήσεων ενηλίκων υπό τον τίτλο «Δημιουργώντας κύκλους επικοινωνίας» με την Φανή Τζίκα, ψυχολόγο, ψυχοθεραπεύτρια, οικογενειακή θεραπεύτρια.

Οι «κύκλοι επικοινωνίας» απευθύνονται σε άτομα που επιθυμούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και να προσεγγίσουν θέματα που σχετίζονται με την καθημερινότητα και τις σχέσεις. Σε κλίμα ανοιχτού διαλόγου διερευνούνται οι ομόκεντροι κύκλοι της ζωής μας, όπως αυτός της οικογένειας, του σχολείου, της κοινωνίας, με επίκεντρο τον εαυτό μας και τις ανάγκες μας.

Στην συνάντηση της ερχόμενης Τρίτης θα συζητηθούν οι αλλαγές κατά την διάρκεια της ανάπτυξης ενός παιδιού οι οποίες είναι γρήγορες και μερικές φορές ανατρεπτικές ως προς την ισορροπία του οικογενειακού συστήματος και οι γονείς καλούνται να τις διαχειριστούν με λειτουργικό τρόπο.

Όσον αφορά την σχολική περίοδο, βασικό χαρακτηριστικό της είναι η διαμόρφωση του κόσμου του παιδιού με βάση την ένταξή του στο σχολικό περιβάλλον, την εναρμόνιση της συμπεριφοράς του με βάση τις απαιτήσεις τις ομάδας και της κοινωνικής συναναστροφής με τους άλλους. Ποιά γονεϊκή συμπεριφορά είναι πιο λειτουργική για την ανάπτυξη του παιδιού σε αυτή την ηλικία;

Σχετικά με την εφηβεία, η αμφιθυμία, η κοινωνική συναναστροφή, η απομόνωση, η ανησυχία και η αίσθηση παντοδυναμίας συντελούν ώστε να είναι αυτή η περίοδος μία από τις πιο καθοριστικές όσον αφορά στην διαμόρφωση της προσωπικής ταυτότητας και της διαφοροποίησης. Τι αλλάζει στη σχέση του εφήβου με τον γονέα και τι στην εικόνα που έχει ο έφηβος με τον εαυτό του;

 

 

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή