"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

19.3 C
Trikala

Δράσεις για παιδιά πλημμυροπαθών από την Περιφέρεια Θεσσαλίας

lafarm

Σχετικά άρθρα

Στα χωριά της  Καλαμπάκας -Διάβα, Παναγιά και Χρυσομηλιά  – του Δήμου Μετεώρων,  που δοκιμάστηκαν σκληρά από τις βροχοπτώσεις του περασμένου Σεπτεμβρίου, με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Θεσσαλίας, ανέβηκαν «τρία χαρούμενα πλάσματα που τρελαίνονται με τους ήχους, τους χορούς και τα παιχνίδια». Έφεραν μαζί τους όργανα, παραδοσιακά και σύγχρονα  και  με τη συμμετοχή των  μαθητών ενθουσίασαν…ρυθμικά! Μια μοναδική εμπειρία,  μια  συγκινητική συνάντηση για μαθητές, δασκάλους και μουσικούς.

Η ομάδα ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΡΟΥΕΙ  έκαναν ένα βιωματικό εργαστήρι για τους μικρούς μας φίλους  στο οποίο πρωτοστατεί ο ρυθμός! Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με μουσικά όργανα μαθαίνοντας την ιστορία τους και εξερευνώντας  τους ήχους και τις δυνατότητες του κάθε οργάνου. Μέσα από το παιχνίδι πειραματίστηκαν  με τους ήχους που το ίδιο το σώμα τους μπορεί να παράξει είτε με ηχηρές κινήσεις είτε με τη φωνή τους και έπαιξαν  μουσική δημιουργώντας τη δική τους ορχήστρα. Οι μουσικοκινητικές δραστηριότητες που προκύπτουν από το τρίπτυχο Μουσική-Κίνηση-Λόγος ενθαρρύνουν τα παιδιά να αναπτύξουν τη φαντασία τους, να διδαχθούν μουσικές έννοιες και να συνειδητοποιήσουν τις εκφραστικές και δημιουργικές τους δυνατότητες.

 

Σχεδιασμός – Υλοποίηση:

Βαγγέλης Καρίπης, Μουσικός ειδικότητα κρουστά δυνατότητες.

Άγγελος Πολυχρόνου, Μουσικός ειδικότητα κρουστά

Μαρία Σαπλαούρα, Μουσικοπαιδαγωγος

 

Οι φωτογραφίες είναι από το Δημοτικό Σχολείο της Χρυσομηλιάς, στην οποία ταξίδεψαν και οι μαθητές από τα Αμπέλια.

Παραβρέθηκαν η Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων Κα Χρύσα Ντιντή, ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού Αθλητισμού Κος Σωτήρης Σουλούκος, η Κα Κυριακή Σπανού, Σύμβουλος Πολιτισμού στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, ο Πρόεδρος της Κοινότητας Χρυσομηλιάς, Κος Νίκος Στεφόπουλος, ο Κος Χρήστος Τρικάλης Διευθυντής της Α΄θμιας  Διεύθυνσης Τρικάλων.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης