Διατροφικές συμβουλές στην τρίτη ηλικία Reviewed by Momizat on .   Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε χθες στο Ε΄ ΚΑΠΗ η εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής. Στην εκδήλωση, στη διοργάνωση της οποίας συνέδραμαν οι υπηρεσί   Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε χθες στο Ε΄ ΚΑΠΗ η εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής. Στην εκδήλωση, στη διοργάνωση της οποίας συνέδραμαν οι υπηρεσί Rating: 0

Διατροφικές συμβουλές στην τρίτη ηλικία

Διατροφικές συμβουλές στην τρίτη ηλικία

 

Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε χθες στο Ε΄ ΚΑΠΗ η εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής. Στην εκδήλωση, στη διοργάνωση της οποίας συνέδραμαν οι υπηρεσίες της Δ/νσης Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου, παρέστη ο αρμόδιος αντιδήαμρχος κ. Χρ. Αναστασίου. Πλήρη αναφορά στα θέματα της διατροφής έκανε η διαιτολόγος κ. Μαρία Δημοπούλου. Ανέφερε ότι η γήρανση συνοδεύεται από περιορισμό των φυσιολογικών λειτουργιών του οργανισμού. Κάποιες από τις φυσιολογικές μεταβολές που εμφανίζονται με το πέρας της ηλικίας είναι η απώλεια της μυϊκής μάζας σώματος, η απώλεια οστικής μάζας, η ελαττωμένη κινητικότητα του γαστρεντερικού συστήματος, η μειωμένη λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος, η επιδείνωση της λειτουργίας των νεφρών και η ελάττωση της ικανότητας του καρδιαγγειακού συστήματος. Πολλά από τα προβλήματα που προκύπτουν λόγω αυτών των μεταβολών σχετίζονται και με την διατροφή καθώς μπορεί να επηρεάζουν την ικανότητα πρόσληψης ή απορρόφησης θρεπτικών συστατικών, να σχετίζονται με αυξημένες απαιτήσεις σε κάποια θρεπτικά συστατικά ή με ανάγκη περιορισμού κάποιων άλλων.
Τόνισε μεταξύ άλλων ότι η διατροφή τους πρέπει να περιλαμβάνει φρούτα και λαχανικά (πέντε μερίδες ημερησίως), φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά (προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες που δημιουργούν εκφυλιστικά προβλήματα στο ανθρώπινο κύτταρο). Τα κυριότερα αντιοξειδωτικά που πρέπει να παίρνουν είναι τα φλαβονοειδή, η βιταμίνη C και η βιταμίνη E. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο είναι ο περιορισμός του λίπους και δη του κορεσμένου, δηλαδή του ζωικού, που περιέχεται σε όλα τα προϊόντα όπως το κρέας, τα αλλαντικά, το βούτυρο κ.α. Γι’ αυτό είναι προτιμότερη η κατανάλωση ελαιόλαδου, το οποίο έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και παράλληλα περιέχει αντιοξειδωτικά όπως η βιταμίνη Ε αλλά και ωμέγα λιπαρά οξέα. Τέλος, σημαντικό είναι η αποφυγή του αλατιού εξαιτίας του νατρίου που περιέχει.
Στην εκδήλωση αυτή το τοπικό τμήμα του Ελληνικού Ερυθρό Σταυρό προέβη σε ανθρωπομετρικές μετρήσεις στον χώρο του ΚΑΠΗ.

KAPI DIAROFI1

 

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή