αντικατάστασή του από ανταπόκριση με αυτοκινητάμαξα ΜΑΝ μικρής χωρητικότητας με αποτέλεσμα οι επιβάτες πολλές φορές να ταξιδεύουν όρθιοι. Σας καλούμε να επαναλάβετε άμεσα τα απευθείας δρομολόγια για την Θεσσαλονίκη, για τα οποία άλλωστε επιδοτείστε από το ελληνικό κράτος.
2. Ζητάμε την επέκταση
του δρομολογίου desiro 2599/3590 έως τον Παλαιοφάρσαλο ώστε να ανταποκρίνεται με το ζεύγος 887/888 για να υπάρχει τουλάχιστον ένα (απαραίτητο) απογευματινό δρομολόγιο από τη δυτική Θεσσαλία προς τη Θεσσαλονίκη. Επίσης η συγκεκριμένη μεταβολή θα προσθέσει χωρίς οικονομική ουσιαστικά επιβάρυνση για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
και δεύτερο απογευματινό δρομολόγιο (εκτός του 591) από την Θεσσαλονίκη (αναχ 18.37) προς
τη δυτική Θεσσαλία.
3. Για να υπάρχουν δύο τουλάχιστον δυνατότητες ταξιδιού ημερησίως προς και από τον Βόλο ζητούμε να εξετάσετε τη δυνατότητα δρομολόγησης λεωφορειακής γραμμής Βόλου-Φαρσάλων-
επόμενη πρότασή μας, προσθέτοντας έτσι και τρίτο δρομολόγιο με τον Βόλο.
4. Για την πύκνωση των
δρομολογίων στη δυτική Θεσσαλία και την ανταπόκριση με τα 1595(από Θεσσαλονίκη), Β573(από Βόλο), 2590(προς Θεσσαλονίκη), 57(Από Θεσσαλονίκη), 52(από Αθήνα) και 59(προς Αθήνα) ζητούμε τη δρομολόγηση μίας τοπικής
αυτοκινητάμαξας στη διαδρομή Λάρισα -Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα ως εξής:
ΛΑΡΙΣΑ(αν) 09.45 ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΣ 10.05
ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ (αφ) 11.05 ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ (αν) 11.20 ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΣ (αφ) 12.20 ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΣ (αν) 14.10 ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ (αφ) 15.10 ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ (αν) 15.40 ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΣ 16.40 ΛΑΡΙΣΑ (αφ) 17.00
Διαμαρτυρία του Συλλόγου Φίλων Σιδιροδρόμου Τρικάλων

1. Διαμαρτυρόμαστε έντονα για την σιωπηρή κατάργηση του απευθείας δρομολογίου 590/591 και την