ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΣΟΤΙΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ – του Δημήτρη Γρούτσου Reviewed by Momizat on . Οι Νόμοι είναι εκείνη η ελευθέρα απόφασις, όπου με την συγκατάθεσιν όλου του λαού έγινεν. Ρήγας Φεραίος, «Τα Δίκαια του Ανθρώπου»  Άρθρο 4 Επανέρχομαι στο Οι Νόμοι είναι εκείνη η ελευθέρα απόφασις, όπου με την συγκατάθεσιν όλου του λαού έγινεν. Ρήγας Φεραίος, «Τα Δίκαια του Ανθρώπου»  Άρθρο 4 Επανέρχομαι στο Rating: 0

ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΣΟΤΙΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ – του Δημήτρη Γρούτσου

ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΣΟΤΙΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ – του Δημήτρη Γρούτσου

Οι Νόμοι είναι εκείνη η ελευθέρα απόφασις, όπου με την συγκατάθεσιν όλου του λαού έγινεν.

Ρήγας Φεραίος, «Τα Δίκαια του Ανθρώπου»  Άρθρο 4

Επανέρχομαι στο θέμα της εκπαίδευσης καθώς κάποιοι προσπαθούν να ποινικοποιήσουν τη συνδικαλιστική δράση και την διαμαρτυρία, χαρακτηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς συντηρητικούς και βολεψάκιδες.

Στην  πραγματικότητα, όμως,  αποδεικνύεται πως οι εκπαιδευτικοί ποτέ δεν υπήρξαν τέτοιοι.

Απεναντίας υπήρξαν οι ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΣ του ελληνικού λαού σε πολύ δύσκολες στιγμές της νεότερης ιστορίας μας. 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΙΖΩΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

Η προσπάθεια γενίκευσης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων δεν είναι ξεκομμένη από την υπόλοιπη αντιεκπαιδευτική πολιτική. Συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθεί η διαφοροποίηση, η πολυκατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων.

Δεν έχει καμία σχέση με την αναγκαία αναβάθμιση για ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ανεξάρτητα από την περιοχή, τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες και τη σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού.

Αλήθεια, τα περιβόητα «μαθησιακά αποτελέσματα» στα πρότυπα σχολεία, για τα οποία μιλάει η κυβέρνηση π.χ. μεγαλύτερα ποσοστά εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, είναι άσχετα με το γεγονός ότι έχει γίνει προεπιλογή των μαθητών με εξετάσεις; Μήπως στα πρότυπα σχολεία δεν πληρώνουν οι γονείς ακόμα περισσότερα χρήματα στα φροντιστήρια;

Στα πειραματικά σχολεία, αλήθεια, έχουμε κάποια αποτελέσματα διδακτικών πρακτικών ή δοκιμή προγραμμάτων σπουδών που κρίθηκαν με παιδαγωγικό και επιστημονικό τρόπο άξια γενίκευσης; Και αν ναι, γιατί δεν το ξέρουμε;

Μήπως τα πειραματικά σχολεία στην πράξη λειτουργούν ως πρότυπα, χωρίς να εκπληρώνουν τον πραγματικό τους ρόλο; Ο βασικός ρόλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας δε θα πρέπει να υποβαθμίζεται στην «εκπαίδευση των λίγων άριστων μαθητών», αλλά να είναι η ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου ανεξαιρέτως όλων των παιδιών ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση, τη φυλή, το χρώμα και τη θρησκεία.

ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΔΙΝΟΝΤΑΙ.  

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΡΟΥΤΣΟΣ, ΔΑΣΚΑΛΟΣ

ΥΓ. Αγαπητέ ανώνυμε (Δικαιόπολις)  συμπολίτη, ο δημόσιος διάλογος δεν γίνεται με κουκούλες. Αυτές θυμίζουν πολύ άσχημες εποχές, τότε που ο λαός δεινοπαθούσε και οι κουκουλοφόροι καλοπερνούσαν.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή